Das Wetter 2

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Mo Mär 08, 2010 6:37 pm

Silvia hat geschrieben:Nuair a bha mi a’ faicinn a-mach às an uinneig anns a' mhadainn bha a h-uile sìon geal.
Als ich heute morgen aus dem Fenster geschaut habe war alles weiß.

Tha an geamhradh ann a-rithist. :(
Der Winter ist wieder da.


nas fheàrr: nuair a bha mi a' coimhead a-mach....

coimhead - aktiv (hin)-schauen
faicinn - sehen

Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Sleite
Beiträge: 1738
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Beitragvon Sleite » Mi Mär 10, 2010 12:28 am

Tha an t-earrach air tighinn! Ghabh mi mo bhracaist air an staidhre air beulaibh an dorais an-diugh agus bha mi ag obair sa ghàradh mus deach mi dhan cholaiste. Chuir mi sìol taobh a-staigh cuideachd.

Der Frühling ist da! Heute hab ich auf der Treppe vor der Tür gefrühstückt und im Garten gearbeitet. Ich hab auch schon die ersten Samen gesät (drinnen).

Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Mi Mär 10, 2010 9:29 am

Tha an t-earrach fada bhuainn an-seo.
Der Frühling ist hier noch weit weg.


Tha iad a' gealltainn sneachda airson na deireadh-seachdaine
Sie haben Schnee fürs WE angekündigt.


M
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Do Mär 11, 2010 10:37 am

Bha an sneachd air falbh an seachdain seo chaidh is miann leam coiseachd gun a bhith a' tuiteam air an deighe ach bha mi tinn :x

Der Schnee war letzte Woche weg und ich wollte mal spazieren gehen ohne auf dem Eis hinzufallen aber ich war krank


Tha an sneachd air ais.

Der Schnee ist zurück
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Do Mär 11, 2010 12:57 pm

NoClockThing hat geschrieben:Bha an sneachd air falbh an seachdain seo chaidh is miann leam coiseachd gun a bhith a' tuiteam air an deighe ach bha mi tinn :x

Der Schnee war letzte Woche weg und ich wollte mal spazieren gehen ohne auf dem Eis hinzufallen aber ich war krank


Tha an sneachd air ais.

Der Schnee ist zurück



an t-seachdain ......


M
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Do Mär 11, 2010 8:49 pm

Tapadh leat :D
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Michael
Beiträge: 15
Registriert: Di Mär 16, 2010 5:28 pm
Wohnort: Sachsen

Beitragvon Michael » So Mär 21, 2010 7:06 pm

Bha i sgothach ach blàth an-duigh.

Heute war es bewölkt, aber warm.

Tha mi an dòrach gu bhi i grianach a-màireach oir bidh mi a'gabharl an trèan.

Ich hoffe, dass es morgen sonnig wird, weil ich den Zug nehme (mit dem Zug fahre).

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Mo Mär 22, 2010 10:16 am

Glè mhath! :D

Hier ein paar Kleinigkeiten:

an-diugh

an dòchas gum bi

a' gabhail, mit Leerzeichen nach dem a'


Tha i nas blàithe ann am Bonn na tha i ann an Hamburg.

Es ist in Bonn wärmer als in Hamburg
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Anna
Beiträge: 519
Registriert: So Jan 17, 2010 5:00 pm

Beitragvon Anna » Di Mär 23, 2010 5:21 pm

'S e latha uabhasach àlainn a th' ann an-dè!
Es ist ein unglaublich schöner Tag heute!

Tha adhar azur agus chan eil i sgòthach.
Der Himmel ist blau und es nicht wolkig.

Tha i fada nas blaithe na bha i an-dè.
Es ist viel wärmer, als es gestern war.

Is toil leam bi mi a-mach.
Ich mag es, draußen zu sein.

Michael
Beiträge: 15
Registriert: Di Mär 16, 2010 5:28 pm
Wohnort: Sachsen

Beitragvon Michael » Di Mär 23, 2010 6:06 pm

'S e latha àlainn agus grianach cuidechd an-seo.
Der Tag ist auch hier schön und sonnig

Bha mi anns an ghàraidh aig mo muinntir fad an latha.
Ich war den ganzen Tag lang im Garten meiner Eltern.

Bidh i nas blaithe na a-màirech tha i an-diugh.
Morgen wird es noch wärmer als es heute ist.

Catriona
Beiträge: 640
Registriert: Do Jan 12, 2006 5:51 pm
Wohnort: Essen

Beitragvon Catriona » Di Mär 23, 2010 9:29 pm

A Mhìcheil chòir,

du traust dich schon an schwierigere Sätze! Gut gemacht und hier nur
eine kleine Korrektur:

'S e latha àlainn agus grianach cuidechd an-seo.

'S e latha àlainn is grianach an seo cuideachd.

Bha mi anns an ghàraidh aig mo muinntir fad an latha.

Bha mi anns a' ghàrradh aig mo phàrantan fad an latha.
pàrantan = Eltern

Bidh i nas blaithe na a-màirech tha i an-diugh.

Bidh i nas blaithe a-màireach na tha i an-diugh.

Caitrìona

Benutzeravatar
Seasaidh
Beiträge: 262
Registriert: So Feb 01, 2004 5:23 pm
Wohnort: Celle
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Seasaidh » Mi Apr 07, 2010 8:55 pm

Tha an t-sìde craicte na làithean seo. Bha i uabhasach blàth Disathairne (bha mu 30°C againn an seo). Fhuaraich i rud beag Didòmhnaich, ach bha i fiù's na bu ghrianaiche. Bha latha brèagha eile againn Diluain, ach thòisich i a bhith sgòthach an-dè. Bha tàirneanaich agus dealanaich ann a-raoir, agus bha an t-uisge ann. Agus an-diugh? Uill, tha i sgòthach agus fionnar, ach tha a' ghrian a'deàrrsach bho àm gu àm... nuair nach eil an t-uisge ann. Saoilidh mi gur seo an Giblean... tha mi 'n dòchas nach cuir i an sneachda a-màireach.

Das Wetter ist in diesen Tagen verrückt. Es war schrecklich warm am Samstag (wir hatten hier um 30°C). Am Sonntag kühlte es ein weinig ab, aber es war sogar noch sonniger. Montag hatten wir einen weiteren schönen Tag, aber gestern begann es wolkig zu sein. Gestern Abend gab es Donner und Blitze, und es hat geregnet. Und heute? Naja, es ist wolkig und kühl, aber die Sonne scheint ab und zu... wenn es nicht regnet. Ich denke, dass dies der April ist... ich hoffe, dass es morgen nicht schneit.
Thoir sùil air a' bhlog agam: http://feoragfanais.blogspot.com

Sleite
Beiträge: 1738
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Sleite » Sa Apr 10, 2010 4:24 pm

Tha an t-earrach air tighinn! Bha mi dìreach sa ghàradh ann an lèine gun ghàirdean agus a' cur sìol. Tha i uabhasach brèagha. A-màireach thèid mi do na beanntan :)

Der Frühling ist da! Ich war gerade im ärmellosen Oberteil im Garten und habe gesät. Es ist total schön. Morgen geh ich in die Berge.

Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

Livia
Beiträge: 151
Registriert: Mo Feb 18, 2008 9:06 am
Wohnort: Dresden
Kontaktdaten:

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Livia » So Apr 11, 2010 10:11 pm

Bha i fuar an-dè, bha i fuar an-diugh... Tha an t-uisge ann - cha robh mo chu a' iarraidh a-mach :?

Gestern war es kalt, heute war es kalt... Es regnet - mein Hund wollte nicht draußen sein.

(Eigentlich wollte ich schreiben: ... "nicht einmal mein Hund wollte draußen sein." - Wie sagt man das?)

Livia

Sleite
Beiträge: 1738
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Re: Das Wetter 2

Beitragvon Sleite » Mo Apr 12, 2010 10:12 pm

Livia hat geschrieben:Bha i fuar an-dè, bha i fuar an-diugh... Tha an t-uisge ann - cha robh mo chu a' iarraidh a-mach :?

Gestern war es kalt, heute war es kalt... Es regnet - mein Hund wollte nicht draußen sein.

(Eigentlich wollte ich schreiben: ... "nicht einmal mein Hund wollte draußen sein." - Wie sagt man das?)

Livia


Cha robh fiù 's an cù agam ag iaraidh dol a-mach
Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast