àm na càisge / ostern

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Do Apr 08, 2004 10:03 pm

Hallo a charaidean,
tha mi an dòchas gum bi laithean snoga, grianach agaibh an deireadh-seachdaine seo...
Ich hoffe ihr habt schöne sonnige Tage dieses Wochenende....

... le mòran uighean agus biadh blàsda eile.
... mit vielen Eiern und anderem leckeren Essen.

Dè bhitheas sibh a' dèanamh?
Was werdet ihr tun?

Innsibh anns a' Ghàidhlig agus Gearmailtis:
Erzählt auf Gälisch und Deutsch:

- a' cèilidh air daoine - Leute besuchen
- ag ithe agus ag òl - essen und trinken
- uighean, cèic, seoclaid - Eier, Kuchen, Schokolade

Mona
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

graisg
Beiträge: 214
Registriert: Mi Mär 24, 2004 2:40 pm
Kontaktdaten:

Beitragvon graisg » Mi Apr 14, 2004 7:49 pm

Rinn sinn mar as àbhaist - se sin ri ràdh: chan eil mòran. Choisich sinn mun cuairt na h-aibhne 's sìos dhan tràigh. Bha dùil againn ri aimsir bhlàth ach cha tàinig e. Bha Diluain beagan nas fheàrr 's rinn mi sgrìob eadar Inbhir Narann 's Farrais. Chaidh mi ri taobh na mara airson a chiad sia mìle an uair sin chaidh mi tarsainn na coilltean-ghiuthais (tha an àite seo a'dol ris an canar 'Culbin Forest') 'S e àite as iomallach a ghabhas eadar an Culbin 's a'mhuir 's cha d'thachair mi air mòran daoine. Nuair a ràinig mi Farrais chaidh mi a-staigh taigh biadh airson cupa tì. Chaidh mi dachaigh air a'bhus.

Das Leben ging normal weiter. Das ist zu sagen - nicht viel. Wir haben um den Flus herumspazieren und wir haben den Strand besuchen. Wir hofften auf besser Wetter aber es kam nicht. Montag war ein bischen besser und ich habe einen Spaziergang eadar Inbhir Narann und Forres gemacht. Fur die erste 6 Meilen ich bin zu fuß auf dem Strand gegangen. Dann, ich bin durch den Wald gegangen (er heißt der'Culbin Forest'). Es ist einer sehr abgelegen Stelle zwischen der Culbin und der See. Ich habe nichct viele leute gesehen. Wann ich bin in Farrais bekommen, ich habe eine Tasse Tee in einem Café getrunken. Ich bin züruck mit dem Bus gekommen.
An leabhar a bha 'too racy' dhaibh?
Reul Chearbach Air Chuairt
http://myweb.tiscali.co.uk/narann/thill.pdf

Agus blog ri fhaicinn aig:
http://inbhirnarann.blogspot.com/

graisg
Beiträge: 214
Registriert: Mi Mär 24, 2004 2:40 pm
Kontaktdaten:

Beitragvon graisg » Mi Apr 14, 2004 9:14 pm

PS: fur Micheal

Do chùrsa: tha mi duilich Micheal, tha mi an dòchas a bhith ann an Steòrnabhagh an seachdain sin. Bidh Capercaille 's na Saw Doctors ann. S'dòcha gum bi cothroman eile th'ann, .bhiodh Gàidhlig troimh meadhan na Ghearmailtais dìreach sgoinneil.
An leabhar a bha 'too racy' dhaibh?

Reul Chearbach Air Chuairt

http://myweb.tiscali.co.uk/narann/thill.pdf



Agus blog ri fhaicinn aig:

http://inbhirnarann.blogspot.com/


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast