Na thachair an seo / Was bei mir los ist

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
Ulli
Beiträge: 1114
Registriert: Fr Mai 07, 2004 9:21 pm
Wohnort: Hamburg

Beitragvon Ulli » Mo Mai 21, 2007 10:37 am

Halò, a charaidean,

Tha mi duilich gun do sgrìobh mi cho beagan na mìosan sa chaidh.
Tut mir leid, daß ich in den letzten Monaten so wenig geschrieben habe.

Chan eil sin a'ciallachadh gun do sguir mi dhen Ghàidhlig ach bha agam ri mòran rudan eile a dhèanamh.
Das heißt nicht, daß ich mit Gälisch aufgehört habe, aber ich hatte viele andere sache zu tun.

Innsidh mi dhuibh a-nis:
das werde ich Euch jetzt erzählen:

An tòiseach, tha dà each ùr agam Chan eil dìreach leamsa a tha iad ach le mo bhana-charaid. Tha i na h-oileanach fhathast (ach gu bhith deiseil) agus cha robh ùine gu leòr airson na h-eich.
Erstens, ich habe zwei neue Pferde. Sie gehören nicht wirklich mir, sondern meiner Freundin, aber sie studiert noch (ist aber fast fertig) und hatte nicht mehr genug Zeit für die Pferde.

Chuir i fòn thugam san fhaoillteach o chionn's gun robh aice ri dol dhan Ostair airson dà mhìos. Dh' fhaighnich i dhìom nach bi ùine agamsa agus an toigh leamsa an aire a thoirt dhaibh.
Sie rief mich im Januar an, weil sie für 2 Monate nach Österreich mußte. Sie fragte,ob ich Zeit hätte und mich um Die Pferde kümmern möge.

Tha an dara tè ceithir bliadhna a dh'aois mar thà. Faodaidh mi a marcachd mar sin.
Die eine ist schon 4. Also kann ich sie reiten.

Ach tha an tè eileach a dhà. Chan fhaod mi ach coiseachd leis an èill còmhla rithe.
Aber die andere ist erst 2. Mit ihr kann ich nur an der Leine spazierengehen.

Tha iad dìreach snog co-dhiubh! Sie sind jedenfalls sehr nette Pferde!

Bha saor-laithean aig an nighinn againn an t-seachdain sa chaidh (a-rithist, feumaidh mi ràdh); tha mi dhen bheachd gum bi saor-laithean aig a' chlann gun stad.
Unsere Tochter hatte letzte Woche Ferien (schon wieder, muß ich sagen); ich finde, die Kinder haben andauernd Ferien.

B'e ùine mhath a bha ann fhads a bha i anns an sgoil-àirich le trì seachdainean saora as t-samhradh agus aon aig àm na Nollaige.
Es war eine schöne Zeit, als sie im Kindergarten war mit 3 freien Wochen im Sommer und einer zu Weihnachten...

Bha sinn ann an Eutin a-rithist a-nise ach bha sin ceart gu leòr. Cha do dh'fhalbh sinn ach Diardaoin o chionn's gun robh leasanan ann gu Diciadain: Voltigieren (ciamar a chanas mi e sa Ghàidhlig??) Diluain, Marcachd Dimàirt (an toiseach mi-fhìn, ise feasgar), leasan snàimh Diciadain. Agus bha caraidean aig cèilidh ann an siud againn ann an Eutin.
Wir waren jetzt wieder in Eutin, aber es war ok. Wir sind erst Donnerstag hingefahren, weil bis Mittwoch noch Kurse waren: Voltigieren Montag, Reiten Dienstag (erst ich, das Kind dann am Nachmittag), Mittwoch Schwimmkurs. Und dort in Eutin waren dann Freunde bei uns zu Besuch.

Agus thachair aon rud uabhasach cudthromach dhomh-fhìn!!
Und dann ist etwas geschehen, was für mich UNGLAUBLICH wichtig ist!

Ach chan innse mi dhuibh a-nis, feumaidh mi falbh agus a dhol do na buithean, thig cuideigin aig cèilidh a dh'aithghearr a- rithist.
Aber das erzähle ich später, ich muß weg und einkaufen, bald kommt wieder jemand zu Besuch.

Le deagh dhùrachd ach ann an cabhag (in Eile)

Ulli (a tha uabhasach toilichte an-dràsda!!)
:D :D :D
Latein ist die große Schwester des Gälischen: Sie war damals mein erstes Baby und jetzt hilft sie mir, die Kleinen mit großzuziehen!

Ulli
Beiträge: 1114
Registriert: Fr Mai 07, 2004 9:21 pm
Wohnort: Hamburg

Beitragvon Ulli » Mo Mai 21, 2007 10:42 am

A Harrishawk,
's dòcha gum bi beachd agadsa dè tha mi a' ciallachadh! ;)
H., Du könntest eine Idee haben, was ich meine!

Ulli

Eadar dà sgeul... càite a bheil thu?
Überhaupt.... wo steckst du?
Latein ist die große Schwester des Gälischen: Sie war damals mein erstes Baby und jetzt hilft sie mir, die Kleinen mit großzuziehen!

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Mo Mai 21, 2007 11:04 am

Ulli chòir :) Is math leughadh bhuat! Agus tha mi ag iarraidh fios a-nis dè thachair ;)

Liebe Ulli, schön von dir zu lesen, und natürlich will ich jetzt wissen, was geschehen ist ;)
Mona
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Catriona
Beiträge: 640
Registriert: Do Jan 12, 2006 5:51 pm
Wohnort: Essen

Beitragvon Catriona » Mo Mai 21, 2007 12:38 pm

Halò Ulli,

's math gad fhaicinn a-rithist an-seo.
Nise bidh mi cho ceasnachail dè do naidheachd!
Na feitheamaid cho fada!!!

Schön dich hier wieder zu sehen.
Jetzt bin ich neugierig, was du für Neuigkeiten hast.
Lass uns nicht so lange warten!!!

Caitrìona

Harrishawk
Beiträge: 55
Registriert: Do Dez 29, 2005 7:31 pm
Wohnort: A' Germailt

Beitragvon Harrishawk » Mo Mai 21, 2007 12:44 pm

Halò, Ulli! :) :) :)
Tha mi ann fhathast.
Ich bin noch da.

Ach tha mi cho leisg...
Aber ich bin so faul... :x

A bheil thu cinnteach gu bheil fios agam dè thachair?
Bist Du sicher, daß ich weiß, was passiert ist?

Bha mi a'smaoineachadh agus a' smaoineachadh...
Ich habe gegrübelt und gegrübelt...

Chan eil beachd sam bith agam... (kann man das so konstruieren?)
Ich habe überhaupt keine Ahnung...

Ach tha mi cho faighneach ri Mona!
Aber ich bin genauso neugierig wie Mona!

Le deagh dhùrachd bhuamsa cuideachd!
Liebe Grüße auch von mir!

Harrishawk
There are things that are known and there are things that are unknown; in between there are the doors.
- William Blake -

Ulli
Beiträge: 1114
Registriert: Fr Mai 07, 2004 9:21 pm
Wohnort: Hamburg

Beitragvon Ulli » Mo Mai 21, 2007 1:49 pm

So, tha beagan ùine agam a-nis, innsidh mi a bharrachd
So, jetzt habe ich ein bißchen Zeit und erzähle weiter:

THA MO DIATHAN AIR AIS!!!


http://www.speedup-media.de/dschinghis-khan/index.php


Thoisichidh mi ri innse o chionn fada, an 17.3.1979, an diog 0 na h-uine na h-uine agam-fhìn.
Ich beginne mit dem Erzählen vor langer Zeit, am 17.3.1979, im Moment Null meiner persönlichen Zeitrechnung!

Bha mi nam nighinn bhig agus bha mi a'coimhead air an telebhision an latha sin.
Bha an deuchainn ann airson an Eurovision Song Contest.
Cha robh e glè inntinneach ach snog gu leòr.
Ich war ein kleines Mädchen (ok, ok, nicht mehr sooo klein, aber Ihr müßt ja nicht alle ausrechnen können, wie alt ich schon bin...) und ich saß vor dem Fernseher an dem Tag.
Es lief die Vorentscheidung für den Eurovision Song Contest (Grand Prix d'Eurovision, oder wie das auch immer heißt).
Es war nicht sehr interessant, aber ganz nett.

Ach, gu h-obann.... nochd còmhlan-ciùil gu tur ùr... gu buileach eadar-dhealaichte na gach fear a chunnaic sinn roimhe.
Und plötzlich...trat eine völlig neue Gruppe auf, anders als alle, die man vorher kannte.

Nochd DSCHINGHIS KHAN!!

Chunnaic mi iad, chuala mi iad, dh'èist mi riutha... agus thoisich mo chridhe is m'anam ri loisg le gaol agus cràbhadh... mar a bha iad daonnan a' loisg gus an-diugh
Ich sah sie, ich hörte sie, und seitdem liebe ich sie.

Ach, gu mì-fhortanach, ghabh iad an dealachadh o chionn nas motha na 20 bliadhna.
Unglücklicherweise trennten sie sich vor mehr als 20 Jahren.

Ach tha iad air ais a-nis! Le CD ùr agus bha iad anns an telebhision mar thà cuideachd!
Und jetzt sind sie Zurück! Mit einer neuen CD und im Fernsehen waren sie auch schon!

Tha an CD dìreach cho sgoinneil is taitneach mar na feadhainn roimhe!
Die CD ist genauso wunderbar und faszinierend wie die von früher!

Ach chan eil ach triùir den sechdnar sheinneadairean ann a-nis; tha dithis marbh mar thà agus chan eil am fear eile ag iarraidh ach a bhith a'seinn na aonar.
Aber von den 6 Mitgliedern sind nur noch 3 dabei; 2 sind schon tot und einer will lieber als Solist singen.

Tha feadhainn dannsairean ùra ann a-nis. Ach tha iad a'dèanamh glè mhath, feumaidh mi aideachadh.
Es sind jetzt einige neue Tänzer dabei. Aber ich muß zugeben, daß sie sich sehr gut machen!

Lorgaidh sibh mòran dealbhan aig http://www.steppenwind.com/ .
Bei der Fan-Seite "Steppenwind" könnt Ihr viele Bilder sehen.

Hurra, tha sinn beò a-rithist!

Ulli (a'geàrradh leumannan le toileachas)
Latein ist die große Schwester des Gälischen: Sie war damals mein erstes Baby und jetzt hilft sie mir, die Kleinen mit großzuziehen!

Ulli
Beiträge: 1114
Registriert: Fr Mai 07, 2004 9:21 pm
Wohnort: Hamburg

Beitragvon Ulli » Mo Mai 21, 2007 1:58 pm

Cha robh mi cinnteach idir, a Harrishawk, ach bha thusa aithne dhomh aig an àm siud.
Nein, ich war nicht sicher, aber Du kanntest mich damals schon. :D

Bha fios agadsa gun robh gaol mòr agam air Dschinghis Khan, ach cha robh fios aig na daoine eile an seo, tms.
Du warst die einzige hier, die von meiner Begeisterung für Dschinghis Khan wußte.

Ulli ;)
Latein ist die große Schwester des Gälischen: Sie war damals mein erstes Baby und jetzt hilft sie mir, die Kleinen mit großzuziehen!

Ulli
Beiträge: 1114
Registriert: Fr Mai 07, 2004 9:21 pm
Wohnort: Hamburg

Beitragvon Ulli » Mo Mai 21, 2007 2:00 pm

Hmmm... an e an fhirinn? Stimmt das?

'S dòcha gun do dh'innse mi anns an Chat roimhe...
Kann sein, daß ich das im Chat 'mal erwähnt habe....

Ulli :)
Latein ist die große Schwester des Gälischen: Sie war damals mein erstes Baby und jetzt hilft sie mir, die Kleinen mit großzuziehen!

Ulli
Beiträge: 1114
Registriert: Fr Mai 07, 2004 9:21 pm
Wohnort: Hamburg

Beitragvon Ulli » Mo Mai 21, 2007 2:11 pm

Tha mi an sàs eadar na cluais-fhònan (Pl. ??) agam a-rithist!!!! Huh! Hah!
Bin zwischen meinen Kopfhörer schon wieder festgeklebt!!!

Ulli :D
Latein ist die große Schwester des Gälischen: Sie war damals mein erstes Baby und jetzt hilft sie mir, die Kleinen mit großzuziehen!

Harrishawk
Beiträge: 55
Registriert: Do Dez 29, 2005 7:31 pm
Wohnort: A' Germailt

Beitragvon Harrishawk » Mo Mai 21, 2007 8:44 pm

Ah! :)
Sgonneil! Tha mi toilichte air do shon.
Super! Ich freu mich für Dich.

Tha mi a'cuimhneachadh ceart gu leor!
Sicher erinnere ich mich! ;)

Mòran spors leis an CD ùr.
Viel Spaß mit der neuen CD.

Dùrachdan ri Kalli!

Harrishawk
There are things that are known and there are things that are unknown; in between there are the doors.

- William Blake -

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Mi Jul 25, 2007 11:39 am

Abair naidheachd uabhasach math ort!
Was für eine tolle Nachricht für Dich!

Bha fios agam gur toil leat iad. Cha robh fios agam co-dhiù gum bi gaol ro mhor agad orra.
Ich wußte, daß du sie magst. Ich wußte aber nicht, daß Du sie so sehr liebst.

Is ann glè thoilichte a tha mi air do shon! :D
Ich freue mich sehr für Dich!

Is fìor thoil leamsa ceòl, ged a bhios e seorsa de cheòl eadar-dhealaichte a dh' èisdeas mi ris. (Satzbau?)
Ich mag selber Musik sehr, obwohl ich eine andere Sorte Musik höre.

Agus nach e ceòl a th' ann na cànanan?
Und sind Sprachen nicht Musik?

Uill, nuair a bhios sinn a' bruidhinn air ceòl... chaidh mi dhan cuirm-chiùil Runrig DiSathairne, chòmhla ri caraid.
Während wir gerade über Musik sprechen... ich war am Samstag beim Runrig-Konzert, zusammen mit einem Freund.

'S e a' chiad chuirm-chiùil roc aigesan a bh' ann, agus chòrd e ris, gu h-àraidh na drumaichean.
Es war sein erstes Rockkonzert, und es hat ihm gefallen, vor allem die Trommeln.

An dèidh sin, thachair sinn ris a' chòmhlan. 'S e daoine dìreach gàsda a th' annta.
Im Anschluß haben wir die Band getroffen. Das sind echt nette Menschen.

Bhruidhinn mi 'sa Ghàdhlig ri Calum is Ruairidh, agus gun fhacal Beurla sam bith ann! Chòrd e rium gu mòr a bhith a' bruidhinn 'sa Ghàidhlig, agus gun do thuig sinn na bha sinn a' ciallachadh. Chan urrainn dhomh ga chreidsinn mu thràth... :shock:
Ich habe Gälisch mit Calum & Rory gesprochen, und kein einziges Wort Englisch! Es war klasse Gälisch zu spechen, und daß wir uns verstanden haben. Ich kann es immer noch nicht glauben...

Bhruidhinn mi ri duine agus 's e Gàidhlig bho thùs a bh' aige! :D (Wollte ich betonen, ist das richtig so?)
Ich habe mit einem Muttersprachler gesprochen!
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Sleite
Beiträge: 1695
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Beitragvon Sleite » Mi Jul 25, 2007 12:51 pm

Ulli chòr,

nach math d' fhaicinn. Nach cuir thu do sheòladh thugam air post-d. Tha rudeigin a'feitheamh ort an seo fad 2 mhìos a-nis.
Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

Ulli
Beiträge: 1114
Registriert: Fr Mai 07, 2004 9:21 pm
Wohnort: Hamburg

Beitragvon Ulli » Di Aug 28, 2007 12:23 pm

Huh-hah mi air ais!
Da bin ich wieder!

Tha sgeulachd eile a' feithamh o chionn fada gun sgrìobh mi sìos i mu dheireadh thall:
Noch eine Geschichte wartet darauf, daß ich sie endlich aufschreibe:

Bidh mi gu tric aig an duilleig sin "Steppenwind" a-nis.
Ich bin jetzt oft auf der Fan-Seite.
[url=[url=http://www.steppenwind.root-service.de/forum/index.php]http://www.steppenwind.root-service.de/forum/index.php[/url]]

Fhuair mi mòran charaidean ùra an sin.
Ich habe dort viele neue Freunde gefunden.

Bidh iad uile cho snog agus bidh sinn a'cumail na h-aon rudan air cuimhne.
Sie sind alle sehr nett und wir haben dieselben Erinnerungen.

Tha a' chuid mhòr aca na Fans o chionn 1979 mar mi-fhìn.
Die meisten von ihnen sind Fans seit 1979, wie ich.
(Ist das richtig mit "na"? Inhaltlich ist das ja ein Plural-Begriff).

Bhiodh sinn a'cabadaich mòran 's tric anns an eadar-lìn, ach cha robh sinn eòlach air a chèile.
Wir redeten viel und oft im Internet, aber wir kannten uns nicht.

Ach bha sinn srònach: Choinnich feadhainn againn ann an Cuxhaven as t-Samhradh.
Aber wir waren neugierig: Im Sommer hielten einige von uns ein treffen in Cuxhaven ab.

Chaidh mi-fhìn ann cuideachd. Ich fuhr auch hin.

Thug mi mo theaghlach leamsa; chaidh Wieland agus Alexandra gu Neuwerk le carbad agus dhan amar-snàimh an uair sin fhads a bha mise ann an taigh-bidh leis na Fans eile.
Ich nahm meine Familie mit; Wieland und 11 machten eine Kutschfahrt nach Neuwerk und gingen dann in's Schwimmbad, während ich mit den anderen Fans in einem Restaurant saß.

B'e latha uabhasach snog a bha ann. Es war ein ganz toller Tag!

Agus nochd beachd ùr againn...
Und wir hatten eine neue Idee...

Uill, s'e an t-àm freagarrach a-nis gum fàg mi srònach sibh fhads a sgrìobhas mi a leanas...
So, es ist Zeit, Euch neugierig zu machen, während ich die Fortsetzung schreibe...

Ulli :D
Latein ist die große Schwester des Gälischen: Sie war damals mein erstes Baby und jetzt hilft sie mir, die Kleinen mit großzuziehen!

Ulli
Beiträge: 1114
Registriert: Fr Mai 07, 2004 9:21 pm
Wohnort: Hamburg

Beitragvon Ulli » Di Aug 28, 2007 1:17 pm

Chòrd an coinneamh sinn uile cho mòr's gun bha sinn airson dèanamh a leithid a-rithist.
Das Treffen hatte uns so gefallen, daß wir so etwas noch einmal machen wollten.

Chaidh sinn dhan Bremen san Iuchair. Tha tè againn a'fuireach an siud.
Im Juli fuhren wir nach Bremen. Dort wohnt eine von uns.

'S e a' chuid choitcheann a th'ann!
Soweit der offizielle Teil!

Ach an uair sinn...an ath latha... chaidh sinn dhan phort-adhair agus gu Riga le itealan!
Aber dann am nächsten Tag... fuhren wir zum Flughafen und flogen nach Riga!

Bha cuirm-chiùil ann an sin!! Da war ein Konzert!
Bha sinn ann aig an talla glè tràth agus chunnaic sinn DSCHINGHIS KHAN a'tighinn!
Wir waren sehr früh an der Halle und sahen die Gruppe ankommen!

Bha iad eòlach air mo bhana-charaid ùir o chionn's gun robh i glè thric aig na cuirmean-chiùil aca roimhe.
Sie kannten meine neue Freundin, weil sie früher sehr oft bei ihren Konzerten war.

Faodaidh sinn a dhol a-steach còmhla riutha mar sinn agus chunnaic sinn an deisealachadh gu lèir.
Wir durften gleich mit hinein und konnten bei der ganzen Probe dabeisein.

Bha ùine gu leòr ann ron chuirm-chiùil is gum b'urrain sinn a bhith a'cabadaich.
Wir hatten vor dem Konzert Zeit genug, um uns zu unterhalten.

Saoilibh: Faodaidh mi-fhìn bruidhinn ris mo Diathan!
Denkt nur: Ich selbst konnte mich mit ihnen unterhalten!

Tha mi dìreach craicte le toileachas!

Bha an cuirm-chiùil uabhasach drùidhteach agus dìreach sgoinneil!!
Das Konzert war unglaublich beeindruckend und einfach klasse!!

Tha mòran dealbhan ann aig [url=[url=http://www.dschinghis-khan.de/index.php?lang=de]http://www.dschinghis-khan.de/index.php?lang=de[/url][/URL
anns an roinn "Galerie / Lettland".
Es gibt viele Bilder dazu.

Tha mi cho toilichte, nach eil smaoin sam bith nam cheann ach IAD!... a-rithist...a-rithist...gu bràth!
Ich bin so glücklich, ich habe wieder nur noch DSCHINGHIS KHAN im Kopf'!...immer noch!

le deagh dhùrachd
Ulli

@ Slèite: Mòran taing airson a litir, sgrìobhaidh mi thugad-fhèin ach cha sgrìobh mi an seo. Am bi thu ann an Skype uaireannan?
[url=[url=http://www.dschinghis-khan.de/index.php?lang=de]http://www.dschinghis-khan.de/index.php?lang=de[/url]]http://www.dschinghis-khan.de/index.php?lang=de
Latein ist die große Schwester des Gälischen: Sie war damals mein erstes Baby und jetzt hilft sie mir, die Kleinen mit großzuziehen!

Benutzeravatar
Seasaidh
Beiträge: 262
Registriert: So Feb 01, 2004 5:23 pm
Wohnort: Celle
Kontaktdaten:

Beitragvon Seasaidh » Di Aug 28, 2007 7:22 pm

Abair sgeulachd! Tha sibh dìreach craicte :D . Sgoinneil! Feumaidh gun robh latha mìorbhaileach agaibh.

Welch eine Geschichte! Ihr seid einfach verrückt :D . Klasse! Ihr müsst einen fabelhaften Tag gehabt haben.
Thoir sùil air a' bhlog agam: http://feoragfanais.blogspot.com


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste