Is Mise Mara

Innis dhuinn cò thusa - - Hier stellen sich Forumisti vor
Mara
Beiträge: 28
Registriert: So Feb 05, 2006 12:53 am

Beitragvon Mara » Mo Feb 06, 2006 12:53 am

;)

Halò,

is mise Mara.

Tha mi às a' Ghearmailt. Tha mi a' fuireach faisg air Jena. Tha mi ag iosannsachadh Gàidhlig.

Bha mi ann an clas Gàidhlig ann am Bonn an deireadh-seachdaine air ais (28./29.01.2006). Bha e glè mhath.


Le deagh dhùrachd

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Mo Feb 06, 2006 10:24 am

Hallo a Mhara,
fàilte an-seo! :) Glè mhath.
Is mise Mona, tha mi a' fuireach ann am Wuppertal. Tha sin faisg air Köln agus Düsseldorf. Chan eil e cho faisg air Bonn, ach tha mi aig an oilthigh (Uni) ann am Bonn.
mona
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

graisg
Beiträge: 214
Registriert: Mi Mär 24, 2004 2:40 pm
Kontaktdaten:

Beitragvon graisg » Mo Feb 06, 2006 10:38 am

Madainn mhath Mhara,

Tha mi eòlach air an sgìre far a bheil thu a’ fuireach, ‘s e àite àlainn a th’ ann.
Bidh fhios agad far an do thog mi na dealbhan seo :-)

Bild

Bild

Bild
Fàilte chridheil ort :)
An leabhar a bha 'too racy' dhaibh?
Reul Chearbach Air Chuairt
http://myweb.tiscali.co.uk/narann/thill.pdf

Agus blog ri fhaicinn aig:
http://inbhirnarann.blogspot.com/

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Mo Feb 06, 2006 10:43 am

Chan eil na dealbhan ri fhaicinn, a Ghraisg chòir :(
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

graisg
Beiträge: 214
Registriert: Mi Mär 24, 2004 2:40 pm
Kontaktdaten:

Beitragvon graisg » Mo Feb 06, 2006 11:02 am

Tha mi duilich, Chuir mi air blog iad. Bu chòir dhaibh a bhith nochdadh. Chan eil fhios agam carson nach eil an ceangal ag obrachadh. Gheibh thu iad ann a sheo:
http://deuchainn.blogspot.com/
‘S e a’ chiad trì dealbhan a th’ ann.

Tha mi duilich. Ich setzte sie auf ein blog. Ich weiß nicht, warum der nicht arbeitet. Hier seien Sie: Sie sind die ersten drei Fotographien.
http://deuchainn.blogspot.com/
An leabhar a bha 'too racy' dhaibh?

Reul Chearbach Air Chuairt

http://myweb.tiscali.co.uk/narann/thill.pdf



Agus blog ri fhaicinn aig:

http://inbhirnarann.blogspot.com/

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Mo Feb 06, 2006 12:53 pm

Glè neònach, tha iad ann a-nis :shock:
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Mo Feb 06, 2006 3:07 pm

Fàilte chridheil ort, a'Mhara!

Tha mi a'fuireach ann an Hamburg agus tha mi ag ionnsachadh Gàidhlig dà mhìosan.
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Mara
Beiträge: 28
Registriert: So Feb 05, 2006 12:53 am

Beitragvon Mara » Mo Feb 06, 2006 8:59 pm

;)

Feasgar Math,

tapadh leibh, thanks a lot @ all for the warm welcome. :)


Feasgar Math Ghraisg,

tha an saoghal beag ! (Is is wright :? - wanted to say: How small the world can be !)


Tha mi a'dol ann an Stadtroda agus Jena tric.

I'm nosy, but can't ask in gaelic - how come, that You get to know these places ? ;)


Tìoraidh, Mara

Smico
Beiträge: 129
Registriert: So Aug 07, 2005 3:11 am
Wohnort: Köllefornia
Kontaktdaten:

Beitragvon Smico » Di Feb 07, 2006 3:40 am

Fàilte an-seo, a Mhara!




Tha sin faisg air Köln agus Düsseldorf.


Wie kannst du nur Köln und Düsseldorf in einem Satz erwähnen :x :P
Ich habe keine Zeit, mich zu beeilen!

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Di Feb 07, 2006 9:37 am

Haha... uill, chan eil sin cho dona, a bheil? Is toigh leam na dhà, ged as fheàrr leam Köln.
mona
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Di Feb 07, 2006 1:04 pm

's e deireadh an t-saoghail a tha'ann sin :P :D
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Gazi
Beiträge: 76
Registriert: Do Jun 23, 2005 12:45 pm
Kontaktdaten:

Beitragvon Gazi » Di Feb 07, 2006 5:12 pm

Faìlte an seo, a Mhara!

Is mise Kerstin agus tha mi a´fuireach ann an Erfurt, ach bha mi a´fuireach ann an Jena. Tha mo mhatair á´fuireach ann an Jena.

Großartig! Endlich mal was aus der Thüringer Ecke! Ich bin begeistert!

Ich kenne Stadtroda von alten Zeiten her, war im vorletzten Jahr mal dort im Freibad, ansonsten hat sich dort sicher viel verändert. Naja, ich lebe ja nun schon fast 16 Jahre in Erfurt und komme zu meinem Bedauern nicht mal oft genug nach Jena. Und ich mag das Holzland.

Dè tha thu a´deanamh? Was machst du so? Wie bist du zu Gälisch gekommen? Der Kurs hat sicher viel Spaß gemacht, ich habe in jedem Fall nur positive Erinnerungen an den "1.". Ich fahre im Februar wieder nach Bonn, mache meinen Anfänger-Anschlußkurs.

Le meas - alles Liebe

und vielleicht bis bald mal.

Kerstin

Smico
Beiträge: 129
Registriert: So Aug 07, 2005 3:11 am
Wohnort: Köllefornia
Kontaktdaten:

Beitragvon Smico » Di Feb 07, 2006 5:56 pm

Cha toil leam Düsseldorf...Chan fhaod mi


/€: :shock: ein silberner Stern
Ich habe keine Zeit, mich zu beeilen!

Mara
Beiträge: 28
Registriert: So Feb 05, 2006 12:53 am

Beitragvon Mara » Mi Feb 08, 2006 12:47 am

;)

Hallo Gazi, noClockThing, Mona & Smico,

danke für den herzlichen Empfang.

@ Gazi
schön jemand in nicht allzuweiter Ferne zu wissen, vielleicht zum üben, solange ich noch nicht skypen kann.

@smico
ciamar a tha thu ?

bist du ab und zu auch noch im scoteire-Forum ?

Ansonsten freue ich mich, Euch vielleicht mal im chat zu treffen
...... und kanns kaum erwarten, sowas alles auch in gälisch schreiben zu können.

Dùrachdan, Mara

Smico
Beiträge: 129
Registriert: So Aug 07, 2005 3:11 am
Wohnort: Köllefornia
Kontaktdaten:

Beitragvon Smico » Mi Feb 08, 2006 1:26 am

Tha mi gu math, tapadh leat. Ciamar a tha thu fhèin?

Im scoteire-Forum bin ich nicht mehr so viel unterwegs, die letzten Monate vor allem wegen zeitlichen Engpässen, inzwischen hat sich mein Musikgeschmack aber auch ein wenig geöffnet, sodass ich mich nicht mehr nur noch auf Runrig konzentriere...Aber da ich die Musik immer noch klasse finde, werde ich auch noch ab und zu reinschauen und das ein oder andere übersetzen :)
Ich habe keine Zeit, mich zu beeilen!


Zurück zu „Cò mise? . . . Wer bin ich?“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast