Halò!

Innis dhuinn cò thusa - - Hier stellen sich Forumisti vor
Michael
Beiträge: 15
Registriert: Di Mär 16, 2010 5:28 pm
Wohnort: Sachsen

Halò!

Beitragvon Michael » So Mär 21, 2010 2:09 pm

Latha math

'S e Michael an t-ainm a th'orm.
Tha mi ceithir bliadhna fichead a dh'aois.
Tha mi a'sgrìobhadh agus a'leughadh anns an Ghàighlig gach latha.
Jedenfalls versuche ich es ... :-)

Tha mi an dòchas gu tha mi an ùine math an seo.

Michael

Isbeal
Beiträge: 996
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » So Mär 21, 2010 6:35 pm

Fàilte an seo, a Mhìcheil!

Tha sinn toilichte gu do lorg thu sinn!

Wir sind froh, dass du uns gefunden hast!

A bheil thu ag ionnsachadh Gàidhlig aig an taigh no ann an cùrsa?

Lernst du Gàidhlig zu Hause oder in einem Kurs?

Bha dìreach cùrsa deireadh-seachdaine uabhasach math againn ann am Bonn. 'S dòcha gum bi thusa ann an ath thuras!

Wir hatten gerade einen sehr guten Wochenendkurs in Bonn. Vielleicht bist du das nächste Mal dabei !


Übrigens: wir haben schon einen Michael / Mìcheal im Forum - nämlich unser Forumsleiter :P . Könntest du evtl. irgend ein Detail ändern, z.B. dich 'Michael A. (o.ä.)' nennen, damit wir euch auseinander halten können? :roll:

Am Besten über PN oder Email an Michael selbst! :wink:

Michael
Beiträge: 15
Registriert: Di Mär 16, 2010 5:28 pm
Wohnort: Sachsen

Beitragvon Michael » So Mär 21, 2010 6:55 pm

Taphad leat airson do fàilte.

(...für dein Willkommen.)

Tha mi ag ionnsachadh aig an taigh.

Tha mi a' lorg an obair agus bha mi ann am Bonn airson a' chòmhradh

Ich suche eine Arbeit und war in Bonn wegen eines Gespräches (Genitiv?) (Einstellungsgespräch)

Falls ich tatsächlich die Stelle bekomme, werde ich ja dann öfter in der Gegend sein :-)

Ja, ich habe das gesehen, aber gehofft, dass es unterscheidbar ist. Ich werde trotzdem Mal eine PM schicken.

Michael

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » So Mär 21, 2010 10:26 pm

Fàilte agus bhuamsa agus guma math a thèid leat!

Willkommen auch von mir und viel Glück!
'S e saoghal a th' anns gach cànan


Zurück zu „Cò mise? . . . Wer bin ich?“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast