seachd! Film ùr sa Ghàidhlig anns a' Ghearmailt

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Di Apr 17, 2007 6:00 pm

Tha seachd - -am film ùr le Chris Young ri fhaicinn anns a' Ghearmailt
23 an Giblean ann am Berlin, Filmtheater Hackesche Höfe aig 6 feasgar agus cuideachd ann am München is Stuttgart mar phàirt den fhèis www.britspotting.de/
Bidh mi fhìn ann am Berlin gus am film fhaicinn agus tachairt ris an riochdaire feuch am faigh mi am film gu Bonn.


Der neue Gälische Film Seachd ist am Mo, den 23.4. im Filmtheater Hackesche Höfe in Berlin im Rahmen des Festivals www.britspotting.de/ zu sehen. Danach in München und in Stuttgart
Ich werde auch in Berlin sein, um den Film zu sehen und den Regisseur zu treffen. Vielleicht kann ich den Film nach Bonn holen.

Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Di Apr 17, 2007 9:00 pm

Bhitheadh sin sgoinneil, a Mhìcheil. Bu toigh leam am film seo fhaicinn.

Das wäre toll, ich würde den Film gern sehen.
Mona
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Isbeal
Beiträge: 996
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Di Apr 17, 2007 11:25 pm

Tha an 'ro-fhilm' goirid ( mu 15 min.) 'Foighidinn' air DVD, le fo-thiotalan 'sa Beurla. Bheir mi e dhan chùrsa d-s anns an Ògmhios, ma bhios duine san bith ag iarraidh a choimhead anns an stàd.

Ich habe den 'Vorfilm' (Kurzfilm) dazu, 'Foighidinn' (Geduld), auf DVD mit engl. Untertiteln . Ich kann es zum Wochenendkurs in Juni bringen, falls irgenjemand es in der Pause schauen will.

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Mi Apr 18, 2007 10:15 am

Bhitheadh sin taghta, bidh sinn a' coimhead air anns a' chùrsa fhèin.
Das wäre toll, das baue ich in den Kurs ein.



Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Mi Apr 18, 2007 12:48 pm

Tha mi air "Foighidinn" fhaicinn - nach robh sin aig Film Alba an-uiridh no uaireigin? Co-dhiù, cha robh fios agam gu bheil e ri fhaiginn air DVD (chunnaic mi e ann am bùth air bhideo a-mhàin, agus chan eil inneal telebhisean + bhideo agam) - càit am faighear an DVD? :)

Bhitheadh e math barrachd fhilmichean Gàidhlig fhaicinn...

Den Film "Foighidinn" habe ich schon mal gesen - war der nicht letztes Jahr oder irgendwann beim Filmfestival? Ich wusste aber gar nicht, dass es den auch auf DVD gibt (ich habe ihn als Video zu kaufen gesehen, aber das nützt mir nix, weil ich kein Fernseh- und Videogerät besitze) - wo bekommt man die DVD?

Es wäre schön, mehr gälische Filme zu sehen...
Mona
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Isbeal
Beiträge: 996
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Fr Apr 20, 2007 11:57 pm

Tha an DVD 'promotional' a th' agam, New Scottish Short Films 2004 (Scottish Screen), chan eil e airson a reic.
'S e an aon fhilm 'sa Ghàidhlig air an DVD a th' ann an 'Foighidinn', gu mì-fhòrtanach.
Bha am film ri fhaicinn aig feis no dhà 2004-5, leis an tiotal 'The Crimson Snowdrop', tha mi a' smaoineachadh.


Es ist ein DVD für Werbezwecken, nicht im Handel erhältlich. Es ist dereinzige Film in gaelisch auf dem DVD, leider. Der Film war bei ein paar Festivals als The Crimson Snowdrop zu sehen, glaube ich.

Isbeal
Beiträge: 996
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Mi Mai 16, 2007 11:49 am

Tha 'Seachd' ri fhaicinn ann an Cannes a-nis.

http://seachd.typepad.com/

Seo fiosrachaidh tuilleadh mu dheidhinn 'Foighdinn', cuideachd (Beurla):

http://seachd.typepad.com/

Seachd ist jetzt in Cannes zu sehen. Hier weiter Infos auch zu Foighdinn .


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast