'S mise Anikó

Innis dhuinn cò thusa - - Hier stellen sich Forumisti vor
anihee
Beiträge: 57
Registriert: Di Jan 27, 2009 10:12 pm
Wohnort: Bremen
Kontaktdaten:

'S mise Anikó

Beitragvon anihee » Di Nov 20, 2012 10:14 pm

Hàlo,
's mise Anikó agus tha mi a' fuireach ann an Bremen. Tha mi ag obair ann an oilthigh. Tha mi Gearmailtis, Beurla is Suaineach agam, ach beagan Eadailtis, Spàinntis agus Fraingis cuideachd. An-dràsta tha mi ag ionnsachad Gàidhlig.
Is toil leam ceòl clàsaigeach, siubhail agus leughadh.

ich bin Anikó und ich lebe in Bremen. Ich arbeite in der Universität. ich spreche Deutsch, Englisch und Schwedisch und auch ein bisschen Italienisch, Spanisch und Französisch. Jetzt lerne ich Gälisch.
ich mag klassische Musik, Reisen und Lesen.
Selbstlerner für ein Uniprojekt gesucht! Infos hier: http://www.schottisch-gaelisch.de/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=2031
Es gibt auch bei Teilnahme ein kleines Geschenk ;-)

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Re: 'S mise Anikó

Beitragvon Micheal » Mi Nov 21, 2012 10:02 am

Fàilte air ais. Ciamar a tha thu ag ionnsachadh Gàidhlig?

Willkommen zurück. Wie lernst Du Gälisch?

le leabhar, air an eadar-lìon?
mit einem Buch , im Internet?
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

anihee
Beiträge: 57
Registriert: Di Jan 27, 2009 10:12 pm
Wohnort: Bremen
Kontaktdaten:

Re: 'S mise Anikó

Beitragvon anihee » Fr Nov 23, 2012 1:27 pm

Tapadh leat, a Mhicheal!

Tha mi ag ionnsachad Gàidhlig le leabhar agus air an eadar-lìon: tha mi a' coimhead 'Speaking our language' air an youtube agus tha mi a' sgriobhadh an-seo anns an Fòram.

Ich lerne Gälisch mit einem Buch und dem Internet: Ich schaue 'Speaking our language" und ich schreibe hier im Forum.
Zuletzt geändert von anihee am So Nov 25, 2012 8:26 am, insgesamt 1-mal geändert.
Selbstlerner für ein Uniprojekt gesucht! Infos hier: http://www.schottisch-gaelisch.de/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=2031
Es gibt auch bei Teilnahme ein kleines Geschenk ;-)

Anna
Beiträge: 519
Registriert: So Jan 17, 2010 5:00 pm

Re: 'S mise Anikó

Beitragvon Anna » Sa Nov 24, 2012 11:24 pm

Halò Anikó,

is math d' fhaicinn an seo. :flur:


Anna
Chan eil ach an t-iasg marbh a' snàmh leis an t-sruth.
Nuair a bhios tu ag iarraidh àbhachd a thoirt do Dhia, dèan plana!!!

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Re: 'S mise Anikó

Beitragvon NoClockThing » Sa Dez 01, 2012 1:31 pm

Fàilte air ais! :)
'S e saoghal a th' anns gach cànan


Zurück zu „Cò mise? . . . Wer bin ich?“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Sleite und 1 Gast