Is mise Ernst.

Innis dhuinn cò thusa - - Hier stellen sich Forumisti vor
Earnan
Beiträge: 1
Registriert: Fr Aug 04, 2006 12:08 am
Wohnort: Rosenheim

Beitragvon Earnan » Fr Aug 04, 2006 9:31 pm

Halò,
´s e Ernst an t-ainm a th´orm. Tha mi a´ fuireach faisg air Rosenheim. ´S e forsair a th´annam. Bha mi ann an clas Gàidhlig ann an Sabhal Mòr Ostaig an t-seachdain sa chaidh.

So, das war´s auch schon, was man nach 5 Tagen Unterricht beim Sommer-Anfängerkurs auf Skye so zusammenbringt, selbst wenn man Michael Klevenhaus als Lehrer und drei großartige Freunde als Mitschülerinnen hatte. Die werden sich hier vielleicht auch noch vorstellen, wir waren nämlich alle vier finster entschlossen diese wunderschöne Sprache zu erlernen, auch wenn das noch ein sehr weiter Weg ist.

Ich hoffe das Gälisch oben ist schon einmal einigermaßen korrekt und freue mich darauf hier (zunehmend) gälisch schreibend und lesend teilnehmen zu können.

Noch ein Gruß an eine erstaunliche Person die ich in dieser erstaunlichen Woche auf dieser erstaunlichen Insel kennengelernt, und hier in diesem Forum wiedergefunden habe: Ich hoffe es geht Dir gut, Janni.

Viele liebe Grüße.
Beannachd leibh!

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Fr Aug 04, 2006 10:00 pm

Bha sin glè mhath! Fàilte an seo Ernst.


gach dùrachd
Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Cailean
Beiträge: 116
Registriert: Mi Jan 04, 2006 8:16 pm
Wohnort: 73529 Schwaebisch Gmuend

Beitragvon Cailean » Fr Aug 04, 2006 10:19 pm

Fàilte an seo, Ernst. Is mise Cailean, 's e Albannaich a th'annam ach tha mi a'fuireach ann an Schwäbisch Gmünd.

Tioraidh.

Cailean
Na tog mi gus an tuit mi.

Catriona
Beiträge: 640
Registriert: Do Jan 12, 2006 5:51 pm
Wohnort: Essen

Beitragvon Catriona » Fr Aug 04, 2006 10:37 pm

Fàilte an seo Ernst.

Tha an Gàidhlig agad glè mhath!
(Dein Gälisch war sehr gut!)

Tha mi ag ionnsachadh an cànan seo o chionn sia mìosan.
(Ich lerne diese Sprache seit sechs Monaten.)

Tha mòran spòrs agam leis an Gàidhlig.
(Ich habe viel Spaß beim Gälisch-Lernen.)

'S dòcha bidh mi a' dèanamh cùrsa shamraidh ann an Uibhist a Deast an ath bhliadhna.
(Vielleicht mache ich nächstes Jahr einen Sommerkurs auf South Uist mit.)

Tìoraidh an dràsda

Caitrìona

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Sa Aug 05, 2006 8:53 am

Halò Earnan agus fàilte ort!
Hallo Ernst und willkommen

Is math do choinneachadh! :D
Es ist gut, Dich kennenzulernen

Tha mise a' fuireach anns a' Ghearmailt a tuath
Ich wohne in Norddeutschland

Tha mi toilichte gun robh an cùrsa a' còrdadh riut
Ich freue mich, daß Dir der Kurs gefallen hat
'S e saoghal a th' anns gach cànan

UnaMac
Beiträge: 567
Registriert: Mo Mär 07, 2005 6:38 pm
Wohnort: Isle of Skye

Beitragvon UnaMac » Mi Aug 09, 2006 11:26 am

Fàilte an seo bhuamsa cuideachd, Earnan.
Willkommen hier auch von mir, Ernst.

Tha do chuid Ghàidhlig glè mhath!!!
Dein GAelisch ist sehr gut!!!

A bheil cuimhne agad orm, thàinig mi dhan chlas gus bruidhinn mun Chùrsa Inntrigidh.
Erinnerst du dich, ich kam in die Klasse, um ueber den Cùrsa Inntrigidh zu sprechen.

Tha do chuid Ghàidhlig nas fheàrr na mo chuid Ghearmailits...
Dein Gaelisch ist besser als mein Deutsch...

Dùrachdan
Ùna
Bhith beò beathail ged nach bitheadh tu beò ach leth-uair.

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Mi Aug 09, 2006 7:59 pm

Cha chreid mi sin, Ùna ;) 'S e Gearmailtis fhathast a' chiad chànan agad!
Das glaub ich ja nicht, Ùna. Deutsch ist immer noch deine Muttersprache.

:)
Mona
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

UnaMac
Beiträge: 567
Registriert: Mo Mär 07, 2005 6:38 pm
Wohnort: Isle of Skye

Beitragvon UnaMac » Do Aug 10, 2006 4:53 pm

Tha e doirbh a chreidsinn, tha fios agam, a Mhona, ach nuair a bha mi a' bruidhinn (no feuchainn ri bruidhinn) mun Chùrsa Inntrigidh, bha sin cho duilich, oir tha mi a' bruidhinn ma dheidhinn sa Bheurla no sa Gàidhlig, ach chan eil sa Ghearmailtis.
Es ist schwer zu glauben, ich weiss, Mona, aber als ich ueber den Cùrsa Innttrigidh gesprochen habe (oder besser, versucht habe zu sprechen, was es echt schwer, da ich das normalerweise in Englisch oder Gaelisch mache, aber nicht in Deutsch.

Cha b'urrainn dhomh smaointinn air na faclan cearta.
Mir sind die richtigen Woerter nicht eingefallen.

Bha aig Mìcheal mo chuideachadh.
Micheal musste mir helfen.

Tha mo mhàthair a' dèanamh gaire orm a-nis nuair a tha sinn a' bruidhinn air a' fòn oir tha mi an-còmhnaidh a ràdh 'aehmm, aehmm' oir feumaidh mi smaoinntinn ciamar a chanas mi siud sa Ghearmailtis.
Meine Mutter lacht mich mittlerweile aus am Telefon, weil ich dauernd 'aehmm, aehmm' von mir gebe, da ich nachdenken muss, wie ich das wohl in Deutsch sage.

Tha sin gu math eagallach, agus cha robh mi an dùil gum biodh sin a' tachairt cho luath.
Manchmal ist das ganz schoen seltsam, und ich haette nicht geglaubt, dass es so schnell passieren wuerde.

Chan urrainn dha m'eanchainn dèiligeadh ri ach dà chànan aig an aon àm, agus 's e Beurla is Gàidhlig a th' annta an-dràsta, ann an seo.
Mein armes Gehirn kann nur 2 Sprachen gleichzeitig verarbeiten, und das sind nun mal Englisch und Gaelisch hier.

Cho duilich a tha e, ach sin mar a tha e...
So traurig es ist, aber so ist es...

Ùna
Bhith beò beathail ged nach bitheadh tu beò ach leth-uair.

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Do Aug 10, 2006 8:07 pm

Uill, feumaidh tu Gearmailtis a bhruidhinn nas trice ma-tha ;) Tha daoine gu leòr le deagh Ghearmailtis timcheall ort, tha fios agam. Bhitheadh e truagh dhà-riribh nan chailleadh tu do chànan!

Bha e doirbh dhomh fhèin le trì cànanan aig a' cho-labhairt, ach air an làimh eile, chòrd e rium, agus as-dèidh latha no dhà dh' fhàs mi cleachdte ri gluasad eatorra. Tha mi toilichte gu bheil na cànanan uile agam, agus chan eil mi airson fear dhiubh a chall :)
Mona
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

UnaMac
Beiträge: 567
Registriert: Mo Mär 07, 2005 6:38 pm
Wohnort: Isle of Skye

Beitragvon UnaMac » Fr Aug 11, 2006 2:36 pm

A Mhona, bu chòir dhut sin a sgrìobhadh sa Ghearmailtis cuideachd; nach eil e 'fair' air Earnan ma tha sinn a' cabadaich sa Ghàidhlig a-mhàin anns an thread aig.
Mona, du solltest das auch in Deutsch schreiben; es ist nicht fair fuer Ernst wenn wir in seinem Thread nur in Gaelisch reden.

Ach feumaidh mi ràdh nach tàinig mi dhan Eilean airson Gearmailtis a bhruidhinn.
Ich muss allerdings sagen, dass ich nicht nach Skye gekommen bin, um Deutsch zu reden.

Tha e fada nas cudthromaiche dhomhsa Beurla agus Gàidhlig gu ceart is gu mionaideach ionnsachadh.
Es ist mir viel wichtiger, Englisch und Gaelisch richtig zu lernen.

'S e sin na cànain a tha mi a' cleachdadh fad an là a h-uile là.
Das sind die Sprachen die ich die ganze Zeit benutze.

Ùna
Bhith beò beathail ged nach bitheadh tu beò ach leth-uair.

Sleite
Beiträge: 1683
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Beitragvon Sleite » Sa Aug 12, 2006 10:33 am

Fàilte an seo, Ernst!

Tha mi toilichte gu bheil thu an seo a-nis cuideachd
Ich freu mich dass du jetzt auch hier bist.

Tha mi'n dòchas d'fhaicinn anns an t-seòmar Ghàidhlig cuideachd
Ich hoffe, dich auch im Chat zu sehen

Chì mi thu!
Janni /Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

Eilidh
Beiträge: 387
Registriert: Do Aug 11, 2005 3:30 am
Wohnort: Carolina a Tuath
Kontaktdaten:

Beitragvon Eilidh » So Aug 13, 2006 10:28 am

Fàilte chridheil ort , Ernst.

Herzlich willkommen, Ernst.

Zu der Sprachendiskussion: es ist schon wahr, dass eine totale Immersion in eine andere Sprache die eigene zurückdrängt, aber normalerweise sollte sie immer verfügbar sein, nach einiger Zeit gräbt man sie schon wieder aus. Oft eine Frage des Wollens.
:D

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Mi Aug 16, 2006 9:13 pm

Nuair a bhios mi ag iarraidh rudeigin 'sa Portagailis a bhruidhinn an-dràsda, tòisichidh mi daonnan le "Tha mi...." :P

Im Augenblick, wenn ich Portugiesisch reden will, fange ich immer mit "Tha mi...." an
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Isbeal
Beiträge: 986
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Do Aug 17, 2006 1:11 am

Agus tha mi ag ràdh ' Cait' a bheil la gare?`anns an Fhraing. :D

(Oder 'Wo ist an stèisean?` ;) )

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Do Aug 17, 2006 8:47 am

Sgoinneil! :D

Uaireannan, tha a h-uile rud a' dol troimh-a-chèile, nach eil?
Manchmal geht alles durcheinander, nicht?
'S e saoghal a th' anns gach cànan


Zurück zu „Cò mise? . . . Wer bin ich?“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast