tha sibh uile sgoinneil! ...super!

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Mi Jun 16, 2004 5:18 pm

A charaidean,
tha mi nam shuidhe anns an oifis anns an sgoil coimpiutair far am bi mi a' teagasg, agus tha mi a' freagairt am fòn agus rudan mar sin an-diugh oi chionn 's nach eil am ban-stiùireadh ann. Chan eil mòran ri dhèanamh agus mar sin tha mi a' coimhead air a' bhòrd-bràth :)

Agus tha mi cho toilichte! Tha sibh uile a' dèanamh uabhasach math!!! Tha mòran dhiubh a' sgrìobhadh anns a' Ghàidhlig, a' feuchainn rudan ùra, ag innse beachdan inntinneach. Cùmaibh oirbh mar sin, tha sin dìreach sgoinneil!!!

Hallo ihr Lieben,
ich sitze gerade in der Computerschule, in der ich unterrichte, im Büro, und passe auf das Telefon auf, da meine Chefin nicht da ist. Da nicht sehr viel zu tun ist, schaue ich die ganze Zeit hier im Forum herum :)

Und ich freue mich sehr! Ihr macht das alle ganz toll. Viele von euch schreiben auf Gälisch, probieren neue Sachen aus, erzählen interessante Dinge. Macht weiter so, das ist einfach super!
Mona
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Sleite
Beiträge: 1683
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Beitragvon Sleite » Mi Jun 16, 2004 10:43 pm

Hallo a h-uile duine!

Tha mi cho toilichte an-seo!
Tha sibh uile a'deanamh gle mhath agus tha a h-uile duine a'feuchainn ri cuideachadh ma 's urrainn dhuibh. Cha tèid ar tilgeil a-mach ma sgriobhas sinn rudan cearr neo rudeigin.

"Tha e math bhi beò" (Big Sky - Runrig) agus tha e sgoinneil a bhi an-seo.
Mòran taing a h-uile duine, Micheal gu h-araidh!!

Gach deagh dhùrachd
Slèite/Janni

Hallo zusammen!
Ich bin so froh hier zu sein. Ihr seit alle wirklich gut und jeder versucht zuu helfen, wenn er/sie kann. Und man wird nicht rausgeworfen, wenn man mal was falsches sagt.
"Es ist schön zu leben" und es ist toll hier zus ein.
Vielen dank euch allen, besonders Micheal.

Slèite/Janni

P.S.: das klingt hier alles ziemlich schleimig, aber nachdem in den letzten Tagen so einiges vorgefallen ist, worüber ich tief traurig und enttäuscht bin, bin ich einfach froh, dass es auch noch Gruppen wie diese gibt, wo man sich wohlfühlen kann :) :)
Cha dèan brògan tioram iasgach.


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast