Dè nì sibh aig àm na Caisge? / was macht ihr an Ostern?

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Dè nì sibh aig àm na Caisge? / was macht ihr an Ostern?

Beitragvon mona nicleoid » Mi Apr 08, 2009 8:21 am

Siuthadaibh, innsibh! :) Erzählt doch mal!
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Isbeal
Beiträge: 986
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Mi Apr 08, 2009 10:18 am

Thèid mise a Alba gus mo mhàthair fhaicinn, DiHaoine gu DiMairt. Tha mi an dòchas gum bi an t-sìde math gu leòr airson chuairtean air an duthaich agus sgrìoban beaga còmhla ri mo mhàthair - bidh càr aig caraidean air iosad agam latha no dhà.

Ich fahre nach Schottland, um meine Mutter zu sehen, Freitag bis Dienstag. Ich hoffe, dass das Wetter gut genug für Spaziergänge auf dem Lande und kurze Ausflüge mit meiner Mutter sein wird - ich werde für ein paar Tage das Auto von Freunden geleihen begommen.

Catriona
Beiträge: 640
Registriert: Do Jan 12, 2006 5:51 pm
Wohnort: Essen

Beitragvon Catriona » Mi Apr 08, 2009 8:21 pm

Bidh làithean saora agam mu àm na Caisge ach cha bhi sinn a' tadhal idir.
Thòisich mi an gàrradh a sgioblachadh ach chan eil mi deiseil fhathast - tha mòran sgudal ann, mar às àbhaist!
An ath sheachdain thèid sinn a Wolfsburg far a bheil ar mac as sine a' fuireach ann.
'S e sin!

Ich habe Urlaub in der Osterzeit, aber wir verreisen nicht.
Ich habe begonnen, den Garten aufzuräumen, aber ich bin noch nicht fertig - wie üblich, ist wieder viel (Garten-)Abfall da!
In der nächsten Woche fahren wir nach Wolfsburg, wo unser ältester Sohn wohnt.
Das ist es!


Caitrìona

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Do Apr 09, 2009 12:12 am

Bidh mi aig taigh mo phàrantan is thig mo bhràthair agus a theaghlach cuideachd.

Ich werde bei meinen Eltern sein und mein Bruder kommt auch mit seiner Familie.
'S e saoghal a th' anns gach cànan

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Do Apr 09, 2009 3:02 pm

Bidh sinne aig taigh pàrantan an duine agam fad an deireadh-seachdaine... bha co-latha brèith aig a mhàthair an seachdain seo, agus bidh co-lahta brèith aig athair an ath-sheachdain, so bidh seòrsa partaidh ann, agus biadh blàsda fad an latha :)

Wir werden das ganze Wochenende bei meinen Schwiegereltern sein... die Mutter meines Mannes hatte diese Woche Geburtstag, sein Vater hat nächste Woche, also wird ein bisschen gefeiert und es gibt den ganzen Tag lang leckeres Essen :)
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Fr Apr 10, 2009 10:45 am

Bidh mise a' clàradh leasanan an leabhair-teagaisg agam air CD anns an Eilean Sgitheanach. Thig triùir charaidean à Uibhist agus à Inbhir Nis agus bidh sinn ag obair fad na h-ùine.


Ich werde die Lektionen des Lehrbuches auf CD aufnehmen auf Skye. Es kommen drei Freunde aus Uist und Inverness und wir werden die ganze Zeit arbeiten.


Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Benutzeravatar
Seasaidh
Beiträge: 262
Registriert: So Feb 01, 2004 5:23 pm
Wohnort: Celle
Kontaktdaten:

Beitragvon Seasaidh » Fr Apr 10, 2009 2:47 pm

Bidh mise nam shuidhe aig a' choimpiutair agus a' sgriobhadh sgudal mòr... :(

Ich werde am Computer sitzen und großen Blödsinn schreiben... :(
Thoir sùil air a' bhlog agam: http://feoragfanais.blogspot.com

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Fr Apr 10, 2009 8:00 pm

:shock: Carson, a Sheasaidh? Dè tha ceàrr?

Warum das denn, was ist los?
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Livia
Beiträge: 151
Registriert: Mo Feb 18, 2008 9:06 am
Wohnort: Dresden
Kontaktdaten:

Beitragvon Livia » Sa Apr 11, 2009 4:57 pm

Bha mi trainge - tha i deiseil dannsan airson ùire "Tanztheaterstück." Ich war fleißig - die Täne für das neue Tanztheaterstück sind fertig.

Bidh mi a' cluich clàrsach a-nis agus deànamb suidhe anns a' ghrian an uair sin. Jetzt werde ich Harfe spielen und danach werde ich mich in die Sonne setzen.

Ich bitte um Korrekturen... , da wird wohl einiges nicht ganz stimmen.
Livia :wink:

Benutzeravatar
Seasaidh
Beiträge: 262
Registriert: So Feb 01, 2004 5:23 pm
Wohnort: Celle
Kontaktdaten:

Beitragvon Seasaidh » So Apr 12, 2009 5:19 pm

Tha mi uabhasach trang. Feumaidh mi an tràchdas agam a chur a-steach dhan t-Seminar ann an dà sheachdain. Abair saor-làithean!

Ich bin schrecklich beschäftigt. Ich muss in zwei Wochen meine Examensarbeit im Seminar einreichen. Was für Ferien!
Thoir sùil air a' bhlog agam: http://feoragfanais.blogspot.com

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Di Apr 14, 2009 6:12 pm

An dòchas gun tèid gu math leat!
Hoffentlich klappt alles!


Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Di Apr 14, 2009 6:14 pm

Livia hat geschrieben:Bha mi trainge - tha i deiseil dannsan airson ùire "Tanztheaterstück." Ich war fleißig - die Täne für das neue Tanztheaterstück sind fertig.

Bidh mi a' cluich clàrsach a-nis agus deànamb suidhe anns a' ghrian an uair sin. Jetzt werde ich Harfe spielen und danach werde ich mich in die Sonne setzen.

Ich bitte um Korrekturen... , da wird wohl einiges nicht ganz stimmen.
Livia :wink:



Tha mi trang
Trainge ist die Steigerungsform.

Tha an dannsa deiseil - andersrum:-)

Bidh mi a' cluich clàrsach a-nis agus nì mi suidhe anns a' ghrèin an uair sin.
ghrèin ist der Dativ von grian.


le dùrachd

Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Mo Apr 20, 2009 8:35 am

Chuir sinn dath ri uighean is lorg mac mo bhràthar uighean teoclaid a thug coineanach na Càisge dha.

Wir haben Eier gefärbt und mein Neffe hat Schokoladeneier gefunden, die der Osterhase ihm gebracht hat.
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Steffi1
Beiträge: 506
Registriert: Do Mär 01, 2012 4:15 am
Wohnort: Frankfurt
Kontaktdaten:

Re: Dè nì sibh aig àm na Caisge? / was macht ihr an Ostern?

Beitragvon Steffi1 » Di Apr 10, 2012 3:58 am

Sgeadaich mo mhac basgaid bhrèagha le mòrain rudan snoga. Cha do sgeadaich mi còmhla ris, oir bha e ag iarraidh a´ bhasgaid a shgeadachadh na h- aonar.
Mein Sohn hat einen schönen Korb mit vielen hübschen Dingen geschmückt. Ich schmückte nicht mit ihm zusammen, denn er wollte den Korb ganz allein schmücken.

Saoil an thachaireas?
Was denkst Du, was passiert ist ?

´B e fìor bhasgaid fasanta, ach dualchasach cuideachd a bh´ann.
Es war ein wirklich moderner, aber auch traditioneller Korb.

Bha e a´ suidhe an fheòir air làr na basgaide an toiseach.
Er platzierte zuerst das Gras auf dem Boden des Korbs.

An uar sin chuir e na h-uighean, a bha sinn air cuir dath riutha, a-steach dhan bhasgaid.
Dann legte er die Eier, die wir gefärbt hatten, in den Korb hinein.

´B e na h- uighean dearga, buidhe, uaine is gorma a bh´annta.
Es waren rote, gelbe, grüne und blaue Eier.

Chuir e gu leòr de seòclaid Lindt is Milka ri taobh dealain-dhé brèagha.
Er legte ausreichend Schokolade von Lindt und Milka neben schöne Schmetterlinge.

´S fheàrr leamsa as motha nan coineanaich beaga ann am pàipear air dath an òir agus leis a´ chlag bheag ged a tha Milka nas saoire na Lindt ann. Sin agad e! :wink:
Ich mag am liebsten die kleinen Hasen in goldenem Papier und mit der kleine Glocke, obwohl Milka billiger als Lindt ist. So ist es halt!

´S e a h-uile sìon a th´ ann an-dràsta: Tha uain geala is dubha ann.... tha mi a´ cosg fortan daonnan.
Es ist im Moment Alles da: Weiße und schwarze Lämmchen... ich gebe immer ein Vermögen aus.

Tìoraidh
Steffi

buidhe is uaine: Am bi nan dathan ann an iorla ? Cha bhi ?
gelb und grün: Gibt es die Farben im Plural ?
Ma nì thu gu math, dèan ri do dhuine fhèin e.

Sleite
Beiträge: 1683
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Re: Dè nì sibh aig àm na Caisge? / was macht ihr an Ostern?

Beitragvon Sleite » Di Apr 10, 2012 10:56 am

Sgeadaich mo mhac basgaid bhrèagha le mòrain rudan snoga. Cha do sgeadaich mi còmhla ris, oir bha e ag iarraidh a´ bhasgaid a sgeadachadh leis fhèin
Mein Sohn hat einen schönen Korb mit vielen hübschen Dingen geschmückt. Ich schmückte nicht mit ihm zusammen, denn er wollte den Korb ganz allein schmücken.

Saoil dè thachair?
Was denkst Du, was passiert ist ?

´B e basgaid fìor fhasanta, ach dualchasach cuideachd a bh´ann.
Es war ein wirklich moderner, aber auch traditioneller Korb.

Bha e a´ cur an fheòir air làr na basgaide an toiseach.
Er platzierte zuerst das Gras auf dem Boden des Korbs.

An uar sin chuir e na h-uighean dathte a-steach dhan bhasgaid.Bha sinn air dath a chur orra roimhe
Dann legte er die Eier, die wir gefärbt hatten, in den Korb hinein.

´B e uighean dearga, buidhe, uaine is gorma a bh´annta.
Es waren rote, gelbe, grüne und blaue Eier.

Chuir e gu leòr de sheòclaid Lindt is Milka ri taobh dealain-brèagha.
Er legte ausreichend Schokolade von Lindt und Milka neben schöne Schmetterlinge.

´S fheàrr leamsa nan coineanaich beaga ann am pàipear air dath an òir agus leis a´ chlag bheag ged a tha Milka nas saoire na Lindt. Sin agad e! :wink:
Ich mag am liebsten die kleinen Hasen in goldenem Papier und mit der kleine Glocke, obwohl Milka billiger als Lindt ist. So ist es halt!

Tha a h-uile sìon ann an-dràsta: Tha uain gheala is dubha ann.... Bidh mi daonnana´ cosg fortain.
Es ist im Moment Alles da: Weiße und schwarze Lämmchen... ich gebe immer ein Vermögen aus.

Tìoraidh
Steffi

buidhe is uaine: Am bi nan dathan ann an iorla ? Cha bhi ?
gelb und grün: Gibt es die Farben im Plural ?


Cha bhi

Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast