Lorg mi Katrin

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
Ulli
Beiträge: 1114
Registriert: Fr Mai 07, 2004 9:21 pm
Wohnort: Hamburg

Beitragvon Ulli » Mi Feb 01, 2006 9:08 pm

So, a charaidean, ´s e èibheinn a thachair an-dè.
So, Freunde, daß ist eine lustige Geschichte, die gestern passierte.

Chaidh mi dhan t-seòmar Ghàilig an-dè oir bha mi air faicinn gun robh Mona agus Harrishawk an sin.
Ich ging in den Chat, weil ich gesehen hatte, daß Mona und Harrishawk dort waren.

Bha fios agam gur e fear ùr neo tè ùr a tha ann an Harrishawk.
Ich wußte, daß H. ein Neuer oder eine Neue ist.

Thuirt mi: "Feasgar math" agus "Ciamar a tha thu?" mar a b´àbhaist.
Ich sagte: "Guten Abend" und "Wie geht´s?" wie gewöhnlich.

Cuiridh mi ceistean furasta an toiseach mura bheil fios agam a bheil Gàidhlig mhath mu thràth aig na daoine ùra.
Ich stelle gewöhnlich zuerst einfache Fragen, wenn ich nicht weiß, ob die Neuen schon gut Gälisch können.

Sgrìobh mi: "Co às a tha thu?" agus sgrìobh Harrishawk: "Tha mi à Hamburg."
Ich schrieb: "Woher kommst Du?" und H. schrieb: "Ich bin aus Hamburg."

Poff!!! Bha iongnadh mòr orm; cha mhòr gun do chreid mi. Tha mi-fhìn à Hamburg agus bha mi rud beag mì-thoilichte ùine mhòr gun robh mi nam aonar an seo anns an tuath.
Ich war sehr überrascht; es fehlte nicht viel und ich hätte es nicht geglaubt. Ich bin selbst aus Hamburg und war lange Zeit ein bißchen unglücklich, daß ich hier im Norden allein war.

Bha sinn a´cabadaich beagan agus thuirt Harrishawk: "A bheil sinn eòlach air a chèile?" ;)
Wir schwatzten ein bißchen und Harrishawk sagte: "Kennen wir uns?"

Dh´fhalbh sinn dhan uinneig bhig airson ùine mhòir agus bha sinn a´bruidhinn.
Wir verzogen uns für lange Zeit ins Flüsterfenster und unterhielten uns.

So, ich muß ´mal eben abschicken; die Kiste stürzt mir so oft ab, daß mir das Risiko zu groß ist, den ganzen Text neu eintippen zu müssen und nicht nur einen Teil.
bis gleich!
Latein ist die große Schwester des Gälischen: Sie war damals mein erstes Baby und jetzt hilft sie mir, die Kleinen mit großzuziehen!

Ulli
Beiträge: 1114
Registriert: Fr Mai 07, 2004 9:21 pm
Wohnort: Hamburg

Beitragvon Ulli » Mi Feb 01, 2006 9:59 pm

Ja, ja, ich bin ja noch da; Tha mi ann fhathast.

Chuir sinn ceistean ri chèile: "An robh thu...?" "An d´rinn thu...?"
Wir haben uns Fragen gestellt: "Warst Du...?", "Hast Du...?"

Uill, chuir Harrishawk nan ceistean agus thuirt mise: "Öhhh...uill, bha" agus bha mi a´smaoineachdh co ise.
Nun ja, H. hat die Fragen geatellt und ich sagte: "Öhh...jaaa..." und überlegte dabei, wer sie sei.

Feumaidh mi aideachadh gun robh beachd agam.
Ich muß gestehen, daß ich einen Verdacht hatte.

Agus bha mi ceart mar a thuirt ise mu dheireadh thall.
Und das war auch richtig, wie sie mir dann endlich sagte.

`S e Katrin ann an Harrishawk, mo co-ogha-fhìn!!! :D :D
Harrishawk ist Katrin, meine eigene Cousine!!!

Cha robh fios agam idir gu bheil i ag ionnsachadh Gàidhlig cuideachd a-nis.
Ich wußte überhaupt nicht, daß sie jetzt auch Gälisch lernt.

Uill, chan e co-ogha agam a tha innte. B´ e ban-charaid mo mhàthar anns an sgoile a tha ann a màthair.
Nun, eigentlich ist sie nicht meine Cousine. Ihre Mutter war in der Schule die Freundin meiner Mutter.

`Se bana-charaid mo mhàthar as fheàrr fhathast a tha ann an "Antaidh Inge" sin.
Diese "Tante Inge" ist noch immer die beste Freundin meiner Mutter.

Agus tha "nighean antaidh" a´ciallachadh "co-ogha".
Und "Tochter der Tante" bedeutet eben "Cousine".

Agus chan eil "nighean bana-charaid mo mhàthar" glè fheumail ri ràdh.
Und "die Tochter der Freundin meiner Mutter" ist nicht sehr praktisch zu sagen!

Bidh antaidh Inge a chèilidh air mo mhàthair gu tric (a tha a´fuireach againn).
Tante Inge ist noch oft bei meiner Mutter zu Besuch (die bei uns wohnt).

Ach cha bhi a clann a´tighinn leatha a bharrachd oir tha iad inbheach a-nis agus chan eil sinn a´fuireach còmhla rithe agus "Uncail Hans" nas motha.
Aber ihre Kinder kommen nicht mehr mit, denn sie sind inzwischen erwachsen und wohnen nicht mehr bei ihr und "Onkel" Hans.

Mar sin chan fhaca mi Katrin o chionn ùine mhòr ged am bi Tante Inge ag innse mu a deidhinn gu tric.
Deshalb habe ich Katrin lange nicht mehr gesehen, obwohl Tante Inge oft von ihr erzählt.

Tha mi chooo toilichte!
Ich bin sooo froh!

Tha tè eile ann an teaghlach agam-fhìn leis as urrainn dhomh gàidhlig ionnsachadh.
Ich habe jetzt jemanden in meiner eigenen Familie, mit dem ich Gälisch lernen kann!

Eadar dà sgeul, b`e Katrin an tè a bha a´teagasg Ruisis dhomh mar toiseach... o chionn mòran bhliadhnachan air ais.
Übrigens war Katrin die, bei der ich zuerst Russisch gelernt habe...vor vielen Jahren. :)

`S urrainn dhuinn-fhèin "Stammtisch" a dhèanamh a dh´aithghearr... an seo anns an tuath!!!!
Bald können wir selbst einen "Stammtisch" machen... hier im Norden!
Nach urrainn? Anneka? NoClockThing?
Nicht wahr?

Tha mi díreach toilichte gun do lorg thu sinn, a Khatrin!
Ich bin wirklich froh, daß Du uns gefunden hast, Katriiiienschen! ;) (Duilich, das war´n Insider :P )

Ulli :D
Latein ist die große Schwester des Gälischen: Sie war damals mein erstes Baby und jetzt hilft sie mir, die Kleinen mit großzuziehen!

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Mi Feb 01, 2006 11:04 pm

Was für ne Geschichte! :)
Abair naidheachd!

Klar bin ich beim Stammtisch dabei. :D
Gun teagamh thèid mi don coinneamh còmhla ruibh.


Aber erst nach meiner doofen Klausur in zwei Wochen :x
Co-dhiù, a-mhàin às dèidh an shgrùdaidh dhoilleir agam a tha mi a'sgrìobh an an cola deug
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Anneka
Beiträge: 30
Registriert: Do Jan 12, 2006 12:41 pm
Wohnort: Uelzen
Kontaktdaten:

Beitragvon Anneka » Do Feb 02, 2006 8:49 am

Das ist ja unglaublich!

Die Welt ist so klein!

Müßen dann wirklich mal ein Treffen vereinbaren! :)

Gruss Anneka

stjarna*
Beiträge: 186
Registriert: Di Jun 29, 2004 2:28 pm
Wohnort: Hattingen

Beitragvon stjarna* » Sa Feb 04, 2006 10:36 am

Tha i sgeulachd snog!
Das ist eine schöne Geschichte!

Agus èibhinn :)
Und lustig.

S*
** Strebe nach Wissen und sei es in China (Hadith) **


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast