Hàlo, Feasgar math!

Innis dhuinn cò thusa - - Hier stellen sich Forumisti vor
Morag
Beiträge: 26
Registriert: Do Mai 01, 2008 10:51 am

Hàlo, Feasgar math!

Beitragvon Morag » So Mai 04, 2008 5:08 pm

Halò.
Is mise Mòrag. Tha mi a dhà deich air fhichead a dh 'aois. Tha mi a' fuireach ann an Kronberg agus tha mi ag obair ann an Frankfurt am Main. Tha mi ag ionnsachadh Gàidhlig ann am Bonn agus le "Kauderwelsch" agus "Monas Anfängertips". :)
Tha mi a' tadhal air an Cùrsaichean direadh-seachdaine. Tha mi nas intinniche na poitean agus bidh mi ag ionnsachadh Poitean ann an Wiesbaden.

Hallo, ich heiße Mòrag. Ich bin zweiunddreißig Jahre alt. Ich wohne in Kronberg und arbeite in Frankfurt. Ich lerne Gälisch in Bonn und mit "Kauderwelsch sowie Monas Anfängertips". Ich besuche Wochenendkurse. Ich interessiere mich fürs Töpfern und werde dies in Wiesbaden lernen.

Mein Interesse an Schottland kam zum einen durch meinen Mann, der seit Jahren von Schottland begeistert ist und sehr gerne der Vielfalt des uisge-beatha frönt :wink: und zum anderen durch meinen Faible für historische Burgen und Schlösser. Als ich dann letztes Jahr Schottland das erste Mal bereist habe, hat mich diese verschiedenartige und für mich völligst faszinierende Landschaft derart begeistert, daß wir dieses Jahr prompt wieder unseren Haupturlaub dort verbringen werden. Da wir uns in ferner Zukunft ein Leben in Schottland sehr gut vorstellen können, möchte ich natürlich bis dahin auch die Sprache(n) erlernen.

Am bu toil oirbh tha i brèagha Didòmhnaich.
Ich wünsche Euch noch einen schönen Sonntag. (Ähm.. OK, daß ist dann wohl 1:1 übersetzt..) :?

Tìoraidh an-dràsda
Mòrag

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Mo Mai 05, 2008 10:05 pm

Fàilte chridheil ort, a Mhòrag! :D
Herzlich willkommen

Bha an DiDòmhnich agam ro bhrèagha. Bha mi a-muigh a' coiseachd le bana-charaid. Tha losgadh na grèine orm a-nis.
Mein Sonntag war zu schön. Ich war mit einer Freundin draußen spazieren. Jetzt habe ich einen Sonnenbrand.
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Morag
Beiträge: 26
Registriert: Do Mai 01, 2008 10:51 am

Beitragvon Morag » Di Mai 06, 2008 10:21 pm

Tapadh leat a NCT ! :D

Ciamar a tha thu agus a tha losgadh na grèine bhur? :wink:
Tha i grianach agus tha i blàth an t-seachdain seo...
Ciamar a chanas mi "von daher solltest Du das Eincremen nicht vergessen" 'sa Ghàidhlig?
Is dòcha: "tha thu ag cuir uime na cungaidh"

Wie geht es Dir und Deinem Sonnenbrand? Diese Woche soll es sonnig und warm bleiben - von daher solltest Du das Eincremen nicht vergessen....


Oidhche mhath
Mòrag

Isbeal
Beiträge: 986
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Di Mai 06, 2008 11:46 pm

Fàilte an seo, bhuamsa cuideachd!

Willkommen hier, von mir auch!

"von daher solltest Du das Eincremen nicht vergessen"

Denk lieber einfach!

z.B. deshalb vergiss nicht Creme aufzutragen!


Mar sin, na dìochuimhnich uachdar-grèine a chur air!


Eigentlich sollte es nicht 'uachdar' sein - streng genommen ='Sahne' - sondern 'cè' no 'cungaidh' = Lotion, Creme, aber die finde ich nirgendwo im Gebrauch ausserhalb eines Wörterbuchs...

Quelle für uachdar-grèine:

Feumaidh uachdar-greine a bhith air a chleachdadh a tha làidir gu. leòr ’s cha bu choir daoine a bhith gun cheap no ad agus lèine-t. 3 ...
www.ltscotland.org.uk/Images/FoodHealth ... 339482.doc

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Mi Mai 07, 2008 7:08 pm

Uill, cha do dhìochuimhnich mi e. 'S e cus grèine a bh' ann.
Naja, ich habe sie nicht vergessen. Es war zu viel Sonne.

Tha an losgadh na grèine agam nas fhèarr, tapadh leat.
Mein Sonnenbrand ist besser, danke.
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Morag
Beiträge: 26
Registriert: Do Mai 01, 2008 10:51 am

Beitragvon Morag » Mi Mai 07, 2008 9:59 pm

Tapadh leat Isbeal - ich werde versuchen, Deinen Rat zu befolgen :)

Tìoraidh an-dràsda
Mòrag

Sleite
Beiträge: 1683
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Beitragvon Sleite » Fr Mai 09, 2008 3:54 pm

fàilte ort, a Mhòrag

Tha mi 'n dòchas gun còrd e riut an seo.
Ich hoffe, es wird dir hier gefallen.

Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.


Zurück zu „Cò mise? . . . Wer bin ich?“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 1 Gast