ciamar a tha sibh | wie geht's euch?

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Di Apr 18, 2006 4:26 pm

Ciamar a bha deireadh-seachdaine na Caisge agaibh?
Wie war das Osterwochenende bei euch?

Dè rinn sibh?
Was habt ihr gemacht?

An robh sibh còmhla ri caraidean an an teaghlach?
Wart ihr mit Freunden oder mit der Familie zusammen?

Ciamar a bha an t-sìde?
Wie war das Wetter?
:)
Mona
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Catriona
Beiträge: 640
Registriert: Do Jan 12, 2006 5:51 pm
Wohnort: Essen

Beitragvon Catriona » Di Apr 18, 2006 6:43 pm

Halò,

bha e an fèist na teaghlaich.
Es war ein Fest der Familie.

Bha ar màthairean a' cheilidh orinn Di Haoine na Càisge.
Karfreitag waren unsere Mütter zu Besuch.

Bha an còla-breith na mo bhràthair Di Sathairne na Càisge agus bha sinn a' dol ann an àite-bidh ann an chaisteal Di Luain.
I]Ostersamstag hatte mein Bruder Geburtstag und am Montag waren wir in einem Schloss essen.</i>

Bha an clann a' faighinn na uighean agus coineanachan Càisge.
Die Kinder bekamen Ostereier und Osterhasen.

Bha i glè fhuar a' Chaisg agus tha i ro fhuar an-diugh cuideachd.
Es war sehr kalt zu Ostern und es ist auch heute zu kalt.

Agus ciamar a bha ur deireadh seachdain?
Und wie war euer Wochenende?

Denise
Beiträge: 119
Registriert: Di Feb 01, 2005 6:28 pm
Wohnort: Buxtehude

Beitragvon Denise » Mi Apr 19, 2006 11:25 am

Bha an deireadh-seachdaine na Caisge glè shnog agam.
Mein Osterwochenende war sehr nett.

Chèilidh orm mo bhràmair ann am Berlin.
Mein Freund besuchte mich in Berlin.

Cha robh rinn sinn mòran.
Wir haben nicht viel gemacht.

Chaidh sinn dhan taigh-dhealbh Didòmhnaich agus bha sinn a’coimhead air „Ice Age 2“ agus an uair sin „Final Destination3“.
Am Sonntag gingen wir ins Kino und guckten “Ice Age 2” und danach “Final Destination 3”

Bu toil leam na fiolmaichean.
Ich mochte die Filme.

An chunnaic sibh iad fhathast?
Habt ihr sie schon gesehen?

Cha robh an t-sìde cho math.
Das Wetter war nicht so gut.

Bha an t-uisge ann Diardaoin, Dihaoine, Didòmhnaich agus Diluain, ach bha e blàth agus glè ghrianach Disathairne.
Es hat am Donnerstag, Freitag, Sonntag und Montag geregnet, aber am Samstag war es warm und sehr sonnig.

Gu mi-fhortanach bha an ceann goirt orm Disathairne. :x
Leider hatte ich Samstag Kopfschmerzen.

Eubha
Beiträge: 49
Registriert: Di Jan 06, 2004 4:41 pm
Wohnort: A'Ghearmailt, Dreieich

Beitragvon Eubha » Mi Apr 19, 2006 2:48 pm

Hallo,

Bha droch thìde an-seo aig am a Chasg, seach Diluain. Bha e grianach agus gu bith blàth Diluain, agus mar sin, chaidh mi airson cuairt còmhla ri dà chàraid.

Das Wetter war schlecht an Ostern, außer am Montag. Es war sonnig und fast warm am Montag, und deswegen ging ich mit zwei Freundinnen zu einem Spaziergang. :)

Choisich sinn bho Frankfurt-Heddernheim gu Frankfurt-Rödelheim, an còmhnaidh ri taobh an aibhne Nidda. Bha sin gu math snog, bha tunnagan a’ snàmh air an abhainn agus bha mòran daoine ann cuideachd: a’ coiseachd, a’ dol air na Rollerblades neo air rothairean.

Wir wanderten von Frankfurt-Heddernheim nach Frankfurt-Rödelheim, immer entlang der Nidda. Das war sehr nett, Enten schwammen auf dem Fluß und es waren auch viele Leute da: Spaziergänger, Leute mit Rollerblades und mit Fahrrädern.

Bha na duilleagan uaine a’ fàs air na craobhan – agus bha blathan pinc neo geal orra uaireigin. Aon turas, bu toigh leam a bhith a’ tilgeil dà dhuine air rothairean dhan abhainn, o chionns gun robh iad a’ dol fada ro luath seach a bha an slighe gu math trang. Ach….grrr.. bha iad ro luath!!!

Die grünen Blätter wuchsen an den Bäumen - und manchmal gab es rosa und weiße Blüten. Einmal hätte ich gern zwei Fahrradfahrer in den Fluß geworfen, weil sie viel zu schnell fuhren, dafür daß so viel los war. Aber....grrr... sie waren zu schnell!! :x :shock:

An uair sin, ghabh sin an S-Bahn gu Frankfurt Sachsenhausen agus dh’ ol sinn fìon-ubhail. Bha sin gu math blasda!

Danach fuhren wir mit der S-Bahn nach Frankfurt-Sachsenhausen und tranken Apfelwein. Das war sehr lecker!

Le dùrachdan - Eubha ( a tha anns an oifis a-nis, snifffff)

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Mi Apr 19, 2006 6:37 pm

Choimhead mi Ice Age 2 a-raoir cuideachd! :D
Ich habe gestern abend auch Ice Age 2 gesehen

'S e film glè èibhinn a th'ann
Das ist ein sehr lustiger Film

Tha mi ann an taigh a' charaid an-dràsda
Ich bin jetzt bei nem Freund

An deireadh-seachdaine na Caisge choisich mi ann an coille còmhla ri mo phàrantan.
Am Osterwochenende war ich mit meinen Eltern im Wald spazieren
'S e saoghal a th' anns gach cànan

stjarna*
Beiträge: 186
Registriert: Di Jun 29, 2004 2:28 pm
Wohnort: Hattingen

Beitragvon stjarna* » Sa Apr 22, 2006 9:25 pm

Halò!
Ciamar a tha sibh?? Tha mi gu math ach beagan sgìth! Bha mi ann am Bonn an-diugh agus bidh mi ann a-màireach cuideachd. Tha mi a´deanamh cùrsa aig Mìcheal. Tha an cùrsa glè mhath :)

Hallo! Wie geht es euch? Mir geht es gut,ich bin ein wenig müde. Ich war heute in Bonn und werde auch morgen wieder dort sein. Ich mahe einen Kurs bei Michael. Der Kurs ist sehr gut.

Bha an deireadh-seachdaine na Caisge glè shnog agam. Bha mi ann an Schleching. Tha Schleching faisg air Prien am Chiemsee. Bha an t-sìde glè shnog,bha i grianach agus blàth. Bha mise cho leisg,ach bha sin glè mhath :D

Mein Osterwochenende war sehr schön. Ich war in Schleching. Schleching ist in der Nähe von Prien am Chiemsee. Das Wetter war sehr gut,es war sonnig und warm. ich war soo faul,aber das war sehr gut.

S*
** Strebe nach Wissen und sei es in China (Hadith) **

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Mo Apr 24, 2006 9:44 pm

Is toil leamsa bi leisg cuideachd :D
Ich bin auch gerne faul

Bha na saor-laithean agam glè shnog cuideachd
Meine Ferien waren auch sehr schön

Chaidh mi dhan fèill-thaisbeanaidh Dhalì ann an Köln còmhla ri caraidean
Ich war mit Freunden bei der Dalì-Ausstellung in Köln

Agus thog sinn dealbhan le Trash People
Und wir haben Fotos mit Trash People drin gemacht

Sealladh, uile-bhèist a' chuain! :P
Seht, ein Tiefsee-Monster!

Bild

Bha e ro anmoch air ar son a' dol gu Bonn agus ag èisdeachd ri cuirm-chiùl Mhicheil gu mì-fhortanach :(
Leider war es schon zu spät, um nach Bonn zu Michaels Konzert zu fahren

Bu toil leam a' coinneamh Mìcheal
Ich hätte gerne Michael schon kennengelernt (wie sagt man "schon"?)
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Gast

Beitragvon Gast » Di Apr 25, 2006 1:46 pm

Tha e uile-bhèist èibhinn! :P
Das ist ein lustiges Monster!

Bha an deireadh-seachdaine na Caisge fuar (rud beag).
Das Osterwochenende war kalt (ein bisschen).

Bha e ri goirid.
Es war zu kurz.

=> Is toil leamsa bi leisg cuideachd agus bu toil leam tuilleadh saor-làithean.
=> Ich bin auch gerne faul und möchte mehr Ferien.

Je Suis Prest
Beiträge: 60
Registriert: Di Mär 14, 2006 10:03 pm
Wohnort: Lanzenkirchen, Niederösterreich

Beitragvon Je Suis Prest » Do Aug 24, 2006 11:14 am

halò!
hallo

Ciammar a tha sibh?
wie geht es euch?

Catriona
Beiträge: 640
Registriert: Do Jan 12, 2006 5:51 pm
Wohnort: Essen

Beitragvon Catriona » Do Aug 24, 2006 11:47 am

Halò a JSP

Tha mi gu math, tapadh leat.
Es geht mir gut, danke.


Ciamar a tha thu fhèin?
Wie geht es dir selbst?

Tìoraidh
Tschüss

Catrìona

stjarna*
Beiträge: 186
Registriert: Di Jun 29, 2004 2:28 pm
Wohnort: Hattingen

Beitragvon stjarna* » Do Aug 24, 2006 12:43 pm

Halò!

Tha mi gu math cuideachd,ach beagan sgith.

Mir geht es auch gut,aber bin ein wenig müde.

Feumaidh mi obair Di-Luain a-rithist :(

Ich muss am Montag wieder arbeiten.

Ach an-drasda tha saoir-làithean agam :D

Aber im Moment habe ich Urlaub.

S*
** Strebe nach Wissen und sei es in China (Hadith) **

Catriona
Beiträge: 640
Registriert: Do Jan 12, 2006 5:51 pm
Wohnort: Essen

Beitragvon Catriona » Do Aug 24, 2006 1:24 pm

Halò stjarna,

tha thu beothail fhathast cuideachd! ;)
Du lebst auch noch!

Tha e math gad fhaicinn an seo.
Schön dich hier mal wieder zu sehen.

Ciamar a bha an saor-làithean agad?
Wie war dein Urlaub?

Caitrìona

Je Suis Prest
Beiträge: 60
Registriert: Di Mär 14, 2006 10:03 pm
Wohnort: Lanzenkirchen, Niederösterreich

Beitragvon Je Suis Prest » Do Aug 24, 2006 4:02 pm

Tha mi gu math, tapadh leat!
Es geht mir gut, danke!

Dè tha an t-sìde?
Wie ist das Wetter? (ist das richtig?)

Cailean
Beiträge: 116
Registriert: Mi Jan 04, 2006 8:16 pm
Wohnort: 73529 Schwaebisch Gmuend

Beitragvon Cailean » Do Aug 24, 2006 4:40 pm

Hi JSP

Was du schriebst, heißt - "Was ist das Wetter?" Ich bin auch nur Lerner aber meine, dass "Ciamar a tha an t-sìde?" richtig wär. Stimmt's jemand?

Tha a'ghriann a'deàrrsadh an seo a-nis ach bha tàirneanaich 's dealanaich ann agus tha sgòthan dubha anns an adhar fhathast.

Die Sonne scheint jetzt aber es gab Donner und Blitz, und es sind immer noch dunkle Wolken am Himmel.

Tioraidh

Cailean
Na tog mi gus an tuit mi.

Sleite
Beiträge: 1685
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Beitragvon Sleite » Do Aug 24, 2006 5:42 pm

Ciamar a tha an t-sìde?
Wie ist das Wetter?

Tha i blàth agus tioram anns an Eilean Sgitheanach. Chan eil an t-uisge ann.
Es ist warm und trocken auf Skye. Es regnet nicht.

Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste