a' chiad "bòrd choinneachaidh" / der erste Stammtisch

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Sa Mär 05, 2005 11:14 am

Choinnich Janni, Inge, Olaf, Susanne agus mi-fhìn ann an Köln a-raoir. Bha sin glè shnog! Bha sinn a' bruidhinn mu dheidhinn Gàidhlig agus anns a' Ghàidhlig. Chòrd an taigh-bidh rium, bha biadh blàsda aca, ach bha ceòl ro àrd ann. Mar sin, chaidh sinn do taigh-seinnse eile, agus bha e nas fheàrr an-sin.

A Shusaidh, bha mi toilichte do choinneachadh. Cùm ort leis a' Ghàidhlig!
Olaf, tha Gàidhlig uabhasach math agad a-nis, chur sin iongnadh orm ;)

Tha mi uabhasach sgìth an-diugh. Ràinig mi dhachaigh aig dà uair 'sa mhadainn, agus tha mi aig an obair a-nis.

Janni, Inge, Olaf, Susanne und ich trafen uns gestern abend in Köln. Das war sehr nett! Wir sprachen über Gälisch und auf Gälisch. Das Lokal gefiel mir ganz gut, das Essen war lecker, aber es lief zu laute Musik. Deshalb gingen wir dann noch in ein anderes Lokal, dort war's besser.

Susanne, ich hab mich gefreut, dich kennenzulernen. Bleib dran am Gälisch, das wird schon!
Olaf, du kannst ja mittlerweile schon ziemlich gut Gälisch, ich war verblüfft ;)

Heute bin ich ziemlich müde, weil ich erst um 2 Uhr nach Hause gekommen bin, und jetzt bin ich bei der Arbeit.

Tha mi an dòchas gum bidh "Stammtisch" snog ann gu tric. Chì mi sibh an-sin!
Ich hoffe, dass es jetzt regelmäßig so einen netten Stammtisch geben wird. Wir sehen uns dort!
mona
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Sleite
Beiträge: 1697
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Beitragvon Sleite » Sa Mär 05, 2005 11:53 am

Chòrd am bòrd nam balgairean buaireanta rium-sa gu mòr cuideachd. Bha mi beagan anmoch ach bha e cho snog a h-uile duine fhaicinn an-sin. Bha e snog do choinneachadh, a Shusie!

Mir hat unser Gälisch-Stammtisch auch sehr gut gefallen. Ich war ein bisschen spät dran, aber es war nett alle zu sehen. War schön, dich kennenzulernen, Susi!

Bha an ceòl glè àrd gu dearbh agus an uairsin thàinig daoine a bha airson suithe aig a'bhòrd againn cuideachd. Thoisich Inge agus mi fhein gu h-obann Gàidhlig a bhruidhinn ach bha e beagan roirbh anns an fhuaim sin. Chòrd an taigh seinnse eile rium nas fhearr agus cha robh cus fuaim ann. Bha e sgoinneil gun robh sinn a'bruidhinn Gàidhlig an uairsin fad na h-uine!

Die Musik war wirklich ziemlich laut und dann kamen auch noch Leute, die sich an unseren Tisch setzen wolltem. Inge und ich haben sofort angefangen Gälisch zu reden, aber das war bei dem Lärm etwas schwierig. Die andere Kneipe war wirklich besser und da war's auch nicht zu laut. Ich fand's super, dass wir dann die ganze Zeit Gälisch gesprochen haben!

Tha mi'n dòchas gun tig barrachd dhaoine an ath turus agus bha sinn a'smaoineachadh sin a dhèanamh Disathairne an 9mh latha dhen Ghiblean ann am Bonn o chionn's gum bith cùrsa Gàidhlig ann cuideachd agus bi barrachd dhaoine a'tighinn bho bailtean nas fhaide air falbh.

Ich hoffe, dass nächstes mal noch mehr Leute kommen und wir haben überlegt, den nächsten am Samstag den 9. April zu machen, weil da ja auch ein WOchenendkutrs in Bonn ist, und dann kommen noch mehr Leute von weiter her. (ist nur ne Überlegung, noch nicht festgelegt)

Chì mi sibh an ath thurus!
Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

Gast

Beitragvon Gast » Sa Mär 05, 2005 1:30 pm

Leider habe ich es mit dem Stammtisch erst jetzt gelesen, erfahren, da ich in der letzten Zeit zuviel zu tun hatte und weniger in dem Forum gelesen habe.

Wäre sonst auch dabei gewesen. :(

Es wäre dann auch schön in den Kursen über den Stammtisch zu berichten, denn in meinen Kurs kommen einige direkt oder aus der Nähe von Bonn.

Habe mir schon den 9. April vorgemerkt. Dies ist ein gutes Datum.
Dann in Bonn?

Gruß Marcas

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Sa Mär 05, 2005 10:25 pm

A Mharcais,
cuimhnich gur e roinn dà-chànanach a tha seo!!! Càite a bheil a' Ghàidhlig?

Markus,
dies ist der zweisprachige Bereich!!! Wo ist das Gälisch?



Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Gast

Beitragvon Gast » So Mär 06, 2005 6:13 pm

Hallò a Mhicheil,

chan robh fìos agam. Bha mi a'smaoineachadh Gàidhlig agus / no Ghearmailt.

Tha mi duilich.


Hallo Michael,

ich wußte es nicht. Ich dachte Gälisch und oder deutsch.

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » So Mär 06, 2005 9:07 pm

ceart ma-tha. Tapadh leat.
Schon gut. Danke

Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Gast

Beitragvon Gast » Mo Mär 07, 2005 1:07 pm

"Bòrd nam balgairean buaireanta"? Janni, cò mu dheidhinn a tha thu a' bruidhinn? Bha sinn glè mhòdhail, nach robh?

Uill, chòrd an oidhche rium glan cuideachd. An ath-thuras bidh sinn ann an àite nas sìtheil, ciùin, sàmhaich. Nuair a thill mi fhèin agus Inge gu Bonn ann an trèan, bha sinn a' dèanadh còmhradh mu àiteachan ann am baile a bhios faisg air an stèisean trèana agus ann nach eil ceòl ro àrd. Bha sinn a' smaoineachadh mu dheidheann
an cafaidh ann an taigh-tasgaidh Landesmuseum
agus an taigh-bìdh EN'TE ann's an Kaiserpassage (tha e ceart gu leòr 'sa latha, ach chan eil fhios agam mu dheideann an oidhche).
Is dòcha gu bheil àiteachan eile ann cuideachd. Tha an "Quiet Man", taigh seinnse èireannach snog, ach tha e glè bheag agus bidh mòran daoine a' bhroinn Disathairne.

@Sùsaidh: Diochuimhnich mi a' faighnich mu dheidhinn do sheòladh airson CD leis na litirean. Sgriobh chugam aig "okl at gmx dot at" (sin "at" aig an deireadh airson an Ostaire). Tha sin furasda dhom CD a' loisg.

-----

Janni, wen meinst Du mit streitlustigen Füchsen? Wir haben uns doch ganz gut benommen, oder?

Mit hat der Abend auch sehr gut gefallen. Das nächste Mal suchen wir uns aber einen ruhigeren Ort. Als Inge und ich in der Bahn nach Bonn gefahren sind, haben wir uns Einrichtungen in der Stadt, nahe am Bahnhof, überlegt, wo es nicht so laute Musik gibt. Wir haben gedacht an:
Das Café im Landesmuseum und das Restaurant/Café EN'TE in der Kaiserpassage (das ist tagsüber ganz O.K., wie es abends ist, weiß ich nicht, weil's Restaurant ist, könnte es aber in Ordnung sein).
Vielleicht gibt's auch noch andere Orte. Das Irish Pub Quiet Man ist zwar nett, aber winzig und Samstags immer voll.
Grade fällt mir noch das Leoninum ein, aber die schließen um 23 Uhr.


@Sùsaidh: Ich habe vergessen, nach Deiner Adresse zu fragen wegen der CD mit Lernbriefen. Schreib sie mir doch an "okl at gmx punkt at" (at am Ende für Österreich). Es ist einfach, eine zu brennen.

Olaf

Gast

Beitragvon Gast » Fr Mär 18, 2005 4:21 pm

Tha againn smaoineachadh air an ath-thuras a-rithist: Thuirt Mìcheal gum bi cuirm-chiùil aige air an 9mh Giblean agus gun tèid na daoine a tha ann's an cùrsa seo ann.
Ach thagh sinn an latha airson am bòrd-riaghailteach (Stammtisch?) sin agus bidh cùrsa deireadh-seachdaine ann.
Hmmm, is coma leam nur coinneachadh co-dhiù, dè tha ur beachdan?

Wir müssen nochmal über das nächste Mal nachdenken: Michael hat gesagt, daß er am 9.4. ein Konzert hat und der ganze Kurs hingeht.
Wir haben aber den Tag ausgesucht, weil dann ein Wochenendkurs stattfindet.
Mir persönlich ist es egal, wenn wir uns trotzdem treffen, was meint Ihr?

Olaf

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Fr Mär 18, 2005 9:03 pm

An toiseach ceòl agus an uair sin Stammtisch?
Bidh an curim-ciùil ann an Gummersbach agus tha cuid taighean seinnse timcheall air an talla far a bhios mi a' seinn

Erst Musik dann Stammtisch? Das Konzert ist in Gummersbach und es gibt ein paar Kneipen um den Saal herum, wo ich singen werde.

Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast