Feasgar math

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
florian92
Beiträge: 5
Registriert: Do Feb 26, 2015 12:56 am
Wohnort: Würzburg

Feasgar math

Beitragvon florian92 » Mo Mai 25, 2015 6:38 pm

Hallo,

ich dachte, ich probiere mal meine spärlichen Gälisch-Kenntnisse hier aus. Ich kann noch nicht sehr viel, aber mit jedem Blick ins Lehrbuch wächst mir die Sprache immer mehr ans Herz. Bitte nicht mit Korrekturen/Hinweisen sparen; ich weiß nicht, ob die Kombination mit "agus" gut gelöst ist. Evtl. wäre "und dort war es sonnig..." ein besserer Weg. Bin immer bereit, dazuzulernen! :-)

Feasgar math, ciamar a tha sibh?
Is toil leam Alba. Bha mi ann an Ailbhinn agus bha i grianach agus brèagha.

Slàn leibh

Guten Abend, wie geht es Euch?
Ich mag Schottland. Ich war in Elphin und es war sonnig und schön.

Gesundheit mit Euch
Alba, abair bad àlainn!

Steffi1
Beiträge: 506
Registriert: Do Mär 01, 2012 4:15 am
Wohnort: Frankfurt
Kontaktdaten:

Re: Feasgar math

Beitragvon Steffi1 » Di Mai 26, 2015 7:19 am

Madainn mhath :D

Rinn thu glè mhath e.
Das hast Du sehr gut gemacht.

Is mise Stefanie agus tha mi gu math, tapadh leat.
Ich bin Stefanie und mir geht es gut, Danke schön.

Is math d' fhaicinn an seo.
Es ist schön, Dich hier zu sehen.

Tha i sgòthach agus rud beag fuar ann am Frankfurt sa mhadainn.
Es ist wolkig und ein bisschen kalt heute Morgen in Frankfurt.

Tha mi taingeil gun robh deireadh-seachdain fada againn uile anns a' Ghearmailt.
Ich bin dankbar, dass wir alle ein langes Wochenende in Deutschland hatten.

Is toil leam Alba cuideachd.
Ich mag Schottland auch.

Ciamar a tha thu fhèin an-diugh ? Am bi thu anns an oifis neo am bi thu aig an taigh an-diugh ?
Wie geht es Dir heute ? Wirst Du heute im Büro sein oder bist Du heute zuhause ?
Ma nì thu gu math, dèan ri do dhuine fhèin e.

florian92
Beiträge: 5
Registriert: Do Feb 26, 2015 12:56 am
Wohnort: Würzburg

Re: Feasgar math

Beitragvon florian92 » Di Mai 26, 2015 12:39 pm

Halò Stefanie, madainn mhath!

Tha mi gu math, tapadh leat.
Mir geht es gut, danke dir.

Tha i rud beag fuar ann am Würzburg sa mhadainn.
Es ist ein bisschen kalt heute Mittag in Würzburg.

Tha mi ann an oifis. Bha mi ann an taigh an-dè.
Heute bin ich im Büro. Gestern war ich zuhause.

Tha mi ag obair ann an Würzburg agus tha mi ag ionnsachadh Gàidhlig taigh.
Ich arbeite in Würzburg und zuhause lerne ich Gälisch.

A bheil thu ag obair ann an Frankfurt?
Arbeitest du in Frankfurt?
Alba, abair bad àlainn!

Steffi1
Beiträge: 506
Registriert: Do Mär 01, 2012 4:15 am
Wohnort: Frankfurt
Kontaktdaten:

Re: Feasgar math

Beitragvon Steffi1 » Mi Mai 27, 2015 7:25 am

Halò Florian, :D

tha, tha mi ag obair ann am Frankfurt agus tha mi a' fuireach anns a' bhaile seo cuideachd.
Ja, ich arbeite in Frankfurt und ich wohne auch in dieser Stadt.

Nach tu bha fortanach gun robh thu aig an taigh an-dè.
Was hattest Du ein Glück, dass Du gestern zuhause warst.

Tha sin taghta math gu bheil thu ag ionnsachadh Gàidhlig aig an taigh.
Das ist wirklich klasse, dass Du zuhause Gälisch lernst.

Bha e sàmhach anns an oifis an-dè agus cha do thachair tòrr.
Es war gestern ruhig im Büro und es ist nicht viel passiert.

Is coltach gu bheil tòrr dhaoine air saor-làithean an t-seachdain seo.
Es scheint, dass viele Leute diese Woche im Urlaub sind.

Gu mì-fhortanach chan eil saor-làithean againn an seo an-dràsta.
Unglücklicherweise haben wir hier gerade keine Ferien.

Tha mi an dòchas gum bi an t-sìde nas fheàrr aig an deireadh-sheachdain.
Ich hoffe, dass das Wetter am Wochenende besser wird.

Dè a bhios tu a' dèanamh aig an deireadh-sheachdain sa tighinn ?
Was wirst Du am kommenden Wochenende machen ?
Ma nì thu gu math, dèan ri do dhuine fhèin e.

florian92
Beiträge: 5
Registriert: Do Feb 26, 2015 12:56 am
Wohnort: Würzburg

Re: Feasgar math

Beitragvon florian92 » Mi Mai 27, 2015 7:37 pm

Halò Stefanie,

bha mi ionnsachadh Gàidhlig agus seinn an giotàr fuaimneach an deireadh-sheachdain.
Ich werde am Wochenende Gälisch lernen und Akustikgitarre spielen.

Bha mi dol còmhlan bainnse cuideachd.
Außerdem werde ich zu einem Polterabend (ist das das richtige gälische Wort dafür?) gehen.

Tha mi seinn an mandoilin an-diugh.
Heute habe ich Mandoline gespielt.

Dè a bhios tu a' dèanamh aig an deireadh-sheachdain sa tighinn?
Was wirst Du am kommenden Wochenende machen?

Slàn leat
Alba, abair bad àlainn!

Steffi1
Beiträge: 506
Registriert: Do Mär 01, 2012 4:15 am
Wohnort: Frankfurt
Kontaktdaten:

Re: Feasgar math

Beitragvon Steffi1 » Do Mai 28, 2015 7:17 am

Halò Florian agus madainn mhath, :D
Hallo Florian und Guten Morgen,

Ged a tha coltas neònach air a' chùis: cha dèan mi dad sam bith agus bidh mi leisg.
Obwohl sich die Sache merkwürdig anhört: ich werde gar nichts machen und werde faul sein.

Bha seachdainean trang agam agus bha mi fo uallach fad na h-ùine.
Ich hatte anstrengende Wochen und ich war die ganze Zeit im Stress.

Mar sin bidh mi aig na bùthan Disathairne agus às dèidh sin bidh mi aig an taigh.
Deshalb bin ich am Samstag einkaufen und danach werde ich zuhause sein.

Is dòcha gun dèan mi beagan obrach anns a' ghàrradh neo bidh mi a' cluich na duiseil agam.
Vielleicht mache ich ein bisschen Arbeit im Garten oder ich werde meine Querflöte spielen.

Ceart ma-tha, is dòcha nach bi mi cho leisg is a tha mi an dùil. :priob:
Okay, vieleicht werde ich doch nicht so faul sein, wie ich erwarte.

Bidh deireadh-seachdain inntinneach agad le cinnt. Tha mi an dòchas gun còrd e riut.
Du wirst mit Sicherheit ein interessantes Wochenende haben. Ich hoffe, dass es Dir gefallen wird.
Ma nì thu gu math, dèan ri do dhuine fhèin e.

Steffi1
Beiträge: 506
Registriert: Do Mär 01, 2012 4:15 am
Wohnort: Frankfurt
Kontaktdaten:

Re: Feasgar math

Beitragvon Steffi1 » Mo Jun 01, 2015 2:07 pm

Abair latha mosach ! :roll:
Was für ein schrecklich Tag !

Nuair a bheir mi sùil a-nach air an uinneig, chan fhaic mi ach an t-uisge agus bha i dubh dorch anns a' bhaile fad na maidne.
Wenn ich einen Blick aus dem Fenster werfe, sehe ich nichts als Regen und es war den ganzen Morgen stockdunkel in der Stadt.

Tha a h-uile rud bog fliuch ach nach cuala sinn gun tog an t-sìde Diardaoin ?
Es ist Alles total durchgeweicht, aber haben wir nicht gehört, dass das Wetter Donnerstag besser wird ?

Ciamar a tha sibh, a charaidean ?
Wie geht es Euch, Freunde ?

A bheil an t-sìde nas fheàrr far a bheil sibh an-dràsta ?
Ist das Wetter besser, wo ihr gerade seid ?
Ma nì thu gu math, dèan ri do dhuine fhèin e.

Siùsaidh1501
Beiträge: 44
Registriert: So Nov 27, 2011 9:56 am
Wohnort: 59821 Arnsberg

Re: Feasgar math

Beitragvon Siùsaidh1501 » Mo Jun 01, 2015 4:00 pm

Feasgar math, a h-uile duine!

Tha an t-sìde fada nas fheàrr an seo an-diugh. Chan eil i mosach idir ach tha i rud beag fuar. Gu fortanach chan eil an t-uisge ann agus uaireannan tha a' ghrian a' soillseachadh.
Das Wetter ist hier viel besser heute. Es ist überhaupt nicht schrecklich, aber es ist ein wenig kalt. Glücklicherweise regnet es nicht und manchmal scheint die Sonne.

Tha mi gu math trang an-diugh. Sa mhadainn chaidh mi dhan bhaile - bha rudeigin ri dhèanamh air a' bhanca. Bha mi ann fad dà uair a thìde agus bha mi toilichte nuair a bha mi dhachaigh a-rithist.
Ich bin heute ziemlich beschäftigt. Heute Morgen ging ich in die Stadt - es gab etwas an der Bank zu erledigen. Ich war zwei Stunden lang dort und ich war froh, als ich wieder zu Hause war.

Agus a-nis feumaidh mi còcaireachd a dhèanamh. Thig mo nighean air ais bhon sgoil a dh'aithghearr agus bidh an t-acras oirre.
Und jetzt muss ich kochen. Bald kommt meine Tochter von der Schule nach Hause und sie wird Hunger haben. :)

elke
Beiträge: 120
Registriert: So Feb 05, 2012 1:12 pm
Wohnort: Faisg air Dresden
Kontaktdaten:

Re: Feasgar math

Beitragvon elke » Mo Jun 01, 2015 4:24 pm

Nach buidhe dhuibh !
Cha robh an t-uisge ann an seo ann an Sagsainn a chionn fada.
Tha an talamh uabhasach tioram.
Chan fhaca mi ach beagan boinnealaiche air an rathad an-diugh :( .


Da könnt ihr froh sein !
Es hat hier in Sachsen seit langem nicht geregnet.
Die Erde ist furchtbar trocken.
Ich sah heute nur einige Regentropfen auf der Straße.

Teàrlach
Beiträge: 52
Registriert: So Apr 28, 2013 9:05 pm
Wohnort: Francoinia

Re: Feasgar math

Beitragvon Teàrlach » Mo Jun 01, 2015 10:15 pm

Feasgar math,

cha robh an t-sìde ro dhona an seo. Ged a bha an t-uisge ann fad uarach a thìde, dh'fhàs e na b' fheàrr an dèidh làimhe, agus bha a' ghrian a' dearrsadh a-rithist.
Das Wetter war nicht zu schlecht hier. Obwohl es eine Stunde lang geregnet hat, wurde es danach besser, und die Sonne hat wieder geschienen.

Ach chan eil mi air mo dhòigh a dh'aindeoin. Bha an càr agam sa gharaids, agus cha robh math idir na thuirt am meacanaig dhomh.
Aber trotzdem bin ich heute nicht gut drauf. Mein Auto war in der Werkstatt, und was mir der Mechaniker gesagt hat, war gar nicht gut.

Dh'fhaoidte gum feum mi càr ùr (neo fear ath-làimhe) na tràithe na bha mi a' smoineachadh an-dè ...
Vielleicht brauche ich ein neues Auto (oder eines aus zweiter Hand) eher, als ich gestern gedacht habe ...

Tha sin mar sin!
So ist das Leben eben!

Ach tha a h-uile duine slàn fallain - agus seo an rud as cudromaiche.
Aber alle sind ganz gesund - und das ist das Wichtigste.

Sleite
Beiträge: 1692
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Re: Feasgar math

Beitragvon Sleite » Di Jun 02, 2015 12:48 pm

Halò!

is mise Janni. Tha mi a' fuireach ann an Alba.
Ich bin Janni. Ich wohne in Schottland.

Tha mi a' fuireach anns an Eilean Sgitheanach. Tha i brèagha an seo.
Ich wohne auf der Insel Skye. Es ist schoen hier.

Gu mì-fhortanach chan eil an t-sìde math idir.
Leider ist das Wetter ueberhaupt nicht schoen.

Tha i fuar agus fliuch.
Es ist kalt und nass.

Bha mi trang aig an deireadh-sheachdain. Bha mi ann an Inbhir Nis.
Am Wochenende war ich beschaeftigt. Ich war in Inverness.

Bha mi sgìth an-dè, agus bha mi aig an taigh.
Gestern war ich muede und ich war zuhause.

A bheil thu a' cluich a' mhandoilin? Chan eil mise ceòlmhor, ach cluichidh mi a' phiàna agus an fhìdeag gu dona.
Du spielst Mandoline? Ich bin nicht musikalisch, aber ich spiele schlecht Klavier und Blechfloete.

Is math a rinn thu leis a' chuid Gàidhlig agad!
Gut geacht mit deinem Gaelisch!

Dùrachdan
Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

Sleite
Beiträge: 1692
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Re: Feasgar math

Beitragvon Sleite » Fr Jun 05, 2015 5:27 pm

Florian, càite a bheil thu?
Wo bist du?

Tha an t-sìde glè Sgitheanach an-diugh. Tha a' ghrian a' dearrsadh, agus tha an t-uisge ann.
Das Wetter ist heute sehr skyemaessig. Die Sonne scheint und es regnet.

Tha i beagan nas blàithe na bha i.
Es ist einbisschen waermer als es (vorher) war.

Bidh mi a' dol suas beinn Didòmhnaich.
Am Sonntag gehe ich auf einen Berg.

Cha robh mi a' coiseachd mòran fhathast am-bliadhna
Ich bin dieses Jahr noch nicht viel gewandert.

An toil leibh coiseachd anns na beanntan, a h-uile duine?
Geht ihr alle gerne in den Bergen wandern?

Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

florian92
Beiträge: 5
Registriert: Do Feb 26, 2015 12:56 am
Wohnort: Würzburg

Re: Feasgar math

Beitragvon florian92 » Fr Jun 05, 2015 6:13 pm

Halò,

gabh mo leisgeul.
Entschuldigung!

Ciamar a tha sibh?

Bha seachdain trang agam.
Die Woche war anstrengend.

Tha i glè grianach agus teth an-diugh.
Es ist sehr sonnig und heiß heute.

Tha, tha mi leibh coiseachd anns na beanntan.
Ja, ich gehe gerne in den Bergen wandern.
Alba, abair bad àlainn!

Steffi1
Beiträge: 506
Registriert: Do Mär 01, 2012 4:15 am
Wohnort: Frankfurt
Kontaktdaten:

Re: Feasgar math

Beitragvon Steffi1 » Mo Jun 08, 2015 8:05 am

Bha deireadh-seachdain math agam.
Ich hatte ein gutes Wochenende.

Bha i cho grianach agus blàth agus bha mi anns a' ghàrradh fad na h-ùine.
Es war so sonnig und warm und ich war die ganze Zeit im Garten.

Ghabh sinn lòn agus dìnnear a-muigh agus thàinig fiù 's mo mhàthair a chèilidh oirnn.
Wir haben Mittag- und Abendessen draußen eingenommen und sogar meine Mutter kam, um uns zu besuchen.

Tha mi taingeil gu bheil gàrradh snog agam ged a tha e gar cumail trang cuideachd.
Ich bin dankbar, dass ich einen hübschen Garten habe, obwohl er uns auch ganz schön auf Trapp hält.

Tha mi toilichte nach eil mi cho trang tuilleadh agus gu bheil an t-uallach air falbh.
Ich bin glücklich, dass ich nicht mehr so beschäft bin und dass der Stress vorbei ist.

Ach an-diugh, feumaidh mi obair a-rithist ged as fheàrr leam a bhith aig an taigh.
Aber heute, muss ich wieder arbeiten, obwohl ich lieber zuhause wäre.

Dè a bha sibh a' dèanamh aig an deireadh-sheachdain sa chaidh ?
Was habt ihr am vergangenen Wochenende gemacht ?
Ma nì thu gu math, dèan ri do dhuine fhèin e.

Sleite
Beiträge: 1692
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Re: Feasgar math

Beitragvon Sleite » Mo Jun 08, 2015 10:42 am

Halò!

Càit an toil leat coiseachd anns na beanntan?
Wo gehst du gern in den Bergen wandern?

Is toil leam coiseachd anns a' Chuiltheann
Ich gehe gern in den Cuillins wandern

Ach an deireadh-seachdain seo bha mi air a' mhuir anns a' kayak.
Aber dieses Wochenende war ich mit dem Kajak auf dem Meer.

Bha i glè ghaothach, agus bha tuinn mhòra ann.
Es war sehr windig, und es gab grosse Wellen.

Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast