Wie waren die Ferien/ Ciamar a bha na saor-làithean?

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Mi Sep 12, 2007 10:24 am

Bha mi anns a' Bhreatainn Bhig.
Ich war in der Bretagne.

Bha sinn ann cola-deug
Wir waren 14 Tage da.

Bha i grianach agus blàth.
Es war sonnig und warm.

Shnàmh sinn anns a' mhuir.
Wir sind im Meer geschwommen.

Dh' ith sinn biadh Frangach agus bha e glè bhlasda.
Wir aßen franz. Essen und es war sehr lecker,


Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Mi Sep 12, 2007 11:11 am

Bha mi ann am Barraigh agus Tiriodh san Iuchair.
Ich war im Juli auf Barra und Tiree.

Chòrd sin gu mòr rium.
Das hat mir sehr gut gefallen.

'S e eilean annasach agus àlainn a tha ann an Tiriodh.
Tiree ist eine sehr spezielle und wunderschöne Insel.

Tha e gu math eadar-dhealaichte bho na h-Eileanan Siar.
Es ist sehr anders als die Äußeren Hebriden.

Ach tha deagh Ghàidhlig aig na daoine an-sin cuideachd.
Aber die Leute sprechen dort auch wunderschönes Gälisch.
:)
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Eanraig
Beiträge: 165
Registriert: Mo Jan 19, 2004 1:23 pm
Wohnort: Tha mi `a Köln

Beitragvon Eanraig » Mi Sep 12, 2007 4:42 pm

Bha mi ann an Fhraing, aig an "Côte d'Azur".
Ich war in Frankreich, an der Côte d'Azur.

Bha i cho brèagha an-sin.
Dort war es so schön.

Bha a' ghrian ann an comhnaidh agus bha sinn a' snàmh gu tric.
Die Sonne hat immer geschienen und wir waren oft schwimmen.

'S bochd gu feumaidh mi rach anns an sgoil a-nis a-rithist.
Es ist schade, dass ich jetzt wieder in die Schule gehen muss.

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Mi Sep 12, 2007 5:40 pm

beagan ceartachaidh/kleine Korrektur:

Bha mi anns an Fhraing, aig an "Côte d'Azur".


'S bochd gum feum mi dol dhan sgoil a-nis a-rithist.



le meas

Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Eanraig
Beiträge: 165
Registriert: Mo Jan 19, 2004 1:23 pm
Wohnort: Tha mi `a Köln

Beitragvon Eanraig » Mi Sep 12, 2007 9:25 pm

Tapadh leat, a Mhìcheil!

Dè a' dhùthaich an docha leibh? :?
Was für ein Land mögt ihr am liebsten?

(Ach Alba gu dearbh...)
(Außer Schottland natürlich... ;) )

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Mi Sep 12, 2007 9:49 pm


Tapadh leat, a Mhìcheil!

Dè a' dhùthaich an docha leibh? :?
Was für ein Land mögt ihr am liebsten?

(Ach Alba gu dearbh...)
(Außer Schottland natürlich... ;) )


Dè an dùthaich as fhèarr leibh? :)


Seach Alba


Uill a' Ghearmailt. Tha i bréagha, is toil leam an cultar, cruth na tìre agus biadh is deoch.
Deutschland. Es ist schön, ich mag die Kultur, die Landschaft und Essen und Trinken.

Is toil leam an t-àite far a bheil mi a' fuireach.
Ich mag den Ort, wo ich wohne.

Ach uaireannan is beag orm an t-síde.
Aber manchmal hasse ich das Wetter.

A bharrachd air an sin is toil an Fhraing agus gu sònraichte a' Bhreatainn Bheag.

Außerdem mag ich Frankreich und besonders die Bretagne.

Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Sleite
Beiträge: 1683
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Beitragvon Sleite » Mi Sep 12, 2007 11:34 pm

Chan urrainn dhomh ràdh dè an dùthaich as fhèarr leam.
Ich kann nicht sagen, welches Land ich am liebsten mag.

Ach is toil leam Niribhigh gu mòr agus Èireann, agus is toil leam a' Ghearmailt, gu h-àraidh Köln agus Badenwürttemberg.
Aber ich mag Norwegen sehr und Irland, und ich mag Deutschland, vor allem Köln und Badenwürttemberg.

Cha robh mi a-riamh ann an Innis Tile (??) ach 's e mo mhiann dol ann.
Ich war noch nie in Island, aber ich würde total gerne mal da hin.

Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Do Sep 13, 2007 10:41 am

'Sna bliadhnaichean seo chaidh, bha mi gu tric anns an Danmhairg, ann an Odense. Chan eil e ro fhada dhomhsa. Tha Odense anns an Eilean Fyn, agus 's e baile brèagha a th' ann.
Die letzten Jahre war ich viel in Dänemark, in Odense. Es ist von mir nicht so weit weg. Odense liegt auf der Insel Fyn, und es ist eine schöne Stadt.

Nuair a bha mi a' fuireach anns a' Phortagail, chòrd e rium cuideachd. Bha an t-sìde math ann, ach uaireannan bha e ro theth domhsa as t-samhradh, agus bha geamhradh glè chruaidh ann. 5°C gun teasachadh agus sneachd air na beanntan, brrr.... Tha am muinntir glè Chaitligeach ach glè shnog agus cuideachail.
Als ich in Portugal gewohnt habe, hat es mir auch gefallen. Das Wetter war gut, aber manchmal für mich zu heiß im Sommer, und der Winter war sehr hart. 5°C ohne Heizung und Schnee auf den Bergen, brrr... Die Leute sind sehr katholisch aber sehr nett und hilfsbereit.

Mòran bliadhnaichean air ais, rinn mi turas tron Sassainn, an Cuimris agus an Eireann le caraid agam. Chòrd e rium glàn.
Vor vielen Jahren bin ich mit einer Freundin durch England, Wales und Irland gereist. Das hat mir sehr gefallen.

An samhradh seo, chaidh mi a dh' Alba a' chiad turas, còmhla ri caraid.
Diesen Sommer bin ich zum ersten Mal nach Schottland gegangen, mit einer Freundin.

Chaidh sinn dhan chuirm-chiùil aig Runrig. Bha an t-sìde dìreach sgriosail, ach chòrd e rium a dh' aindeoin.
Wir sind zum Runrig-Konzert gegangen. Das Wetter war echt gruselig, aber es hat mir trotzdem gefallen.

An uair sin chaidh sinn a Ghlaschu. Tha mòran togalaichean inntinneach ann ri sealladh, agus taighean-tasgaidh amsaa.
Danach wind wir nach Glasgow gegangen. Es gibt da viele interessante Gebäude anzuschauen, und Museen usw.

An dèidh Glaschu, bha sinn anns a' Ghleann Comhann agus faisg air Loch Aillse.
Nach Glasgow waren wir in Glen Coe und in der Nähe von Lochalsh.

Cha robh ùine gu leòr againn airson a h-uile rud a dhèanamh a bha sinn ag iarraidh!
Wir hatten nicht genug Zeit all das zu tun, was wir wollten!
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Eanraig
Beiträge: 165
Registriert: Mo Jan 19, 2004 1:23 pm
Wohnort: Tha mi `a Köln

Beitragvon Eanraig » Fr Sep 14, 2007 7:08 pm

Is toil leam Baden-Württemberg cuideachd.
Ich mag B-W auch gerne.

Tha mi às a' B-W, ach tha mi a' fuireach ann am Bayern.
Ich komme aus B-W, aber ich wohne in Bayern.

Tha e brèagha an-seo cuideachd.
Hier ist es auch schön.

Is toil leam an Fhraing a bharr.
Außerdem mag ich Frankreich.

Catriona
Beiträge: 640
Registriert: Do Jan 12, 2006 5:51 pm
Wohnort: Essen

Beitragvon Catriona » So Sep 23, 2007 10:06 pm

Bha sinn anns an Èadailt am bliadhna.
Dieses Jahr waren wir in Italien.

Chòrd e glan rium.
Es hat mir sehr gut gefallen.

'S e àite glè bhrèagha a th' ann an Toscana.
Die Toskana ist ein sehr schönes Gebiet.<i>

Bha mòran àitichean cladhaichte arc-eòlach bhon bailtean etruscan ri fhaicinn.
<i>Es gab viel archäologische Ausgrabungen von etruskischen Städten zu sehen.<i>

Is toil leam biadh Eadailteach agus mar sin dh' ith mi cus agus dh' ith mi ro thric e(mar às àbhaist).
<i>Ich mag italienisches Essen und deshalb hab ich zu oft und zuviel gegessen, wie üblich.<i>

Bha an t-sìde glè ghriannach is teth.
<i>Das Wetter war sehr sonnig und heiß.<i>

Bidh sinn a' dol do dh' Alba an ath bhliadhna a-rithist.
<i>Nächstes Jahr werden wir wieder nach Schottland fahren.


Tha mi a' coimhead air adhart.
Ich freue mich schon darauf.

Caitrìona

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Di Sep 25, 2007 8:34 am

Chaidh mi a dh' Eadailt leis an sgoil, mòran bliadhnaichean air ais.
Ich war vor vielen Jahren mit der Schule in Italien.

Rinn sinn turas tro fheadhainn de bhailtean.
Wir haben eine Tour durch ein paar Städte gemacht.

Choimhead sinn air an ealain agus an ailtireachd.
Wir haben uns die Kunst und die Architektur angeschaut.

Tha cuimhne agam air an Daibhidh le Michelangelo gu h-àraidh, tha e dìreach àrd àrd.
Ich erinnere mich vor allem an Michelangelos David, der ist echt ganz schön groß.

Cha robh e furasta a chruthachadh, 's e clach uabhasach cruaidh a th' ann am marmor.
Der war nicht einfach zu machen, Marmor ist ein schrecklich harter Stein.
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Saint Bride
Beiträge: 13
Registriert: Mo Okt 15, 2007 11:45 am
Wohnort: Fulda;Drymen
Kontaktdaten:

Beitragvon Saint Bride » Di Okt 30, 2007 6:57 pm

An t - seachdain sa chaid bha mi ann an Alba. Bha mi a' ceilidh air mo cheile. Dhraibh sinn dhan Gearasdan. Cheannaich sinn fàinneachan phòsta anns a'bhut. ' S e "hebridean jewellery" an t - ainm a tha air. ' S toil leinn seud ceilteach.
Bha an t-sìde math fad an latha. Bha i grianach agus blàth.

In der letzten Woche war ich in Schottland. Ich habe meinen Freund besucht. Wir fuhren nach Fort William. Wir kauften Eheringe in einem Laden. Der Laden hieß "Hebridean jewellery". Wir mögen keltischen Schmuck. Das wetter war den ganzen Tag gut. Es war sonnig und warm.

Cailean
Beiträge: 116
Registriert: Mi Jan 04, 2006 8:16 pm
Wohnort: 73529 Schwaebisch Gmuend

Beitragvon Cailean » So Nov 18, 2007 11:40 am

Bha an nighean agam 's mise ann Alba Nuadh an Lùnastal. Bha e iongantach - tha an dùthaich glè bhrèagha 's tha a h-uile duine cho càirdeil.

Meine tochter und ich waren in august in Neuschottland. Es war wunderbar - die Landschaft ist so schön und die Menschen so freundlich.
Na tog mi gus an tuit mi.

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Mo Nov 19, 2007 2:31 pm

Tha mi toilichte gun do chòr e ruibh. Dè an d' rinn sibh ann an Alba Nuadh?
Ich freue mich, daß es Euch gefallen hat. Was habt Ihr in Neuschottland gemacht?
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Catriona
Beiträge: 640
Registriert: Do Jan 12, 2006 5:51 pm
Wohnort: Essen

Beitragvon Catriona » Fr Apr 04, 2008 10:44 pm

A chàirdean,

thill mi air ais bhon Eilean Sgitheanach far a thug mi Gàidhlig a bharrachd a-mach. Bha sin dìreach sgoinneil! Tha mi an dòchas gun gabh mi pàirt aig cùrsa eile a-rithist (uair sam bith)!

<i>Ich bin zurück von der Insel Skye, wo ich weiteres Gälisch lernte.
Das war echt klasse! Ich hoffe, dass ich noch einmal an einem Kurs teilnehmen kann (irgendwann)!<i>

Caitrìona


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast