Tha mi bochd a-nochd

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
Sleite
Beiträge: 1683
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Beitragvon Sleite » Di Mai 30, 2006 8:44 pm

Bha mi nam leabaidh fad an latha an-diugh. Gu bhith fad an latha. Bha mi aig an lòn agus aig Fàs Mòr gu luath airson ràdh nach bi mi ann a-màireach. Chan eil mo ghuth ag obrachadh gu ceart. Tha mi a' casadaich gu cruaidh agus tha mo shròn làn. Cha mhòr nach robh mi a' leughadh leth den "Da Vinci Code" nam leabaidh agus dh'ol mi 8 cupanan tì no lemon teth le mìl. Chan eil mi a' faireachdain cho dona ach chan eil guth agam agus mar sin chan urrainn dhomh bruidhinn ri daoine. Ach fuirichidh mi nam leabaidh a-màireach cuideachd gus am bith an casadaich a' sgur (??)

Ich war heute den ganzen Tag im Bett. Naja fast den ganzen Tag. Ich war beim Mittagessen und dann bei Fàs Mòr, um zu sagenm, dass ich morgen nicht komme. Meine STimme funktioniert nicht richtig. Ich huste stark und meine Nase ist zu. Ich hab fast die Hälfte vom Sakrileg gelesen als ich im Bett lag und hab ungefähr 8 Tassen tee bzw. heiße Zitrone getrunken. Ich fühl mich nicht schlecht, aber ohne STimme kann ich nicht mit Leuten reden. Ich bleib morgen auch im Bett bis der Husten aufhört.

SLèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Di Mai 30, 2006 9:22 pm

Nach fortanach gu bheil an eadar-lìon ann agus gu bheil sin ag obrachadh gun guth :P

Wie gut, dass es das Internet gibt, und dass das ohne Stimme funktioniert.

Chì mi a dh' aithghearr thu...
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Di Mai 30, 2006 11:18 pm

Ceart ma-thà, is urrainn dhut a sgrìobhadh gu fortanach :D
Richtig, zum Glück kannst Du schreiben

Agus là na leabaidh le leabhar math chan eil sin cho dona.
Und ein Tag mit nem guten Buch im Bett ist nicht schlecht.

Ach tha mi an dòchas gum bi thu nas fheàrr a dh' aithgearr ge-tà!
Aber ich wünsche Dir trotzdem gute Besserung!
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Mi Mai 31, 2006 7:36 am


Ceart ma-thà, is urrainn dhut a sgrìobhadh gu fortanach :D
Richtig, zum Glück kannst Du schreiben
Ceart, gu fortanach is urrainn dhut sgrìobhadh.
Agus là na leabaidh le leabhar math chan eil sin cho dona.
Und ein Tag mit nem guten Buch im Bett ist nicht schlecht.
Agus chan eil latha anns an leabaidh le leabhar math cho dona.
Ach tha mi an dòchas gum bi thu nas fheàrr a dh' aithgearr ge-tà!
Aber ich wünsche Dir trotzdem gute Besserung!


beagan ceartachaidh

Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Mi Mai 31, 2006 8:18 am

Tapadh leat, a Mhìcheil!

Tha mi dhen bheachd gu feum mi a' toirt sùil air an cuspair Verbalnomen dè th' ann a-rithist
Ich glaube, ich muß nochmal nen Blick auf den Verbalnomenthread werfen

P.S. An càn mi "gum feum" no "gu feum"? :?
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Sleite
Beiträge: 1683
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Beitragvon Sleite » Mi Mai 31, 2006 10:58 am

Tha mi dhen bheachd gu feum mi a' toirt sùil air

Tha mi de'n bheachd = ich bin der Meinung
Tha mi a' creidsinn = ich glaube

Feumaidh mi sùil a thoirt....
Feumaidh + Subjekt + Objekt + "a"* + leniertes VN (ohne a'/ag)
Feumaidh mi peann a cheannachd

* außer bei f (leniert) und Vokal

An càn mi "gum feum" no "gu feum

gum feum

Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Mi Mai 31, 2006 9:51 pm

Tapadh leat, a Shlèite! :D
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Mi Mai 31, 2006 10:34 pm


Tapadh leat, a Mhìcheil!

Tha mi dhen bheachd gu feum mi a' toirt sùil air an cuspair Verbalnomen dè th' ann a-rithist
Ich glaube, ich muß nochmal nen Blick auf den Verbalnomenthread werfen

P.S. An càn mi "gum feum" no "gu feum"? :?



...gum feum mi sùil a thoirt air a' chuspair....

Seo agad am freagairt.

Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Sleite
Beiträge: 1683
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Beitragvon Sleite » Di Feb 26, 2008 2:18 pm

Tha mi bochd an-diugh. Bha mi fuar fad an fheasgair Dihaoine agus bha mi tinn Disathairne. Tha an cnatan orm agus tha ceann goirt orm. Cha do rinn mi mòran idir Didòmhnaich agus cha deach mi dhan obair an-dè. Bha mi nam chadal gu meadhan là agus bha mi nam laighe air an t-sofa fad an fheasgair. Chaidh mi dhan cholaiste an-diugh air sgàth 's nach eil ach dà chlas agam ach chan eil mi cho cinnteach fhathast an e deagh bheachd a bh' ann. Tha mi glè sgìth agus tha mo cheann goirt. Tha mi 'n dòchas gum bi mi nas fheàrr aig deireadh na seachdaine. Bu toil leam coiseachd sna beanntan.

Heute bin ich krank. Freitag Abend war mir den ganzen Abend kalt, und am Samstag war ich krank. Am Sonntag hab ich auch nicht viel gemacht, und gestern war ich nicht bei der Arbeit. Ich hab bis mittags geschlafen und den ganzen Nachmittag aufm SOfa gelegen. Heute bin ich im College, aber ich weiss noch nicht ob das so ne gute Idee war. Ich bin ganz muede und mein Kopf tut weh. Ich hoffe, dass es am Wochenende wieder besser geht, denn ich wil in die Berge.

Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Di Feb 26, 2008 5:18 pm

Tha mi an dòchas gum bi thu nas fhèarr a dh'aithghearr!

Ich hoffe, Dir geht es bald besser!
'S e saoghal a th' anns gach cànan


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast