Das Wetter 2

Hier kann und soll man sein Gelerntes ausprobieren!!!
susa
Beiträge: 109
Registriert: Mo Okt 15, 2007 12:31 pm
Wohnort: Mannheim

Beitragvon susa » Fr Jun 05, 2009 12:53 pm

Agus is fuarid a-nis an-seo.
Bithidh e ag uisge a-maireach. Bithidh sinn a'dèanamh taisteal le Motorrad a-màireach. Is mairg i!

Und jetzt ist es hier kälter.
Morgen soll es regnen.Wir werden morgen eine Reise mit dem Motorrad machen. Schade!


Susanne

Isbeal
Beiträge: 1027
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Di Jun 30, 2009 3:42 pm

An do chòrd a' chuairt air a' mhotair-bhaic ribh? Tha mi an dòchas nach robh an t-sìde cho dona! :D

Hat euch die Motorradtour gefallen? Ich hoffe, das Wetter war nicht so schlecht!

Tha e uabhasach teth aig an àm seo; tha mòran agam ri dhèanamh, ach chan eil mi airson càil a dhèanamh! :wink:

Es ist unheimlich heiß zur Zeit; ich habe viel zu tun, aber keine Lust, irgendwas zu tun!

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Di Jun 30, 2009 8:21 pm

Tha e fada ro theth!! Bu chòir dhomh-sa tòrr stuth a leughadh is ionnsachadh, o chionn 's gum bi deuchainnean agam a dh' aithghearr, ach chan urrainn dhomh, tha m' inntinn na brochan :?

Es ist viel zu heiß!! Ich muss eigentlich viel lesen und lernen, da ich bald Klausuren schreibe, aber ich kann nicht, mein Hirn ist Matsche ;)
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Isbeal
Beiträge: 1027
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Di Jun 30, 2009 8:50 pm

A bheil sin a' ciallachadh gu bheil thu air ais sa Ghearmailt a-nis, no a bheil e gu fìor cho teth san Eilean Sgitheanach? :shock:

Heißt das, daß du wieder in Deutschland bist, oder ist es wirklich so heiß auf der Insel Skye?

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Di Jun 30, 2009 8:58 pm

Tha mi air ais anns a' Ghearmailt, ach bha e teth san Eilean cuideachd! Bha trì no ceithir laithean uabhasach grianach againn an-sin. Fhuair mi fiù 's losgadh-grèine air a' bhàta bhon Tairbeart a dh' Uige.

Ich bin wieder in Deutschland, aber auf der Insel war es auch heiß! Wir hatten dort drei oder vier unglaublich sonnige Tage. Ich habe sogar Sonnenbrand auf der Fähre von Tarbert nach Uig bekommen.

Chuir mi cuid de na dealbhan a thog mi anns na h-eileanan dhan eadar-lìon an-sin: http://www.flickr.com/photos/10246511@N ... 591579633/
Chithear nach robh e grianach gach latha, agus chan eil mòran dealbhan bhon Eilean Sgitheanach ann (oir bha mi cho trang aig a' cho-labhairt), ach bha i glè bhrèagha an-sin gu dearbh.

Ich habe einige Bilder, die ich auf den Inseln gemacht habe, ins Netz gestellt. Man sieht, dass es nicht jeden Tag sonnig war, und es sind nicht sehr viele Bilder von Skye dabei (weil ich so beschäftigt bei der Konferenz war), aber dort war wirklich sehr schönes Wetter.
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Mi Jul 01, 2009 8:09 am

Bidh mi fhìn a' siubhail a-màireach. Carson a tha am farmad orm nuair a chì mi na dealbhan agad co-dhiù? Gun chiall sam bith :lol:

Ich werde morgen selber verreisen. Wieso bin ich jetzt neidisch, wenn ich Deine Bilder sehe? Ohne jeden Grund
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Isbeal
Beiträge: 1027
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Mi Jul 01, 2009 3:39 pm

Turas math dhut! :D

Gute Reise!

Mòran taing airson nan dealbhan, a Mhona - agus a Ghun-Chleoc, barrachd dealbhan bhuadsa cuideachd, mas a do thoil e! :twisted:


Danke für die Bilder, Mona - und G-C, weitere Bilder von dir auch, bitte! :twisted:

Alainn! :D

http://www.flickr.com/photos/10246511@N ... 591579633/


Schön!

susa
Beiträge: 109
Registriert: Mo Okt 15, 2007 12:31 pm
Wohnort: Mannheim

Beitragvon susa » Di Jul 07, 2009 12:48 pm

An do chòrd a' chuairt air a' mhotair-bhaic ribh? Tha mi an dòchas nach robh an t-sìde cho dona!


Bha i ubhasach mhath. Bha sinn anns an Fhraing airson trì seachdainn. Anns an gleann abhainn Loire.
Es war sehr schön. Wir waren in Frankreich für 3 Wochen. Im Tals der Liore.

Ach bha e ag uisge air sia latha. Bha e grianach agus blàth déidh-làimh (an dèidh làimhe?)
Aber es hat 6 Tage lang geregnet. Danach war es sonnig und warm.

Jetzt muss ich erst mal wieder ein bisschen üben. Mir scheint, als hätte ich alles vergessen.

Susa

Isbeal
Beiträge: 1027
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Mi Jul 08, 2009 12:25 am

Tha mi toilichte gun do chòrd ribh e! 'S e sgìre glè àlainn is tarraingeach a th' ann an Gleann Loire! Bha mi ann ach ro bhliadnaichean - bu toil leam a dhol ann a-rithist!

Ich bin froh das es euch gefallen hat. Das Tal der Loire ist eine sehr schöne und faszinierende Gegend. Ich war da aber vor Jahren - ich würde gern wieder dorthin fahren.

Beagan ceartachaidh:

Bha i uabhasach math. Bha sinn anns an Fhraing fad trì seachdain. Ann an gleann abhainn Loire. (Loire ist genitiv, alles, was vorher kommt, bleibt im Nominativ und ohne Artikel = 'Genitivkette')

Ach bha an t-uisge ann fad sia latha
. Bha e grianach agus blàth an dèidh làimhe.

('dèidh-làimh' kenne ich nicht. Das heisst aber nicht, dass es es nicht gibt! A Mhìcheil?)

Livia
Beiträge: 151
Registriert: Mo Feb 18, 2008 9:06 am
Wohnort: Dresden
Kontaktdaten:

Beitragvon Livia » Do Jul 09, 2009 9:39 am

Bha mi ann an Bern, bha i grianach agus teth an-sin. Tha mi ann an Dresden a-nis - agus tha i fuar, tha i an t-uisge ann.

Ich war in Bern, dort war es sonnig und heiß. Jetzt bin ich in Dresden - und es ist kalt und es regnet.

Tha mi an dochas, thig an samhradh air ais.
Ich hoffe, der Sommer kommt zurück.

Das war bestimmt nicht ganz richtig. :? Ich warte auf das Lehrbuch... :wink:

Livia

Isbeal
Beiträge: 1027
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Do Jul 09, 2009 10:33 am

Fast! :wink:


ann aM Bern

tha an t-uisge ann ('der Regen ist vorhanden'- an t-uisge ist schon Subjekt, deshalb kein 'i')

Tha mi an dòchas gun tig an samhradh air ais

Sonst: glè mhath! :D



Tha i grianach an seo ach tha i fionnar - es ist sonnig hier, aber frisch.

ArmerStudi
Beiträge: 57
Registriert: Mo Jan 26, 2009 7:09 pm
Wohnort: Freiburg i. Ü.

Beitragvon ArmerStudi » Do Aug 27, 2009 12:03 am

ann am Bern? an robh thu a' snàmh san Aare? :)

Isbeal
Beiträge: 1027
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Do Aug 27, 2009 10:29 pm

ArmerStudi hat geschrieben:ann am Bern? an robh thu a' snàmh san Aare? :)


:lol:

Saolidh mi nach robh! Ich denke eher nicht!

'bùrn' ist übrigens ein anderes Wort für Wasser in Gälisch, häufig in Lewis zu hören.

Und 'burn' = Bach im Schottischen.

ArmerStudi
Beiträge: 57
Registriert: Mo Jan 26, 2009 7:09 pm
Wohnort: Freiburg i. Ü.

Beitragvon ArmerStudi » Fr Aug 28, 2009 4:39 pm

Isbeal hat geschrieben:
ArmerStudi hat geschrieben:ann am Bern? an robh thu a' snàmh san Aare? :)


:lol:

Saolidh mi nach robh! Ich denke eher nicht!


Carson nach saol? 'S toil le daoine iomarcach a bhith a shnàmh 'san Aare ma nach i cho fhuar... Bha i ochd barann deug air fuairead cuin an robh mi ann air Lùnastal. Brrr!

warum denn nicht? viele leute gehen gerne in der aare schwimmen wenn sie nicht zu kalt ist... sie war 18 grad kalt als ich am 1. august drin war. Brrr!

Livia
Beiträge: 151
Registriert: Mo Feb 18, 2008 9:06 am
Wohnort: Dresden
Kontaktdaten:

Beitragvon Livia » Mo Aug 31, 2009 10:19 am

Bha mi a' snàmh san Aare. Tha an t-uisge ..... wunderschön.....

Ich war in der Aare schwimmen. Das Wasser ist wunderschön. ... Was heißt wunderschön auf Gälisch?[i]

Bha i glè èibhinne... :lol:

Livia


Zurück zu „Halb Gälisch, Halb Deutsch“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast