eadar-theangachadh

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
Gast

Beitragvon Gast » Fr Mär 12, 2004 9:44 pm

A charaidean,

Dè a´Ghearmailtis airson Gunnaichean? Seo an t-ainm bagh anns a eilean Sgitheanach. (Was könnte auf Deutsch "Gunnaichean" bedeuten? Dies ist der Name einer Bucht auf Skye.)

le dhùrachd

Seòras

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Sa Mär 13, 2004 12:46 pm

chan eil mi eòlach air bagh air a bheil an t-ainm seo.
ich kenne keine Bucht mit diesem Namen.

'S e "Gewehre" a tha ann an "gunnaichean".
"Gunnaichean" heißt Gewehre.

Mona
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Gast

Beitragvon Gast » Sa Mär 13, 2004 8:10 pm

Mòran taing a Mhona,

bàgh nan gunnaichean, seo faisg air a' Balmacqueen (in der Nähe von Balmacqueen im Norden von Skye).

le dhùrachd

Seòras

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Sa Mär 13, 2004 8:24 pm

Oh, bidh mi an-sin gu math tric, ach cha robh cuimhne agam air an t-ainm. An e Bàgh Cill Maluag (Kilmaluag Bay) a tha ann?
An sin an àite far a bheil seòrsa "Bunker" faisg air an rathad?

Dort bin ich eigentlich oft, aber ich erinnerte mich nicht an den Namen. Ist das die Kilmaluag Bucht?
Ist das da, wo diese komischen Bunker stehen?
Mona
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Gast

Beitragvon Gast » So Mär 14, 2004 11:51 am

Mona a charaid,

Bàgh nan Gunnaichean liegt noch etwas südlich von Balmacqueen, ist auf der Ordnance Survey aber eingezeichnet. Es ist eine herrliche Steilküste mit vielen Pinacles. Oben steht eine Ruine von einem Wirtschaftsgebäude (?). Ich scanne die Bilder auf meiner Web-Site gerade neu ein, es wird dann auch ein Bild von dieser Bucht mit erscheinen (Schottland 2002).
Ciamar a chanas mi "... liegt südlich von ..." anns a´ Ghàidhlig?
le deagh dhùrachd

Seòras

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » So Mär 14, 2004 1:18 pm

Tha sin taobh a Deas na Gearmailt= das liegt im Süden von Deutschland
Tha sin taobh a Deas Phort Rìgh= ....südlich von PT
taobh Tuath= nördlich
taobh an Iar= westlich
taobh an Ear= östlich
auf alle folgt der Genitv:-)
Can rium ma bhitheas na dealbhan deiseil.
dùrachd
Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Gast

Beitragvon Gast » Di Mär 23, 2004 2:55 pm

Hi

Entschuldigen aber tha mi direach a testing na web site seo ged nach eil mo Ghaidhlig math agus cuideachd tha geramailt agam sehr bad.


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast