dè tha dol | was ist los?

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Fr Dez 30, 2005 1:14 pm

A charaidean,
cha leughar mòran rudan ùra an-seo na laithean seo. Ciamar a tha sibh? A bheil sibh uile nur cadal a' gheamhraidh? No trang le fèisean agus cèilidhean?

Hallo ihr Lieben,
man liest nicht viel Neues hier in den letzten Tagen. Wie geht's euch? Seid ihr alle im Winterschlaf? Oder im Feiertagstrubel?


Tha feadhainn ùra againn cuideachd. Fàilte an-seo! An innis sibh rud beag mur deidhinn?

Es sind auch wieder einige Neulinge dazugekommen. Herzlich willkommen hier! Erzählt doch mal ein bisschen von euch.

A' feitheamh ri rudan ùra ri leughadh...
Neugierig auf neue Beiträge wartend...
die 24h-online-mona ;)
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Ulli
Beiträge: 1114
Registriert: Fr Mai 07, 2004 9:21 pm
Wohnort: Hamburg

Beitragvon Ulli » Mo Jan 02, 2006 1:27 pm

Hallo, tha sinne air ais a-nis.
Hallo, wir sind jetzt zurück.

Bha sinn air falbh an t-seachdain sa chaidh ann an Eutin a-rithist aig an taigh mo mhàthar-chèile.
Wir waren in der letzten Woche weg, wieder in Eutin im Hause meiner Schwiegermutter.

Chan eil coimpiutair ann an sin. Da gibt es keinen Computer.

Faodaidh mi an Laptop aig an duine agam a chleachdadh uaireannan (uill, chan eil sin ach aon turas a´ciallachadh) airson leughadh na bha sibh a´sgrìobhadh.
Manchmal darf ich den Laptop meines Mannes benutzen, um zu lesen, was Ihr geschrieben habt.

Ach chan eil e ag iarraidh gun sgrìobh mi-fhìn rudeigin; cha bhiodh an Laptop ag obrachadh a bharrachd gu ceart an uairsin. Uill, chan eil e ceàrr, cuiridh mi gach clàr-cruaidh cho làn, gus nach obraich (??) na coimpiutairean idir...
Aber er möchte nicht, daß ich selbst etwas schreibe; der Laptop würde dann nicht mehr richtig funktionieren. Nun ja, da hat er nicht unrecht, ich stopfe immer jede Festplatte so voll, bis die Compis gar nicht mehr funktionieren... :(

Agus feumaidh esan an Laptop airson an obair aige... und er braucht den Laptop für seine Arbeit...

Cha robh duine sam bith a chèilidh oirnn rè nan saor-laithean.
Es war überhaupt niemand zu Besuch bei uns in den Ferien.

Bha bana-charaid airson tighinn thugainn ach cha robh ùine gu leòr aice... gu mì-fhortanach, cha d´ràinig am post-dealain bhuaipe mus robh sinn air falbh mar tha...
Eine Freundin wollte zu uns kommen, aber sie hatte nicht genug Zeit... leider kam ihre e-mail erst an, als wir schon weg waren...

Agus bha caraidean againne airson tighinn ach bha cus sneachd air na rathaidean an latha sin. Chur iad fòn thugainn agus thuirt iad gum b´fheàrr leotha a thighinn as t-Earrach...
Und Freunde von uns wollten kommen, aber es war zuviel Schnee auf den Straßen an dem Tage. Sie riefen an und sagten, sie würden lieber im Frühjahre kommen...

Bha saor-laithean glè shàmhach againn co-dhiù.
So hatten wir jedenfalls sehr ruhige Ferien.
(Stimmt das mit dem co-dhiù an dieser Stelle? Meine Vorstellung, was das alles bedeuten kann, ist ziemlich schwammig und ich benutze das immer eher nach Gefühl, d.h. wenn mir kein besseres Wort einfällt...)


Le dùrachd
Ulli
Latein ist die große Schwester des Gälischen: Sie war damals mein erstes Baby und jetzt hilft sie mir, die Kleinen mit großzuziehen!

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Mo Jan 02, 2006 2:18 pm

@Ulli:
co-dhiù/ cò-dhiubh= jedenfalls, wie auch immer, amsaa.....

gach dùrachd

Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Cailean
Beiträge: 116
Registriert: Mi Jan 04, 2006 8:16 pm
Wohnort: 73529 Schwaebisch Gmuend

Beitragvon Cailean » Do Jan 05, 2006 6:36 pm

Hi! Seo Cailean, Albannach anns a Schwäbisch Gmünd. Tha mi ag obair air mo cheann fhìn - als Englischtrainer bei einigen Firmen hier in der Nähe (eg. Voith, Carl Zeiss, Osram).

Ich bin Schotte, wohne aber in S.G. und bin selbständiger Englischtrainer.

Tha mi a fuirreach ann am baile bheag in der Nähe von Gmünd.

Ich wohne in einem kleinen Dorf bei G.

Tha nighean agus mac agam - Ich habe einen Sohn und eine Tochter.

Anna studiert Medizin in Ulm, Andi Jura in Freiburg.

Bliadhna Mhath Ùr Duibh - Ein gutes Neues Jahr euch allen.

Cailean
Na tog mi gus an tuit mi.

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Do Jan 05, 2006 7:47 pm

Tha thusa a' fuireach ann an S.G agus tha mise a' fuireach ann am Bonn.
Du wohnst in SG und ich wohne in Bonn.
Is e Albannach a th' annad agus is e Gearmailteach a th' annam.
Du bist Schotte und ich bin Deutscher.

A bheil i fuar ann an SG? Ciamar a tha an t-sìde?
Ist es kalt in SG? Wie ist das Wetter?


dùrachdan
Grüße

Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Cailean
Beiträge: 116
Registriert: Mi Jan 04, 2006 8:16 pm
Wohnort: 73529 Schwaebisch Gmuend

Beitragvon Cailean » Do Jan 05, 2006 9:49 pm

Hi a Mhicheal! Ciamar a tha thu? Tha mi gu math.

Tha, tha i fuar ann an Gmünd ach chan eil an sneachd ann anise. Ach tha an sneachd beagan air an làr.

Es ist kalt aber es schneit nicht im Moment. Aber es liegt ein wenig Schnee am Boden.

Tioraidh an dràsda.

Cailean
Na tog mi gus an tuit mi.

Eilidh
Beiträge: 387
Registriert: Do Aug 11, 2005 3:30 am
Wohnort: Carolina a Tuath
Kontaktdaten:

Beitragvon Eilidh » Do Jan 05, 2006 11:36 pm

Hài a Chailein agus a Mhicheil

Ciamar a tha sibh?
Tha mise a'fuireach anns an Stàitean Aonichte. 'S e Gearmailteach a th'annamsa cuideachd. Tha mi ag ionnsachadh Gàidhlig. :D
I live in the US. I am a German too. I am learning Gaelic.

Tha i blath an seo... chan eil sneachd ann idir. 's dòcha bidh beagan sneachd ann airson latha no dà.

It is warm here... no snow at all. Perhaps a little snow for one day or two.

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Fr Jan 06, 2006 10:29 am

Glè mhath, an-seo tha i gu math fuar an-diugh.
Sehr gut, hier ist es ziemlich kalt heute.

Is toil leam am fuachd sa gheamhradh
Ich mag die Kälte im Winter


agus is toil leam suidhe a-staigh le cupa tì teth.
und ich mag es drinnen zu sitzen mit einer Tasse heißen Tees.


Dè as toil leibh?
Was mögt ihr?

Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Fr Jan 06, 2006 2:31 pm

Hallo a charaidean,
Hallo ihr Lieben,

tha e snog leughadh bhuaibh.
es ist nett von euch zu lesen.

Tha mise tinn an-diugh,
Ich bin heute krank,

agus tha mi rud beag mi-thoilichte,
und ich bin ein bisschen unzufrieden,

oir tha mi ro lag airson dad sam bith a dhèanamh.
weil ich zu schlapp bin um irgendwas zu machen.

Thèid mi dhan leabaidh a-rithist a dh' aithghearr.
Ich gehe gleich wieder ins Bett.

Tha mi an dòchas gu bheil sibh uile gu math.
Ich hoffe es geht euch allen gut.
mona
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Fr Jan 06, 2006 5:13 pm

tha mi an dòchas gum bi thu nas fhèarr a dh' aithgheàrr
Ich hoffe, es geht dir bald wieder besser


Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Cailean
Beiträge: 116
Registriert: Mi Jan 04, 2006 8:16 pm
Wohnort: 73529 Schwaebisch Gmuend

Beitragvon Cailean » Fr Jan 06, 2006 7:12 pm

Hi Eilidh

Caite bheil thu a'fuireach anns an Stàitean Aonichte?
Wo wohnst du in den Staaten?

Agus dè tha thu a'dèanamh an sin?
Was machst du da?

Bha mi lè a'mhac agam ann an Freiburg an diugh.
Ich war heute mit meinem Sohn in Freiburg.

Bha i breagha - bha an t-adhal gorm agus bha a'griann a'deànnsadh.
Es war schön . der Himmel war blau und die Sonne schien.

Tha mi ag ionnsachadh Gàidhlig cuideachd.
Ich lerne Gällisch auch.

Tioraidh an dràsda.
Bis dann.

Cailean
Na tog mi gus an tuit mi.

Cailean
Beiträge: 116
Registriert: Mi Jan 04, 2006 8:16 pm
Wohnort: 73529 Schwaebisch Gmuend

Beitragvon Cailean » Fr Jan 06, 2006 7:22 pm

Hi Michael

Ciamar a tha thu? Tha mi gu math.
Wie geht's dir? Mir geht's gut.

Is toil leam am fuachd sa gheammradh cuideachd.
Ich mag auch die Kälte des Winters.

Ach is toil leam suidhe a-staigh le gloinne uisge beatha.
Aber ich mag es drinnen zu sitzen mit einem Glas Whisky.

Tioraidh

Do charaid Chailinn
Na tog mi gus an tuit mi.

Eilidh
Beiträge: 387
Registriert: Do Aug 11, 2005 3:30 am
Wohnort: Carolina a Tuath
Kontaktdaten:

Beitragvon Eilidh » Fr Jan 06, 2006 7:39 pm

((haltet mich fest, ich habe doch glatt in Englisch geschrieben, und das nicht einmal gemerkt!!! Oh mei, man wird halt alt))

Tha mi duilich a chluintinn gu bheil Mona a'feireachdainn bochd.
Tut mir leid zu hoeren. dass Mona sich schlecht fühlt.

A Chailein, tha mi a'fuireach ann an Carolina a Tuath
Cailean, Ich wohne in North Carolina.

Tha mi ag obair aig companaidh mòr an sin.
Ich arbeite für eine grosse Firma dort.

's e "environmental programm manager" a th'annam.
Ich bin Umweltprogrammanager. (hmpf)

's am baile glè shnog a th'ann Freiburg.
Freiburg ist eine nette Stadt.

Bha mi ann an Freiburg bliadhna air ais.
Ich war in Freiburg vor einigen Jahren.

Tha mi an dòchas gum bi mi gur faicinn a-rithist.
Ich hoffe euch wieder sehen.
(kann dass als 'see you later' gelten???)

(oh grausiges deutsch hoffe nur dass das Gàidhlig nicht auch so grauslig ist!)

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Fr Jan 06, 2006 11:19 pm

Sin do dh' Eilidh:
Das ist für Eilidh:

Is e manaidsear phrògraman-àrainneachd a th' annam.
Ich bin Manager von Umweltprogrammen.


Mìcheal :)
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Eilidh
Beiträge: 387
Registriert: Do Aug 11, 2005 3:30 am
Wohnort: Carolina a Tuath
Kontaktdaten:

Beitragvon Eilidh » Sa Jan 07, 2006 1:16 am

tapadh leat, a Mhìcheil! cha b' urrain dhomh rudeigin math a lorg air a shon.

Danke schön. Michael, ich konnte nichts gutes für es finden.


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste