Chan eil mi ann an oifis

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
anihee
Beiträge: 57
Registriert: Di Jan 27, 2009 10:12 pm
Wohnort: Bremen
Kontaktdaten:

Chan eil mi ann an oifis

Beitragvon anihee » So Mär 23, 2014 10:46 pm

Bidh sinn a' dol a dh'Alba (dhan Òban) anns an Ghiblean.
Wir werden im April nach Schottland (nach Oban) fahren.

Chan eil àm agam ionnsachad Gáidhlig gu mì-fhortanach, feumaidh mi faireadh mo theusas anns an Dùbhlachd :(
Ich habe leider keine Zeit Gälisch zu lernen, weil ich meine Dissertation im Dezember abgeben muss.

Ach tha mi airson sgrìobhadh co-dhiù a ;) sin a ràdh "Chan eil mi ann an oifis"
Aber ich möchte wenigstens ein bisschen schreiben, und zwar: "ich bin nicht im Büro".

Chan eil ann an oifis gu 22 den Ghiblean. Bidh mi freagairt ur post-dealain an dèidh mo thilleadh.
Ich bin bis zum 22.April nicht im Büro. Ich werde Ihre E-Mail nach meiner Rückkehr beantworten.

Tapadh leibh agus le deagh dhùrachdan
Vielen Dank und viele Grüße


Bestimmt gibt es tausend Fallstricke über die ich grammatikalisch und lexikalisch gestolpert bin, aber es hat grad mal wieder sehr viel Spaß gemacht, mir das zusammen zu basteln. Vielleicht kann jemand noch bei der Korrektur helfen?

Tapadh leibh
Anikó
Selbstlerner für ein Uniprojekt gesucht! Infos hier: http://www.schottisch-gaelisch.de/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=2031
Es gibt auch bei Teilnahme ein kleines Geschenk ;-)

Sleite
Beiträge: 1683
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Re: Chan eil mi ann an oifis

Beitragvon Sleite » Mo Mär 24, 2014 4:50 pm

Aniko chòir

Is math a rinn thu! Tha mi 'n dòchas gum bi saor-làithean sgoinneil agad ann an Alba agus gun tèid gu math leat leis an tràchdas agad. Tha mise a' sgrìobhadh tràchdas an-dràsta cuideachd, ach bidh mi ma chur a-steach dìreach ron Chàisg. :)
Gut gemacht! Ich hoffe du hast tolle Ferien in Schottland und dass alles gut klappt mit deiner Dissertation. Ich schreibe auch gerade eine, aber ich gebe sie noch vor Ostern ab.

Seo beagan taic:

Chan eil mi anns an oifis (= im Buero) (ann an oifis = in einem Buero)
Chan eil ùine agam gus Gàidhlig ionnsachadh....
feumaidh mi an tràchdas agam a chur a-steach
Cha bhi mi anns an oifis gu 22 den Ghiblean.

Cùm ort! Agus chì sinn uaireigin eile thu!
Weiter so, und bis irgendwann!

Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

anihee
Beiträge: 57
Registriert: Di Jan 27, 2009 10:12 pm
Wohnort: Bremen
Kontaktdaten:

Re: Chan eil mi ann an oifis

Beitragvon anihee » Fr Mär 28, 2014 6:35 pm

Tapadh leat, a Shlèite,

gun tèid leat! Dè tha an cuspair?
Viel Glück! Was ist das Thema?

Anikó
Selbstlerner für ein Uniprojekt gesucht! Infos hier: http://www.schottisch-gaelisch.de/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=2031
Es gibt auch bei Teilnahme ein kleines Geschenk ;-)

Sleite
Beiträge: 1683
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Re: Chan eil mi ann an oifis

Beitragvon Sleite » Mo Mär 31, 2014 3:00 pm

'S e cuspair an tràchdais agam carson nach bruidhinn daoine òga le Gàidhlig bho thùs a' Ghàidhlig, fiù 's aig SMO far a bheil Gàidhlig aig a h-uile oileanach? Tha e uabhasach inntinneach, ach glè bhrònach cuideachd.

Meine Arbeit geht um die Frage warum die jungen Muttersprachler nicht Gaelisch sprechen, selbst nicht am SMO, wo alle Gaelisch sprechen. Es ist sehr interessant, aber auch sehr traurig,

Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast