Tasglann ann an Köln air tuiteam sìos :o

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Tasglann ann an Köln air tuiteam sìos :o

Beitragvon mona nicleoid » Di Mär 03, 2009 9:16 pm

An cuala sibh na naidheachdan an-diugh?
Thuit togalach cudthromach sìos, an Historisches Stadtarchiv (= tasglann eachdraidh na baile).

Habt ihr heute die Nachrichten gehört?
Das Historische Stadtarchiv in Köln ist eingestürzt.


Abair sgriosadh! Eine riesige Zerstörung!
:shock:
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Isbeal
Beiträge: 986
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Di Mär 03, 2009 10:02 pm

Chuala. Agus chunnaic mi e airson greis air astar. Bha mi a' draibhadh sìos an rathad faisg air mar a bha e dìreach air tachairt. Bha mi am measg nan càiraichean mu dheireadh as urrainn a dhol dhan phàirt sin den bhaile idir. Bha ceudan luchd-poilis, luchd-ambulans, luch-tèine air an rathad mu thrath, le solas gorm agus rabadh - cha chreid me cho luath 's a thàinig iad. Chreid mi gue e bomb a bh'ann an toiseach, an uair sin smaointich mi mun U-Bahn ùr. :(

Tha mi aig an obair an-dràsta agus cha chual mi naidheachdan san bith anns an eadar-àm - chan eil fhios agam an robh daoine sam bith anns na taighean air gach taobh a thuit sìos cuideachd. Bhathar ag radh nach rodh daoine san taigh-tasglainn fhèin.

Ja - ich hörte, und ich sah es kurz aus der Entfernung. Ich fuhr gerade die Strasse runter in der Nähe gerade nachdem es passiert war. Ich war unter den letzten Autos , die überhaupt in dem Viertel fahren konnten. Es waren schon hunderten von Polizisten, Krankenwagen, Feuerwehrleute unterwegs, mit Blaulicht und Sirene. Ich kann es nicht glauben, wir schnell sie kamen. Zuerst dacht ich, es wäre eine Bombe, dann dachte an die neue U-Bahn.
Ich jetzt bei der Arbeit und habe keine Nachrichten in der Zwischenzeit gehört. Ich weiss nicht, ob es Leute gab in den Nachbarhäusern, die auch einstürzten. Es wurde gesagt, dass niemand mehr im Archivgebäude war.

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Mi Mär 04, 2009 10:31 am

Leugh mi an-dè gun robh daoine air chall, ach cha chuala mi na naidheachdan fhathast an-diugh.

Gestern habe ich gelesen, dass Leute vermisst wurden, aber heute habe ich noch keine Nachrichten gehört.
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Mi Mär 04, 2009 11:04 am

Tha aid air chall fhathast.
Sie werden noch vermisst.


Agus bha fios aig na h-ùghdarrasan gun robh staid an togalaich cugallach.
Und die Verantwortlichen wußten, dass das Haus in bedenklichem Zustand war.


Tha aid a' togail trèana-fo-thalamh ri taobh an taogalaich agus is e na h-oirbichean as còireach gun do thuit an tasglan na bhroinn.

Sie bauen U-Bahn neben dem Gebäude und diese Arbeiten sin dafür verantwortlich, dass das Archiv in sich zusammenfiel.

`S e fìor sganal a tha sin!
Das ist wirklich ein Skandal.


Mìcheal


Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Mi Mär 04, 2009 2:00 pm

Tha mi eòlach air daoine a bha ag obair an-sin cuid bliadhna air ais. Bha mi a' bruidhinn ri tè dhiubh air a' fòn a-raoir agus thuirt i gun robh an togalach ann an droch staid mar-tha nuair a bha ise an sàs ann, ann an 2006 no rudeigin mar sin.

Ich kenne einige Leute, die dort mal gearbeitet bzw. Praktikum gemacht haben. Gestern abend habe ich mit einer Bekannten telefoniert und sie meinte, dass es bereits Risse und so was gab, als sie dort zu tun hatte, das war 2006 oder so.
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Do Mär 05, 2009 9:59 am

Abair droch naidheachd, mo chreach :shock:
Was für ne schlechte Nachricht

A bheil daoine air chall fhathast?
Werden noch Leute vermißt?
'S e saoghal a th' anns gach cànan


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast