a' feitheamh ris a' ghailinn | warten auf den Sturm

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Do Jan 18, 2007 3:13 pm

A bheil e stoirmeil agaibh mar-tha?
Stürmt es bei euch schon?

Ciamar a tha sibh ann an Hamburg, Ulli agus NoClockThing?
Wie geht's euch in Hamburg, Ulli und NCT?

Chan eil e stoirmeil an-seo.
Hier ist es gar nicht stürmisch.

Tha am baile seo ann an gleann fada crom, cha bhi e uabhasach gaothach an-seo a-riamh.
Diese Stadt liegt in einem langen gewundenen Tal, hier ist es überhaupt nie besonders windig.

Co-dhiù, chuir dithis nan sgoilearan agam (clann ris an toir mi taic leis an obair-dhachaigh a.m.s.a.a.) fòn thugam nach tigeadh iad, oir bhitheadh sin "ro chunnartach" 8-)
Jedenfalls haben zwei meiner Nachhilfeschüler abgesagt, weil es zu gefährlich sei, zu kommen...

Ach chuala mi gu bheil e dona ann an sgìrean eile mar-tha.
Aber ich habe gehört, dass es in einigen anderen Gegenden schon schlimmer ist.

Chuir an Lufthansa stad air cuid itealain, agus chaidh rathaidean-iarainn a dhùnadh cuideachd o chionn 's gun do thuit craobhan air na rathaidean.
Die Lufthansa hat einige Flüge abgesagt, und es wurden auch schon Bahnstrecken geschlossen, weil Bäume umgestürzt sind.

Bidh e cunnartach a-nochd gu h-àraidh aig a' chladach agus anns na h-eileanan beaga air taobh tuath na Gearmailt, agus anns na beanntan cuideachd.
Heute abend wird es besonders an der Küste und den Inseln gefährlich, und in den Bergen.
Mona
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Eanraig
Beiträge: 165
Registriert: Mo Jan 19, 2004 1:23 pm
Wohnort: Tha mi `a Köln

Beitragvon Eanraig » Do Jan 18, 2007 3:26 pm

Chan eil e stoirmeil an-seo.
Hier (in Bayern) ist es nicht stürmisch.

Ach tha sgòthan ann.
Aber es sind viele Wolken da.

Agus chan eil sgoil agam!
Und ich habe (heute Nachmittag) keine Schule!

Denise
Beiträge: 119
Registriert: Di Feb 01, 2005 6:28 pm
Wohnort: Buxtehude

Beitragvon Denise » Do Jan 18, 2007 3:46 pm

Chan eil e cho stoirmeil ann an Hamburg n-nis. Ach tha an t-uisge ann.
In Hamburg ist es gerade nicht so stürmisch. Aber es regnet .

Bidh e glé stoirmeil agus cunnartach a-nochd an seo. Tha mi anns an obair fhathast ach bidh mise a’dol aig an taigh luadh!
Es wird am abend und in der Nacht sehr stürmisch und gefährlich sein.Ich bin jetzt noch auf der Arbeit aber ich werde bald nach Hause gehen.

‘S toil leam an t-side stoirmeil!! 8-)
Ich mag stürmisches Wetter!!

Eanraig
Beiträge: 165
Registriert: Mo Jan 19, 2004 1:23 pm
Wohnort: Tha mi `a Köln

Beitragvon Eanraig » Do Jan 18, 2007 5:22 pm

Mise cuideachd!
Ich auch!

Sleite
Beiträge: 1697
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Beitragvon Sleite » Do Jan 18, 2007 6:31 pm

bidh mise a’dol aig an taigh luadh!

Bidh mise a' dol dhachaidh gu luath


Chan eil i stoirmeil an-diugh ach bha i uabhasach stoirmeil agus fliuch an t-seachdain sa chaidh. Cha robh mi airson an taigh fhàgail idir. chaidh làraidhean a seideadh bhon rathad agus thuit mòran chraobhan mar thà.

Hier ist es heute nicht stuermisch, aber es war schrecklich stuermisch und nass letzte Woche. Ich wollte ueberhaupt nicht das Haus verlasen. Lastwagen sind von der Strasse geweht worden und viele Baeume sind umgefallen.

Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Do Jan 18, 2007 7:47 pm

Bha an dealan air falbh an-seo airson greis.
Hier war eine Weile der Strom weg.

Gu-fortanach bha am pizza dìreach deiseil.
Zum Glück war die Pizza gerade fertig.
;)
Mona
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Catriona
Beiträge: 640
Registriert: Do Jan 12, 2006 5:51 pm
Wohnort: Essen

Beitragvon Catriona » Do Jan 18, 2007 9:21 pm

An dràsda tha an stoirm uabhasach làidir ann an Essen.
Im Moment ist ein schrecklicher Sturm in Essen.

Chan eil treanaichean ann.
Es fahren keine Züge mehr.

Agus chan urrainn dha càr a dhraibheadh oir thuit torr chraobhan air na sràidean.
Und man kann auch nicht mehr Auto fahren, weil viele Bäume auf die Straße fielen.

Tha mi an dòchas gum bidh an taigh againn sàbhailte anns an stoirm seo.
Ich hoffe, daß unser Haus sicher in diesem Sturm ist.

Caitrìona

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Sa Jan 20, 2007 10:24 pm

Cha deach mi a-mach a bhon-dè. Cha robh mi a' faireachdainn gu math.
Ich bin vorgestern nicht rausgegangen. Mir ging es nicht so gut.

Bha i gu math gaothach an-seo.
Es war hier ziemlich windig.
'S e saoghal a th' anns gach cànan


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast