Feasgàr math!

Innis dhuinn cò thusa - - Hier stellen sich Forumisti vor
Bini
Beiträge: 4
Registriert: Mi Mai 25, 2011 7:07 pm
Wohnort: München

Feasgàr math!

Beitragvon Bini » Mi Mai 25, 2011 7:18 pm

`S e bini an t-ainm a th`orm. Tha mi ag ionnsachadh Gàidhlig. Tha mi a deich air fhichead a dh`aois. Tha mi a`fuireach ann am münchen.

Tìoraidh an-dràsda

Sleite
Beiträge: 1683
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Re: Feasgàr math!

Beitragvon Sleite » Mi Mai 25, 2011 9:30 pm

Feasgar math, a Bhini!
Ciamar a tha thu? Tha Gàidhlig mhath agad! A bheil i brèagha ann am München an-dràsta?
Tha mise a' fuireach anns an Eilean Sgitheanach. Chan eil i brèagha an seo an-dràsta. Tha an t-uisge ann agus tha i fuar.

Nach math a rinn thu! Cùm ort!

Guten Abend, Bini!
Wie geht's dir? Du kannst gut Gälisch! Ist es (das Wetter) gerade schön in München?
Ich wohne auf der Insel Skye. Das Wetter ist hier gerade nicht schön. Es regnet und es ist kalt.

Gut gemacht! Weiter so!

Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

Isbeal
Beiträge: 986
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Re: Feasgàr math!

Beitragvon Isbeal » Mi Mai 25, 2011 11:22 pm

Agus fàilte bhuamsa cuideachd! :D

Càite a bheil thu ag ionnsachadh ann am München? Tro chùrsa no le leabhar? No air loidhne?

Nach eil sinn ceasnachail! :wink:

'S math a rinn thu gu dearbh!


Und willkommen von mir auch!
Wo lernst du in München? Durch einen Kurs? Ein Buch? Online?
Sind wir nicht neugierig!
Tatsächlich gut gemacht!

Bini
Beiträge: 4
Registriert: Mi Mai 25, 2011 7:07 pm
Wohnort: München

Re: Feasgàr math!

Beitragvon Bini » Do Mai 26, 2011 8:57 pm

Haló Sléite!

Tha gu math, tapadh leat. Latha math dhut fhèin? Chan eil fios agam. Dé a´Ghàidhlig a tha air? :? Tha tàirneanaich is dealanaich ann am München (It´s right??) An t-Eilean Sgitheanach :D Ò tha i cho snog.

Gu math fada beò thu agus ceò às do thaigh!

Halò Isbeal!

Cò às a tha thu? Ich lerne erst seit kurzem mit einer software, Buch und natürlich online :D . Is noch ganz schön schwer *ah puh aber ich bemühe mich für meinen nächsten schottlandurlaub

Slàn leat!

Sleite
Beiträge: 1683
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Re: Feasgàr math!

Beitragvon Sleite » Do Mai 26, 2011 10:00 pm

Bini,

Tha. Tha an t-Eilean Sgitheanach brèagha. Ach tha e fuar agus fliuch cuideachd. Na bruidhinn Beurla rium! Bruidhinn a' Ghàidhlig no a' Ghearmailtis.
Dè am bathar-bog a tha thu a' cleachdadh?

Ja, Skye ist schön. Aber es ist auch kalt und nass. Sprich nicht Englisch mit mir. Sprich lieber Gälisch oder Deutsch.
Welche Software benutzt du?

Cùm ort!
Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Re: Feasgàr math!

Beitragvon NoClockThing » Do Mai 26, 2011 11:14 pm

Halò agus fàilte ort!
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Bini
Beiträge: 4
Registriert: Mi Mai 25, 2011 7:07 pm
Wohnort: München

Re: Feasgàr math!

Beitragvon Bini » Fr Mai 27, 2011 5:56 pm

Latha math!

Ich benutze SPEAK! als software und find sie eigentlich ganz gut. wie gesagt ich stehe noch am Anfang. Die Grammatik macht mir zum schaffen, da ich schon mit den Erklärungen dazu auf Kriegsfuß stehe (schon seit der Schulzeit :roll: ) aber ich bin noch zuversichtlich :P
Tha i ab t-uisge am München

Tìoraidh an-dràsda

Sleite
Beiträge: 1683
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Re: Feasgàr math!

Beitragvon Sleite » Fr Mai 27, 2011 9:45 pm

Feasgar math, a Bhini!
Ciamar a tha thu an-diugh? A bheil a' Ghàidhlig a' còrdadh riut? Tha a' Ghàidhlig a' còrdadh riumsa gu mòr.
Tha an t-uisge fhathast ann. Ach chan eil i cho gaothach a-nis. Tha a' ghaoth aig fois a-nis.
Bidh mi a' dol do chèilidh aig Sabhal Mòr Ostaig a-nis. Bidh ceòl agus dannsa ann agus bidh am bàr fosgailte.


Wie geht's dir heute? Gefällt dir Gälisch? Mir gefällt Gälisch sehr.
Es regnet immernoch. Aber es ist nicht mehr so windig. Der Wind hat sich gelegt.
Jetzt geh ich zu einem Ceilidh in Sabhal Mòr Ostaig. Es gibt Musik und Tanz und die Bar wird offen sein.

Chì mi thu
Bis bald

Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

Bini
Beiträge: 4
Registriert: Mi Mai 25, 2011 7:07 pm
Wohnort: München

Re: Feasgàr math!

Beitragvon Bini » Sa Mai 28, 2011 8:51 am

madainn mhath a Slèite :D

Tha mi gu math. Ciamar a tha thu fhèin? Tha, tha a´Ghàidhlig a´còrdadh riumsa gu mor. Tha mi den bheachd gu bheil Albà brèagha. Tha mi cinnteach gum bi mi a´tilleadh do dh´Alba. Tha ì brèagha an diugh ann am München.

Slàn leat!

P.S. ich hab seit gestern das Lehrbuch der schottisch-gälischen Sprache :D und bin ganz begeistert

Sleite
Beiträge: 1683
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Re: Feasgàr math!

Beitragvon Sleite » So Mai 29, 2011 7:18 pm

A Bhini!
Tha thu ag ionnsachadh glê luath! Tha thu a' dèanamh fìor mhath! 'S e deagh leabhar (leabhar glè mhath) a th' anns an Lehrbuch. Bidh mi fhìn ga chleachdadh nuair a bhios ceist gràmair agam.
Tha leabhar ùr agamsa cuideachd. Cheannaich mi Blas na Gàidhlig le Mìcheal Bauer. Ach dh'iochuimhnich mi e anns an oifis :(
Bha mi a' sreap aig an deireadh-sheachdain. Bha mi ann an Ceann Loch Lìobhann. Bha an t-sìde glè dhona, ach tha ionad-sreip ann. Bha e sgoinneil. Bha sinn a' campachadh anns a' choille. Bha a' mheanbh-chuileag dona, ach nuair a bha an t-uisge ann. Sin samhradh ann an Alba.

Du lernst aber schnell! Du machst das sehr gut.. Das Lehrbuch ist ein sehr gutes Buch. Ich benutze es wenn ich eine Grammatikfrage habe.
Ich habe auch ein neues Buch. Ich habe Blas na Gàidhlig von Michael Bauer gekauft. Aber ich hab's im Büro vergessen. :(
Am Wochenende war ich klettern. Ich war in Kinlochleven. Das Wetter war sehr schlecht, aber es gibt eine Kletterhalle. Das war super. Wir haben im Wald gezeltet. Die Mücken waren schlimm, außer wenn es geregnet hat. Das ist Sommer in Schottland.

Dùrachdan
Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

Isbeal
Beiträge: 986
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Re: Feasgàr math!

Beitragvon Isbeal » Mo Mai 30, 2011 12:09 am

A Shlèite,

Feumaidh tu Avon Skin So Soft a cheannachd mar dhìon an aghaidh nam meanbh-chuileag! :twisted:

Bild

http://blog.islayinfo.com/article.php/i ... _repellant

No 's dòcha seo: http://www.midgie.net/

Bild

(Tha an dà chuid agamsa...ach cha robh feum agam air an cleachadh gu ruige seo, taing do Dhìa!)


Slèite,

Du solltest Avon Skin So Soft gegen die midgies kaufen. Oder einen Midge-Net. (Ich habe beides, musste aber Gott sei dank sie bisher nicht einsetzen.)

:twisted:

Sleite
Beiträge: 1683
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Re: Feasgàr math!

Beitragvon Sleite » Mo Mai 30, 2011 10:02 pm

Iseabail,
Tapadh leat. Bha lìon mar sin orm. Cha tèid mi a champachadh às aonais! Chan eil Skin So Soft cho math. Tha e ceart gu leòr air mo ghàirdean agus air mo chasan, ach nam aodann losgaidh an craiceann leis.

Danke. So ein Netz hatte ich auf. Ich geh ohne gar nicht zelten. Skin So Soft ost nicht so gut. Es ist ok auf den Armen und Beinen, aber im Gesicht brennt es mir die Haut weg.

Co-dhiù, cha robh e cho dona gun robh mi a' smaoineachadh mu cheimigeachd.
Naja, jedenfalls war es nicht so schlimm als dass ich an Chemie gedacht hätte.

Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Re: Feasgàr math!

Beitragvon NoClockThing » Do Aug 04, 2011 10:24 pm

Carson nach feuch thu Antibrumm.

Versuch mal Antibrumm.
'S e saoghal a th' anns gach cànan


Zurück zu „Cò mise? . . . Wer bin ich?“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast