gibhtean na Nollaige / Weihnachtsgeschenke

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
Ulli
Beiträge: 1114
Registriert: Fr Mai 07, 2004 9:21 pm
Wohnort: Hamburg

Beitragvon Ulli » Mi Dez 20, 2006 9:13 pm

Hurra, 's e antaidh a th'annam a-nis!
Hurra, jetzt bin ich Tante!

Tha mo bhràthair dìreacg air fòn a chur thugam; tha nighean bheag aice a-nis.
Mein Bruder hat gerade angerufen, er hat eine kleine Tochter! Bild

Tha i gu lèir fallain agus uabhasach bòidheach - ars' esan.
Sie ist ganz gesund und unheimlich schön - sagt er. Bild

Tha falt fada dorcha oirre.
Sie hat lange, dunkle Haare.

Ach tha falt dorcha air a' chuid mhòir de na leinibh.
Aber die meisten Babies haben dunkle Haare.

'S dòcha gum fàs i bàn mar mo bhràthair fhèin.
Vielleicht wird sie blond wie mein Bruder selbst.

Tha a màthair gu math cuideachd.
Ihrer Mutter geht's auch gut.

Chuir mi fòn gu m'athair-chèile an uair sin; bha mi airson meal-an-naidheachd a chur air o chionn's gur e seanair "dùbailte" a tha ann a-nis.
Dann rief ich meinen Schwiegervater an; ich wollte ihm gratulieren, weil er nun "doppelter" Großvater ist.

Bha e glè thoilichte gu nàdarrach.
Natürlich war er sehr glücklich. Bild

Cha robh mo mhàthair-chèile ann gu mì-fhortanach; bu bhochd sin, bu toigh leam bruidhinn rithe fhèin cuideachd.
Leider war meine Schwiegermutter nicht da; das war schade, ich hätte gern auch mit ihr selbst gesprochen.

Abair tiodhlac na Nollaige! Nach fortanach a tha sinn uile? Bild
Was für ein Weihnachtsgeschenk! Haben wir nicht Glück?

Ulli Bild
Latein ist die große Schwester des Gälischen: Sie war damals mein erstes Baby und jetzt hilft sie mir, die Kleinen mit großzuziehen!


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast