Das Wetter 2

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon NoClockThing » Mi Apr 14, 2010 8:56 am

Ciamar a bha e air na beanntan, a Shlàite?

Wie war es auf den Bergen, Slèite?
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Silvia
Beiträge: 11
Registriert: So Jan 31, 2010 6:45 pm

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Silvia » Sa Mai 15, 2010 10:10 pm

Cha robh an t-sìde breagha an diugh idir. Bha an t-uisge ann fad an latha agus tha i gaothach is fuar an-seo. Feumaidh mi a‘ cur geansaidh blàth orm… oder die Heizung aufdrehen.
(Chan eil fhios agam ciamar a chanas mi sin sa Gàidhlig).
Anns a‘ Chèitean !!!!!!! :(
Tha mi an dochas gum bi an t-sìde nas fhèarr agus chan eil cho fliuch is fuar an ath-sheachdain. Di-Sathairne tha sinn airson a‘ dol dhan fèis anns am baile.

Das Wetter war heute überhaupt nicht schön. Es hat den ganzen Tag geregnet und es war windig und kalt hier. Ich muss einen warmen Pullover anziehen.... oder die Heizung aufdrehen. Im Mai!!!! :(
Ich hoffe, dass das Wetter in der nächsten Woche besser sein wird und nicht so nass und kalt. Wir wollen am Samstag zum Stadtfest gehen.

Benutzeravatar
Seasaidh
Beiträge: 262
Registriert: So Feb 01, 2004 5:23 pm
Wohnort: Celle
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Seasaidh » So Okt 31, 2010 4:22 am

Obh obh, tha an geamhradh a' tighinn gu luath am bliadhna. Bha i gu math fuar an-diugh... agus tha sneachd ann!

Oh weh, der Winter kommt dieses Jahr schnell. Heute war es ganz schön kalt... und es schneit!
Thoir sùil air a' bhlog agam: http://feoragfanais.blogspot.com

Isbeal
Beiträge: 1030
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Isbeal » So Okt 31, 2010 3:40 pm

Feuch gun cùm thu blàth! :wink:

Bha sneachd geal àlainn air Beinn Uais seachdain sa chaidh, nuair a bha mi ann, ach tha e air falbh a-rithist a-nis.

Bild

Siehe zu, dass du dich warm hältst!
Es gab Schnee auf Ben Wyvis, als ich letzte Woche da war, aber er ist jetzt wieder verschwunden.

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon NoClockThing » Fr Nov 19, 2010 1:05 pm

Tha i fuar ach grianach an seo.
Hier ist es kalt aber sonnig
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Livia
Beiträge: 151
Registriert: Mo Feb 18, 2008 9:06 am
Wohnort: Dresden
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Livia » Mo Nov 22, 2010 9:54 am

Tha an t-uisge ann. Bidh an sneachd ann a-màireach, bha iad thuirt an rèidio.

Es regnet. Morgen wird es schneien, haben sie im Radio gesagt.

Ich hab mich mal wieder versucht :wink: Bin fest entschlossen, dem Gälischen wieder mehr Zeit zu widmen.

Livia

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Micheal » Mi Nov 24, 2010 12:29 am

Livia hat geschrieben:Tha an t-uisge ann. Bidh an sneachd ann a-màireach, bha iad thuirt an rèidio.

Es regnet. Morgen wird es schneien, haben sie im Radio gesagt.

Ich hab mich mal wieder versucht :wink: Bin fest entschlossen, dem Gälischen wieder mehr Zeit zu widmen.

Livia

, thuirt iad air an rèidio - sagten sie im Radio

Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Livia
Beiträge: 151
Registriert: Mo Feb 18, 2008 9:06 am
Wohnort: Dresden
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Livia » Mi Nov 24, 2010 9:35 am

Tha an sneachd an-diugh... cluan - geal.... craobhan - geal... càran - geal, rathad - geal...., taighean - geal... , flùr - buidhe agus geal :D

Heute schneit es.... Wiese - weiß, Bäume - weiß, Autos - weiß, Straße - weiß, Häuser - weiß...., Blume - gelb und weiß

Ich würde gern ein Foto einfügen (von der besgten gelb-weißen Blume), aber ich weiß nicht, wie das geht :cry: ...

Livia

Isbeal
Beiträge: 1030
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Isbeal » Mi Nov 24, 2010 4:59 pm

Du musst dein Foto zuerst irgendwo online haben, z.B: auf Facebook, PHotobucket, Flickr... hochladen.

Dann rechts-klicken darauf, auf 'Eigenschaften' gehen, links klicken, und es ercheint ein Kasten mit, unter anderem, die URL bzw. Adresse (http://...jpg). Das alles markieren und in deine Nachricht hier einfügen, zwischen [img]und[/img] - das geht auch mit dem Button 'img' oben.

Viel leichter als es klingt! :twisted:

Dieselbe Methode funktioniert für alle schon im Internet stehende Fotos, z.B: in Zeitungen, Blogs usw.


Notfalls an mich per Email schicken und ich mache es schnell für dich.

isbeal@web.de


Übrigens heisst 'geal' 'geala' nach Hautwörtern im Plural! :D

Agus chan eil sneachd idir ann an seo - fhatjast! - Und hier gibt es- noch - gar keinen Schnee!

Livia
Beiträge: 151
Registriert: Mo Feb 18, 2008 9:06 am
Wohnort: Dresden
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Livia » Mi Nov 24, 2010 11:06 pm

Tha mi a' feuchainn ri a-nis....

Ich versuche das jetzt...


Bild

Tapadh leat!!

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon NoClockThing » Do Nov 25, 2010 11:49 am

Brèagha!

Schön!
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Benutzeravatar
Seasaidh
Beiträge: 262
Registriert: So Feb 01, 2004 5:23 pm
Wohnort: Celle
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Seasaidh » Fr Nov 26, 2010 5:09 pm

A Livia, 's toil leam an dealbh seo.
Livia, ich mag dieses Bild.

Tha sneachd ann an seo cuideachd.
Hier ist auch Schnee.
Thoir sùil air a' bhlog agam: http://feoragfanais.blogspot.com

Livia
Beiträge: 151
Registriert: Mo Feb 18, 2008 9:06 am
Wohnort: Dresden
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Livia » Sa Nov 27, 2010 10:13 pm

@ NCT & Seasaidh: Tapadh leat!!! :D

B' fheàrr leam an t-earrach agus an samhradh...
Ich mag Frühling nd Sommer lieber...

:( Hm..., da fehlen mir schon wieder die Vokabeln... Wie sagt man "Eigentlich"? Und dann fehlt mir der Begriff für "glatt" - in Bezug auf glatte Straßen... Finde ich das im Lehrbuch???

Livia

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon NoClockThing » So Nov 28, 2010 3:13 pm

Livia hat geschrieben:Wie sagt man "Eigentlich"?

Hmmm :?

a dh'innse na fìrinn würde passen, denke ich (um die Wahrheit zu sagen).

Oder: Cha toil leam an geamhradh gu dearbh
'S e saoghal a th' anns gach cànan

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon NoClockThing » Do Feb 10, 2011 8:49 pm

Tha i brèagha an diugh ach bidh an t-uisge ann a-rithist a-màireach.

Es ist schön heute, aber morgen wird es wieder regnen.
'S e saoghal a th' anns gach cànan


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast