Halò, is mise Joachim.

Innis dhuinn cò thusa - - Hier stellen sich Forumisti vor
Joachim
Beiträge: 18
Registriert: So Jul 28, 2013 12:48 pm
Wohnort: Gospersgrün, faisg air Zwickau
Kontaktdaten:

Halò, is mise Joachim.

Beitragvon Joachim » Sa Aug 10, 2013 3:08 pm

Nach ein paar Problemen mit der Bestätigungsmail hab ich's nun ins Forum geschafft. Jetzt steht dem Lernen nichts mehr im Wege. Vorgehabt habe ich es schon länger, aber noch nicht so den richtigen Einstieg gefunden. Ich denke hier bin ich gut aufgehoben und freue mich schon darauf, wenn's in zwei Jahren wieder mal nach Schottland geht, etwas mehr von der Sprache zu verstehen.

Da ich völliger Anfänger bin hoffe ich, ihr habt Geduld mit mir.;-)

Tìoraidh, bis demnächst.

Anna
Beiträge: 519
Registriert: So Jan 17, 2010 5:00 pm

Re: Halò, is mise Joachim.

Beitragvon Anna » Mo Aug 12, 2013 8:32 am

Fàilte ort!
Ein Willkommen dir!

Mittels welchen Medien möchtest du lernen?

Fang an und wenn du Fragen hast, stell sie einfach :D

Anna
Chan eil ach an t-iasg marbh a' snàmh leis an t-sruth.
Nuair a bhios tu ag iarraidh àbhachd a thoirt do Dhia, dèan plana!!!

Sleite
Beiträge: 1699
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Re: Halò, is mise Joachim.

Beitragvon Sleite » Mo Aug 12, 2013 3:41 pm

Fàilte, a Joachim!

Ciamar a tha thu?

Dùrachdan (Gruesse)
Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

Joachim
Beiträge: 18
Registriert: So Jul 28, 2013 12:48 pm
Wohnort: Gospersgrün, faisg air Zwickau
Kontaktdaten:

Re: Halò, is mise Joachim.

Beitragvon Joachim » Di Aug 13, 2013 1:43 pm

Anna hat geschrieben:Fàilte ort!
Ein Willkommen dir!

Mittels welchen Medien möchtest du lernen?

Fang an und wenn du Fragen hast, stell sie einfach :D

Anna


Halò, ciamar a tha thu, Anna.

Am Anfang werde ich sicher erstmal schriftlich (Forum, Chat, E-Mail?) arbeiten. Ich habe mir das Lehrbuch und den Kauderwelschband besorgt und mich auf den hier empfohlenen Internetseiten umgesehen. Mal sehen, wie's voran geht. Später wären Gespräche (Skype?) oder sowas sicher hilfreich. Momentan müssen aber erst einmal noch ein paar Wörter in den Kopf rein.

Wenn ich Fragen habe, in welches Forum poste ich die am besten?

Tioraidh, an-diugh

Joachim
Beiträge: 18
Registriert: So Jul 28, 2013 12:48 pm
Wohnort: Gospersgrün, faisg air Zwickau
Kontaktdaten:

Re: Halò, is mise Joachim.

Beitragvon Joachim » Di Aug 13, 2013 1:55 pm

Halò, a Slèite. (Ist das so richtig?)

Sleite hat geschrieben:Ciamar a tha thu?

Tha mi gu math, tapadh leat.

Ciamar a tha thu, fhèin?

Tioraidh, an-diugh

Anna
Beiträge: 519
Registriert: So Jan 17, 2010 5:00 pm

Re: Halò, is mise Joachim.

Beitragvon Anna » Mi Aug 14, 2013 7:08 am

Tha mi gu math, tapadh leat.

Es werden vermutlich meist Grammatikfragen auftauchen, die am Besten auch in den Threat Grammatik passen. Wenn zu einem Deiner Beiträge eine Frage ist, stell sie einfach im Verlauf des Beitrags konkret, dann ist es einfacher, darauf zu antworten.

Anna
Chan eil ach an t-iasg marbh a' snàmh leis an t-sruth.
Nuair a bhios tu ag iarraidh àbhachd a thoirt do Dhia, dèan plana!!!

Steffi1
Beiträge: 506
Registriert: Do Mär 01, 2012 4:15 am
Wohnort: Frankfurt
Kontaktdaten:

Re: Halò, is mise Joachim.

Beitragvon Steffi1 » Mi Aug 14, 2013 9:54 am

Fàilte chridheil bhuam cuideachd :P
Herzlich Willkommen auch von mir

Is mise Steffi. Bha mi ann an Alba anns an t-seachdain sa chaidh ach tha mi air ais a-nis.
Ich bin Steffi. Ich war in der vergangenen Woche in Schottland, aber jetzt bin ich zurück.
Ma nì thu gu math, dèan ri do dhuine fhèin e.

Joachim
Beiträge: 18
Registriert: So Jul 28, 2013 12:48 pm
Wohnort: Gospersgrün, faisg air Zwickau
Kontaktdaten:

Re: Halò, is mise Joachim.

Beitragvon Joachim » Do Aug 15, 2013 11:46 am

Hàlo, a Steffi,

An robh saor-làithean agad?
Hattest du Urlaub?

Càit a bheil thu an sin?
Wo warst du dort?

Ciamar a bha an sìde?
Wie war das Wetter?

Tìoraidh an-dràsda.
Joachim

Steffi1
Beiträge: 506
Registriert: Do Mär 01, 2012 4:15 am
Wohnort: Frankfurt
Kontaktdaten:

Re: Halò, is mise Joachim.

Beitragvon Steffi1 » Do Aug 15, 2013 12:32 pm

Bha mi anns an Eilean Dubh còmhla rim mhac agus chaidh sinn dhan chuirm-ciùil le Runrig.
Ich war auf der Black Isle zusammen mit meinem Sohn und wir sind zum Konzert von Runrig gegangen.

Gu mì-fhortanach bha aig an duine agamsa ri obair anns t-seachdain sa chaidh agus mar sin cha tàinig e còmhla ruinn.
Leider hatte mein Mann letzte Woche zu arbeiten und deshalbh ist er nicht mit uns gekommen.

Ach choinnich an dithis ri caraidean eile ann an Alba agus chaidh sinn còmhla.
Aber wir beide haben uns mit anderen Freunden in Schottland getroffen und wir sind zusammen gefahren.

A bharrachad air an sin bha mi ann an Inbhir Nis, ach tha sin soilleir air sgàth s´ gun robh an t-Eilean Dubh faisg air.
Außerdem war ich in Inverness, aber das ist klar, weil die Black Isle nahe war.

An dèidh sinn bha sinn ann an Dùn Èideann agus chuir sinn deagh làithean seachad an sin.
Danach waren wir in Edinburgh und habe dort richtig tolle Tage verbracht.

Bha an t-sìde blath is tioram ach dh'fhàs i rud beag na bu fhionnaire ann an Dùn Èideann.
Das Wetter war warm und trocken, aber es wurde etwas kühler in Edinburgh.

Cait an robh thusa ann an Alba ? :P
Wann warst Du in Schottland ?
Ma nì thu gu math, dèan ri do dhuine fhèin e.

Isbeal
Beiträge: 996
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Re: Halò, is mise Joachim.

Beitragvon Isbeal » Mo Aug 19, 2013 10:47 pm

Halò, Joachim, fàilte bhuamsa cuideachd!
:D
Willkommen auch von mir!

Nach sgrìobh thu beagan anns an roinn 'Halb Gälisch, halb Deutsch'?

Jetzt wo du einmal schon Fuß gefaßt hast, schreibst du nicht etwas im Bereich 'Halb G, halb D'? :P

Regine
Beiträge: 87
Registriert: Mo Jun 04, 2012 3:10 pm
Wohnort: Dreieich

Re: Halò, is mise Joachim.

Beitragvon Regine » Do Aug 22, 2013 2:15 pm

Fàilte bhuam cuideachd, a Joachim!
Auch von mir Willkommen, Joachim!

Tha mi làn-chìnnteach gum bi e a' còrdadh riut a bhith ann an seo.
Ich bin mir ganz sicher, dass es dir gefallen wird, hier zu sein (=dass du gerne hier bist ;-) ).

Chan eil mise cho math air sgrìobhadh, ach feuchaidh mi, agus tha iomadh caraid gu math cuideachail ann air do cheartachadh.
Ich bin nicht so gut im Schreiben, aber ich versuche es und es gibt hier viele hilfsbereite Freunde, die einen gerne korrigieren.

dùrachdan,

Regine
Tha e math a bhith beò!


Zurück zu „Cò mise? . . . Wer bin ich?“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast