An toigh leibh èirigh tràth? Steht ihr gern früh auf?

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
Isbeal
Beiträge: 995
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Re: An toigh leibh èirigh tràth? Steht ihr gern früh auf?

Beitragvon Isbeal » Mo Mär 19, 2012 1:01 am

Steffi1 hat geschrieben:Is toil leamsa èirigh tràth sa mhadainn.
Chan fheum mi uairedair. Tha mi´a´ seasamh aig dà uair agus tha mi a´ leughadh leabhar uaigealta. An dèidh sin tha mi ag ionnsachadh Gàidhlig. Tha e timcheall air trì uairean. Tha an taigh sàmhach. Tha an socair agam. Sin agaibh e ! ( no: Sin e !) Mise neònachas cuideachd. :wink:
Steffi

Ich liebe es, frühmorgens aufzustehen. Ich brauche keine Uhr (Wecker). Ich stehe um 2 Uhr auf und lese ein gruseliges Buch. Später lerne ich gällisch. Das ist so gegen drei Uhr. Das Haus ist still. Das ist meine Entspannung. Da habt ihr es! Ich bin auch ein schräger Vogel.


Nuair a bhios tusa ag èirigh aig dà uair sa mhadainn, bi mise dìreach a' dol dhan leabaidh! 'S e cailleach-oidhche a th' annam! :twisted:

Wenn du um 2 Uhr aufstehst, gehe ich gerade erst ins Bett! Ich bin eine Nachteule!

seas, a' seasamh: aufstehen vom Sitzen
èirich, ag èirigh: aufstehen vom Bett / vom Schlafen


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast