Is mise Cailean

Innis dhuinn cò thusa - - Hier stellen sich Forumisti vor
Cailean
Beiträge: 116
Registriert: Mi Jan 04, 2006 8:16 pm
Wohnort: 73529 Schwaebisch Gmuend

Beitragvon Cailean » Do Jan 05, 2006 11:59 am

Hi! Is mise Cailean agus tha mi anns an Alba aig an tigh, ach tha mi a fuirreach anns a' Schwäbisch Gmünd anise.

Ich habe zwei Kurse beim Micheal in Bonn besucht und freue mich auf den nächsten im Februar.

Was oben steht ist (fast) alles, was ich im Gällischen kann - nicht ganz aber fast. Ich habe es aber vor, meine Kenntnisse auszubauen und freue mich darauf, etwas Hilofe von euch zu bekommen.

Tioraidh an dràsda.

Cailean
Na tog mi gus an tuit mi.

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » So Jan 08, 2006 6:51 pm

Fàilte an-seo a Chailein, tha mi toilichte do choinneachadh.
A bheil thu à Alba? An e Albannach a th' annad? An robh Gàidhlig aig do phàrantan no sinnsearan?
A bheil thu gam thuigsinn? ;) Wenn nicht, einfach nachfragen...
und viel Spaß hier im Forum!
mona
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Cailean
Beiträge: 116
Registriert: Mi Jan 04, 2006 8:16 pm
Wohnort: 73529 Schwaebisch Gmuend

Beitragvon Cailean » So Jan 08, 2006 7:16 pm

Hi a Mhona

Tha, is e Albannach a th' annam.
Ja, ich bin Schotte.

Tha mi a tuigsinn beagan.
Ich verstehe ein wenig.

Du fragst ob meine Eltern Gällisch sprachen? Stimmt's? :?
Nein, leider nicht. Die älteren Geschwister meines Vaters, die auf der Insel Islay geboren wurden, hatten Gällisch als Mutersprache. Aber, als die Familie aufs Festland zog, war es dann aus mit dem Gällischen. Schade. :(

Agus tha mi a'fuirreach ann an SchwäbischGmünd anise. Agus tha mi ag ionnsachadh Gaidhlig.
Und jetzt wohne ich in Schwäbisch Gmünd. Und ich bin dabei, Gällisch zu lernen.

Ich habe bereits 2 Wochenendkurse beim Micheal gemacht und freue mich auf den nächsten am vorletzten Februarwochenende.

Tha mac agus neaghan agam.
Ich habe einen Sohn und eine Tochter.

Andi studiert Jura in Freiburg, Anne Medizin in Ulm.

Ich hoffe bald wieder was von dir / euch zu hören und bin sehr froh hier zu sein - tha mi glè toilichte gu'm bheil mi an seo.

Slàn leat / leibh.

Colin :?
Na tog mi gus an tuit mi.

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » So Jan 08, 2006 7:27 pm

Glè mhath, a Chailein!

Is e leth-Ghearmailteach is leth-Albannach a th' annam-sa.
Ich bin halb deutsch und halb schottisch.

Bha Gàidhlig aig m' athair agus mo sheanmhair.
Mein Vater und meine Oma sprachen Gälisch.

Ach chan eil iad beò a-nis.
Aber sie leben nicht mehr.

Is math gu bheil thu ag ionnsachadh Gàidhlig.
Ich find's gut, dass du Gälisch lernst.

Tha mise ag ionnsachadh cuideachd, agus tha mi an dòchas gun tog mi mo chuid chloinne le Gàidhlig uaireigin.
Ich lerne auch, und ich hoffe, dass ich meine Kinder irgendwann mit Gälisch aufziehen werde.

Tha mi an dòchas gum bi mòran spòrs agad an-seo!
Ich hoffe, du hast hier viel Spaß!
mona
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Gast

Beitragvon Gast » Di Jan 31, 2006 11:02 am

Halò a Chailein,

tha mi a' fuireach ann an Ruppertshofen, faisg air Schwäbisch Gmünd.

Tha mi ag ionnsachadh Gàidhlig cuideachd.

Tha mi ùr an-seo. Bha mi a' deanamh an cùrsa ann am Bonn ann an deireadh-seachdain air dheireadh (?? will sagen "am letzten Wochenende").


Sìleas

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Di Jan 31, 2006 12:47 pm

Gute Frage...

"Letzte Woche" heißt "an t-seachdainn seo chaidh", also vielleicht "an deireadh-seachdain seo chaidh"?
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Cailean
Beiträge: 116
Registriert: Mi Jan 04, 2006 8:16 pm
Wohnort: 73529 Schwaebisch Gmuend

Beitragvon Cailean » Di Jan 31, 2006 6:18 pm

do Shileas

Hi a Shileas

Schön von dir zu hören. Leider habe ich keine Zeit im Moment, viel zu schreiben, wollte nur, dass du weißt, ich habe dein Schreiben zu Kenntnis genommen und melde ich mich bald.

Tioraidh an dràsda

Cailean
Na tog mi gus an tuit mi.


Zurück zu „Cò mise? . . . Wer bin ich?“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast