Bruidhinn Gàidhlig ann am München

Somhairle
Beiträge: 22
Registriert: Sa Jul 21, 2012 1:45 pm
Wohnort: münchen

Bruidhinn Gàidhlig ann am München

Beitragvon Somhairle » Mo Sep 03, 2018 10:57 pm

Halò,
feuchaidh mi a-rithist e: Tha mi ag iarraidh dhaoine ann am München (no faisg air) a tha airson beagan Gàidhlig a bruidhinn bho àm gu àm, ach gun bhruidhinn air Skype, ach aghaidh ri aghaidh. Ma tha sibh adhartach, bi sin math dha-rireabh, mur eil, bi mi toilichte beagan chuideachaidh a thoirt dhuibh - cho fad 's a bhios mi comasach co-dhiubh.
Tha mi 'n dòchas gum faigh mi freagairt no dhà.
Tioraidh ma tha.
Hallo,
ich versuch es mal wieder: ich suche Leute aus München (oder Region M), die hin und wieder ein bisschen Gälisch reden wollen, aber nicht auf Skype sondern von Angesicht zu Angesicht. Falls ihr fortgeschritten seid - sehr gut. Falls nicht, helfe ich gern, soweit ich dazu in der Lage bin. Ich hoffe ich bekomme ein oder zwei Antworten.
Servus einstweilen!

Sleite
Beiträge: 1721
Registriert: Sa Jan 24, 2004 2:16 am
Wohnort: Slèite, An t-Eilean Sgitheanach

Bruidhinn Gàidhlig ann am München

Beitragvon Sleite » Mo Sep 10, 2018 3:30 pm

Tha mi'n dòchas gun lorg thu cuideigin a dh'aithghearr. 'S e cothrom cho math a th' ann a bhith a' cabadaich le chèile.

Ich hoffe du findest bald jemanden. Das ist so eine gute Gelegeheit mit einander zu plaudern.

Slèite
Cha dèan brògan tioram iasgach.

Isbeal
Beiträge: 1013
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Bruidhinn Gàidhlig ann am München

Beitragvon Isbeal » Sa Sep 15, 2018 2:04 am

Ich habe ein paar Gälisch-Lerner im Münchener Raum, die ich kenne, auf deine Anfrage aufmerksam gemacht. Vielleicht ergibt sich was! :-)

Gur math a thèid leat!

stgoldmann
Beiträge: 1
Registriert: Mo Sep 17, 2018 11:17 am

Bruidhinn Gàidhlig ann am München

Beitragvon stgoldmann » Mo Sep 17, 2018 11:24 am

Halò,

ich lebe in München, bin bei Kapitel 31 und es wäre schon eine recht interessante Sache. Vielleicht einmal im Monat?
Annette aus meinem Kurs wäre eventuell ebenso dabei.

Tioraidh an-dràsta

Stephan


Zurück zu „Allgemeines“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast