Das Wetter 2

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
Steffi1
Beiträge: 506
Registriert: Do Mär 01, 2012 4:15 am
Wohnort: Frankfurt
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Steffi1 » So Okt 28, 2012 2:53 am

Bha sìde rapach againn ann am Frankfurt an-dè.
Wir hatten scheußliches Wetter gestern in Frankfurt.

Bha e uabhasach fuar agus gaothach an seo agus b´urrainnear coimhead air an uisge a mheasgaich beag air bheag leis an t-sneachd.
Es war hier schrecklich kalt und windig und man konnte den Regen beobachten, der sich nach und nach mit Schnee mischte.

Gu mì-fhortanach bha mi airson tadhal air banacharaid a tha anns an ospadal dìreach an-dràsta.
Leider wollte ich eine Freundin besuchen, die gerade eben im Krankenhaus ist.

Deshalb musste ich trotzdem das Haus verlassen.
Mar sin b´fheudar dhomh an taigh fhalbh co-dhiù.

Ged a bha fios agam gum biodh i fuar, chuir iongnadh orm co-dhiù gun robh i cho fuar ris a' phuinnsean.
Ob ich wusste, dass es kalt sein könnte, war ich trotzdem überrascht, dass es so eiskalt war.

Chuir mi seacaid bhlàth orm, ach bha sgarfa is miotagan a dhìth orm gu dearbh.
Ich hatte eine warme Jacke angezogen, aber mir fehlten wirklich Schal und Handschuhe.

Is toil leam gach aimsir, ach ma theid an geamhradh cho fadalach anns a´Ghiblean agus thig e air ais anns an Dàmhair cho tràth, ma-thà, seo an rud nach toil leam gu h-àraid.
Ich mag jede Jahreszeit, aber wenn der Winter so spät im April geht und bereits im Oktober so früh zurück kommt, dann ist dies die Sache, die ich nicht besonders mag.
Tachairidh maraton ann am Frankfurt an-diugh. Tha mi an dòchas gum bi an t-sìde nas fheàrr is nas grianaiche an seo a-rithist. :grian:
Heute wird in Frakfurt ein Marathon stattfinden. Ich hoffe, dass das Wetter hier wieder besser und sonniger sein wird.

Ged a tha cuimhne agam gu math: Cha bhi ach aodach cèarr a chuirear air.
Obwohl ich mich gut erinnere: Es gibt nur falsche Kleidung, die man anzieht.
Ma nì thu gu math, dèan ri do dhuine fhèin e.

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Micheal » So Okt 28, 2012 12:15 pm

Steffi1 hat geschrieben:Bha sìde rapach againn ann am Frankfurt an-dè.
Wir hatten scheußliches Wetter gestern in Frankfurt.

Bha e uabhasach fuar agus gaothach an seo agus b´urrainnear coimhead air an uisge a mheasgaich beag air bheag leis an t-sneachd.
Es war hier schrecklich kalt und windig und man konnte den Regen beobachten, der sich nach und nach mit Schnee mischte.

Gu mì-fhortanach bha mi airson tadhal air banacharaid a tha anns an ospadal dìreach an-dràsta.
Leider wollte ich eine Freundin besuchen, die gerade eben im Krankenhaus ist.

Deshalb musste ich trotzdem das Haus verlassen.
Mar sin b´fheudar dhomh an taigh fhalbh co-dhiù.

Ged a bha fios agam gum biodh i fuar, chuir iongnadh orm co-dhiù gun robh i cho fuar ris a' phuinnsean.
Ob ich wusste, dass es kalt sein könnte, war ich trotzdem überrascht, dass es so eiskalt war.

ropach

an taigh fhàgail

chuir e iongnadh orm

Mìcheal

Chuir mi seacaid bhlàth orm, ach bha sgarfa is miotagan a dhìth orm gu dearbh.
Ich hatte eine warme Jacke angezogen, aber mir fehlten wirklich Schal und Handschuhe.

Is toil leam gach aimsir, ach ma theid an geamhradh cho fadalach anns a´Ghiblean agus thig e air ais anns an Dàmhair cho tràth, ma-thà, seo an rud nach toil leam gu h-àraid.
Ich mag jede Jahreszeit, aber wenn der Winter so spät im April geht und bereits im Oktober so früh zurück kommt, dann ist dies die Sache, die ich nicht besonders mag.
Tachairidh maraton ann am Frankfurt an-diugh. Tha mi an dòchas gum bi an t-sìde nas fheàrr is nas grianaiche an seo a-rithist. :grian:
Heute wird in Frakfurt ein Marathon stattfinden. Ich hoffe, dass das Wetter hier wieder besser und sonniger sein wird.

Ged a tha cuimhne agam gu math: Cha bhi ach aodach cèarr a chuirear air.
Obwohl ich mich gut erinnere: Es gibt nur falsche Kleidung, die man anzieht.
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Sleite
Beiträge: 1699
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Sleite » Mo Okt 29, 2012 11:28 am

ropach = dickfluessig, klebrig
robach = scheusslich, abgerissen, marode

Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

Sleite
Beiträge: 1699
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Sleite » Mo Okt 29, 2012 11:30 am

Da faellt mir gerade auf dass im Faclair Beag "sìde rapach" steht. Interessant.

Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

Anna
Beiträge: 519
Registriert: So Jan 17, 2010 5:00 pm

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Anna » So Nov 04, 2012 2:42 am

Tha dualachd agam gu tric air a' bhliadhna seo coimhead air laigheannan na grèine snog.
Ich habe dieses Jahr oft die Gelegenheit, schöne Sonnenuntergänge zu sehen.

Bha mi nam sheasamh leis a' chàr air an rathad-mhòr an-diugh, agus chunnaic mi na dathan uabhasach àlainn gus a bha e dorcha a-muigh.
Ich stand mit dem Auto auf der Autobahn heute und sah die unglaublich tollen Farben bis es draussen dunkel war.

Agus air sgàth 's gun robh mi nam sheasamh an sin o chionn fada, bha ùine gu lèor agam fhaighinn tlachd anns na dàthan.
Und weil ich dort für lange Zeit stand, hatte ich genug Zeit, die Farben zu geniessen.
Chan eil ach an t-iasg marbh a' snàmh leis an t-sruth.
Nuair a bhios tu ag iarraidh àbhachd a thoirt do Dhia, dèan plana!!!

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Micheal » So Nov 04, 2012 11:55 am

Sleite hat geschrieben:ropach = dickfluessig, klebrig
robach = scheusslich, abgerissen, marode

Slèite



rrrrrrrrrr.......ich vertu mich da immer weil ich es immer nur im Gespräch benutze aber kaum schreibe. Merci!
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Steffi1
Beiträge: 506
Registriert: Do Mär 01, 2012 4:15 am
Wohnort: Frankfurt
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Steffi1 » Fr Nov 23, 2012 3:55 am

Tha na làithean glè ghoirid a-rithist. Bha mi airson an sgàil-uinneig a dhùnadh an-raoir nuair a chaidh a´ghrian fodha.
Die Tage sind wieder sehr kurz. Ich wollte gestern Abend die Jalousie schließen, als die Sonne unterging.

Nuair a choimhead mi a-mach air an uinneig, chuir e iongnadh orm gun robh e cho ceòthach a-muigh.
Als ich aus dem Fenster sah, war ich überrascht, dass es draußen so nebelig war.

Thug mi an dàrna sùil a-mach. Bu choltas gun robh an sgìre ag atharrachadh fon cheò.
Ich warf einen zweiten Blick hinaus. Es schien, dass sich die Gegend unter dem Nebel verändert hat.

Bha an ceò na shìneadh os cionn nan gàrraidhean is nam mullaichean timcheall oirnn.
Der Nebel erstreckte sich über die Gärten und die Dächer um uns herum.

Shìn mi mo làhm a-mach às an uinneig fad greis agus b´urrainnear an taisead a bheantainn is fhaireachdainn.
Ich streckte meine Hand für eine Weile heraus aus dem Fenster und man konnte die Feuchtigkeit anfassen und fühlen.

Bha na solasan a´dèarrsadh gu soilleir anns na h-uinneagan dhen nàbaidhean agus bha sin a´coimhead cofhurtail.
Die Lichter leuchteten hell in den Fenstern von den Nachbarn und das sah gemütlich aus.

Nach bochd sin nach deach na taighean a sgeadachadh fhathast.
Schade, dass die die Häuser noch nicht dekoriert worden waren.

Ach tha na nàbaidhean glè fhaiceallach an seo nach eil iad a´sgeadachadh nan taighean aca ron a´chiad aidmheint agus tha mi dhen bheachd gu bheil sin ceart.
Aber die Nachbarn sind hier sehr vorsichtig, dass sie ihre Häuser nicht vor dem ersten Advent schmücken und ich bin der Ansicht, dass das richtig ist.

Ach coimheadear an t-sanasachd air an telebhisean, ciallaichear gum biodh Nollaig a-màireach.
Betrachtet man aber die Werbung im Fernsehen, meint man, dass Weihnachten morgen wäre.
Ma nì thu gu math, dèan ri do dhuine fhèin e.

anihee
Beiträge: 57
Registriert: Di Jan 27, 2009 10:12 pm
Wohnort: Bremen
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon anihee » Fr Nov 23, 2012 9:39 pm

Tha e an t-Samhain. Cha toil leam an t-Samhain. Tha e glas sìde, the e fionnar agus glè fhliuch. Chan eil e grianach. Càite a bheil grian?

Es ist November. ich mag den November nicht. Es ist graues Wetter, es ist kühl und feucht. Es ist nicht sonnig. Wo ist die Sonne?
Selbstlerner für ein Uniprojekt gesucht! Infos hier: http://www.schottisch-gaelisch.de/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=2031
Es gibt auch bei Teilnahme ein kleines Geschenk ;-)

anihee
Beiträge: 57
Registriert: Di Jan 27, 2009 10:12 pm
Wohnort: Bremen
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon anihee » Mo Dez 03, 2012 7:50 am

Tha i Dùbhlachd mu thràth. Tha i glè fhionnar agus glè fhuar a-muigh!
Bha mi a' leughadh anns ann eadar-lìon: Anns an Alba (+5°C) tha i nas blàithe na anns an Bremen (+2°C)!

Es ist schon Dezember. Es ist sehr feucht und sehr kalt draußen.
Ich habe im Internet gelesen: In Schottland ist es wärmer als in Bremen!
Selbstlerner für ein Uniprojekt gesucht! Infos hier: http://www.schottisch-gaelisch.de/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=2031
Es gibt auch bei Teilnahme ein kleines Geschenk ;-)

Benutzeravatar
Elke.T
Beiträge: 11
Registriert: Di Okt 30, 2012 2:37 pm
Wohnort: Bad Honnef

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Elke.T » Do Dez 06, 2012 2:41 pm

Tha i griannach agus glè fhuar ann am Bonn an diugh.
Es ist sonnig und kalt in Bonn heute.

Is toil leam a´ ghrian. Tha mi agus mo chù a' coiseachadh.
Ich mag die Sonne. Ich und mein Hund gehen spazieren.

Bidh sneachd ann an nochd. Is toil leam sneachd, ach chan eil toil leam draibhadh air sneachd.
Es wird schneien in der Nacht. Ich mag Schnee, aber ich mag nicht (Auto) Fahren auf Schnee.
Ist! Tha mi ag ionnsachadh Gàidhlig.

Benutzeravatar
Elke.T
Beiträge: 11
Registriert: Di Okt 30, 2012 2:37 pm
Wohnort: Bad Honnef

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Elke.T » Fr Dez 07, 2012 11:16 am

Elke.T hat geschrieben:Bidh sneachd ann an nochd. Is toil leam sneachd, ach chan eil toil leam draibhadh air sneachd.
Es wird schneien in der Nacht. Ich mag Schnee, aber ich mag nicht (Auto) Fahren auf Schnee.


Ich glaube, es hätte "bidh i sneachd ann an nochd." heißen müssen.

Chan eil bha i sneachd ann am Bad Honnef, ach tha i sneachd ann am Bad Honnef agus Bonn an-drasta.
In Bad Honnef hat es in der Nacht nicht geschneit, aber jetzt schneit es in Bad Honnef und Bonn.

Tha mo chù a' feitheamh romham. Bidh sinn a´ coiseachadh nas fhaide dhan an latha.
Mein Hund wartet auf mich. Wir werden später am Tag spazieren gehen.
Ist! Tha mi ag ionnsachadh Gàidhlig.

anihee
Beiträge: 57
Registriert: Di Jan 27, 2009 10:12 pm
Wohnort: Bremen
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon anihee » Sa Dez 08, 2012 2:50 pm

Tha i glè fhuar ann am Bremen an-diugh, ach tha clann a' beadradh a-muigh. Chan eil an t-uisge ann no tha i sneachd ann. Tha i tioram.
Tha mi ag obair ann an oifis an-diugh agus tha i blàth a-steigh.

Es ist heute in Bremen sehr kalt, aber die Kinder spielen draußen. Es regnet oder schneit nicht. Es ist trocken.
Ich arbeite heute im Büro und es ist drinnen warm.
Selbstlerner für ein Uniprojekt gesucht! Infos hier: http://www.schottisch-gaelisch.de/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=2031
Es gibt auch bei Teilnahme ein kleines Geschenk ;-)

elke
Beiträge: 120
Registriert: So Feb 05, 2012 1:12 pm
Wohnort: Faisg air Dresden
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon elke » So Dez 09, 2012 4:54 pm

Tha an sneachda ann an seo. Bha mi a' coiseachd anns an t-sneachd leis a' chù. Bha e uabhasach brèagha ! Tha an sneachda a' còrdadh ris a' chù . A-nis tha a bhrù fluich. :( Cha robh an sneachd àrd. Ach na casan goirid. S'e "Dackel" a th' a anns a ' chù.
Es schneit hier. Ich war mit dem Hund im Schnee spazieren. Das war unwahrscheinlich schön ! Der Hund mag den Schnee. Jetzt ist sein Bauch naß. Der Schnee war nicht hoch. Aber die Beine sind kurz. Der Hund ist ein Dackel.

Benutzeravatar
Elke.T
Beiträge: 11
Registriert: Di Okt 30, 2012 2:37 pm
Wohnort: Bad Honnef

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Elke.T » Mo Dez 10, 2012 2:30 pm

Bha mo chridhe agus mi a´ coiseachadh leis a´ chu. Bha i sneachd. Bha e breàgha.
Mein Schatz und ich waren mit dem Hund Spazieren. Es schneite. Das war schön.

An-diugh tha i fuar ach tha i an t-uisge ann am Bonn. Tha mi ag obair ann an oifis an t-seachdain-sa uile.
Heute ist es kalt, aber es regnet in Bonn. Ich arbeite die ganze Woche im Büro.
Ist! Tha mi ag ionnsachadh Gàidhlig.

Anna
Beiträge: 519
Registriert: So Jan 17, 2010 5:00 pm

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Anna » Di Dez 11, 2012 12:43 am

Bha an t-sìde an seo rud beag diofraichte.
Das Wetter hier war etwas anders.

Bha i fionnar, ach cha robh i fuar.
Es war kühl, aber es war nicht kalt.

Bha an sneachd ann an-dè ach tha e air falbh a-nis.
Es hat gestern geschneit, aber er ist jetzt weg.

Ach bha an t-uisge ann an-diugh cuideachd.
Aber es hat heute auch geregnet.

Abair geamhradh gu seo!!!
Was für ein Winter bisher!!
Chan eil ach an t-iasg marbh a' snàmh leis an t-sruth.
Nuair a bhios tu ag iarraidh àbhachd a thoirt do Dhia, dèan plana!!!


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast