Grüsse aus England.

Innis dhuinn cò thusa - - Hier stellen sich Forumisti vor
JoP
Beiträge: 1
Registriert: Mo Dez 08, 2008 4:17 pm

Grüsse aus England.

Beitragvon JoP » Mo Dez 08, 2008 6:11 pm

Hàlo, ich bin Englisch aber ich möchte mein Deutsch und mein Gälisch zu verbessern, deshalb werde ich in Deutsch und in Gälisch schreiben. Ich dänke dass, vielleicht mein Deutch ist besser als mein Gälisch, aber ist weder nicht so gut!

Hàlo, ’s e sassenach a th’ annam, ach bu toil leam feabhas air ghearmailt agus gàidhlig agam a chuir, mar sin dheth sgrìobh mi anns a’ ghearmailt agus a’ ghàidhlig. Chan chreid me nach ’s docha gu mo ghearmailt nas fheàrr na mo ghàidhlig, ach chan eil aon no an eile glè mhath

Jo

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Mo Dez 08, 2008 7:22 pm

Uill bho na tha mi a' faicinn an seo chanainn-sa gu bheil na dhà glè mhath.
Fàilte an seo agus tha mi a' dèanamh fiùghair ri leughadh tuilleadh bhuat an seo.


Nun, von dem, was ich sehe, würde ich sagen, das beides sehr gut ist! Herzlich Willkommen und ich freue mich mehr von Dir hier zu lesen.



Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Di Dez 09, 2008 11:37 am

Fàilte ort! 'S math d' fhaicinn an-seo.

Willkommen! Schön, Dich hier zu sehen.
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Isbeal
Beiträge: 986
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Sa Jan 10, 2009 1:07 am

Fàilte, JoP!

'S e Albannach a th' annamsa, ach còrdaidh rium a bhith a sgrìobhadh an seo anns a' Ghearmailtis agus anns a' Ghàidhlig.

Willkommen, Jop!

Ich bin Schottin aber es gefällt mir, hier auf Deutsch oder Gälisch zu schreiben.


Tha mi an dòchas gum bi thusa a' sgrìobhadh rudeigin an seo gu trice cuideachd!

Ich hoffe, du wirst hier auch öfters was schreiben!

Wir sehen dich bald wieder!

Bidh sinn gad fhaicinn a-rithist!


Zurück zu „Cò mise? . . . Wer bin ich?“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast