Suirbhidh air luchd-ionnsachaidh / Umfrage zu Online-Lernern

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Suirbhidh air luchd-ionnsachaidh / Umfrage zu Online-Lernern

Beitragvon NoClockThing » Do Okt 06, 2011 11:55 am

Suirbhidh air luchd-ionnsachaidh air loidhne

Tha mi ag obair air pròiseact rannsachaidh beag às leth an cùrsa oilthigh agam. Is amas a’ phròiseict faighinn a-mach dè na mearachdan gràmair ris a tha luchd-ionnsachaidh na Gàidhlig a’ strì mar as trice. Sna seachdainnean ri teachd, bheir mi sùil air na tha daoine air a sgrìobhadh an dà chuid an seo agus air Fòram na Gàidhlig.

A bharrachd air sin, tha fainear dhomh sealltainn air dè na co-dhàimhean a tha ann eadar dè na mearachdan a nochdas mar as trice agus na cànanan eile a tha aig gach neach-ionnsachaidh. Dh’ullaich mi ceisteachan air a shon. Chan eil e fada; tha 3 ceistean mu na cànanan agad ann. Tha mi an dùil gum bi sibh 5 mionaidean ga lìonadh.

Nam bu mhath leat pàirt a ghabhal san t-suirbhidh seo, an cuir thu TPh thugam le seòladh post-dealain ach an cuir mi an ceisteachan thugad?

Mìle taing!

Mòran taing gu sònraichte do dh’Fhaoileag, Akerbeltz is CelticSpice aig Fòram na Gàidhlig a chuidich dhomh an ceisteachan a dhealbhadh agus do Mhìcheal gus cead a thoirt dhomh an ceisteachan a sgaoileadh an seo!

Umfrage zu Online-Lernern

Ich arbeite an einem kleinen Forschungsprojekt für meinen Unikurs. Das Ziel des Projektes ist, herauszufinden, mit welchen Grammatikfehlern Gälischlerner am meisten zu kämpfen haben. Währen der nächsten paar Wochen werde mich mich anschauen, was hier und auf Fòram na Gàidhlig geschrieben wurde.

Ich möchte mir auch anschauen, welche Korrelationen es gibt zwischen den Fehlern, die wir am häufigsten machen und den anderen Sprachen, wie wir bereits sprechen. Ich habe hierfür einen Fragebogen erstellt. Er ist nicht lang; er enthält 3 Fragen zu Euren Sprachen. Das Ausfüllen sollte Euch 5 Minuten kosten.

Falls Du bei der Umfrage mitmachen möchtest, schick mir bitte eine PN mit einer Email-Adresse, and die ich den Fragebogen senden kann.

Vielen, vielen Dank!

Ein besonderes Dankeschön an Faoileag, Akerbeltz und CelticSpice auf Fòram na Gàidhlig für die Hilfe beim Erstellen des Fragebogens, und an Mìcheal, der mir erlaubt hat, den Fragebogen hier zu verteilen!
'S e saoghal a th' anns gach cànan

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Re: Suirbhidh air luchd-ionnsachaidh / Umfrage zu Online-Ler

Beitragvon NoClockThing » Do Okt 13, 2011 1:15 pm

Tha naoinear air gabhail pàirt gu ruige seo, mìle taing dhuibh uile! :D

Bidh mi a' tòiseachadh leis an sgrùdadh an ath sheachdain agus bhiodh e sgoinneil nam biodh beagan a bharrachd agam. Chan fhoillsich mi ach stadaistearachd air na mearachdan is cleachdaidh mi na mearachdan agam fhìn mar eisimpleirean. ;)

Bis jetzt haben neun Leute geantwortet, tausend Dank an Euch alle! :D

Ich werde nächste Woche mit der Analyse anfangen und es wäre echt klasse, wenn ich ein paar mehr hätte. Es wird nur eine Statistik veröffentlicht, und ich werde meine eigenen Fehler als Beispiele nehmen ;)
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Zurück zu „Allgemeines“