moladh fiolm / Filmtip

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

moladh fiolm / Filmtip

Beitragvon mona nicleoid » Mi Jan 20, 2010 11:12 pm

Chan e rud Gàidhlig a th' ann, ach dh' fhaodadh seo a bhith inntinneach do chuid dhiubh:

Es ist nichts Gälisches, könnte aber vielleicht für einige von euch interessant sein:

http://www.dasliedvondenzweipferden.de/
http://www.fbw-filmbewertung.com/film/d ... ei_pferden

Chan eil mi buileach cinnteach cuin agus càite bhitheas e anns na taighean-dhealbh, ach ma leughas mi rudeigin, innsidh mi dhuibh :)

Ich weiß nicht so genau, wann und wo der in die Kinos kommt, aber falls ich was lese, erzähle ich es euch.
Mona
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Do Jan 21, 2010 9:52 am

Is cinnteach gun tèid a shealltainn anns a' Bhrotfabrik am Bonn.
Wird sicherlich in Bonn in der Brotfabrik gezeigt

Taing airson sin.

M.
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Benutzeravatar
Seasaidh
Beiträge: 262
Registriert: So Feb 01, 2004 5:23 pm
Wohnort: Celle
Kontaktdaten:

Beitragvon Seasaidh » Fr Jan 22, 2010 12:31 am

Inntinneach gu dearbh! Tha mi'n dòchas gum bi am fiolm sin ann ann an taigh-dealbh sam bith an seo cuideachd.
Thoir sùil air a' bhlog agam: http://feoragfanais.blogspot.com

Isbeal
Beiträge: 995
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Fr Jan 22, 2010 12:56 pm

Halò, a Sheasaidh!

Tha fios agam nach eil mi anns an earrann cheart air a shon, ach leis nach fhaca mi thu ann roimhe, ciamar a tha na cùisean ann an Ottawa?
Innis dhuinn beagan mu dhèidhinn (ann am pàirt nas fhreagarraich a' bhuird)! :lol:

Ich weiss, ich bin nicht im richtigen Bereich dafür, aber wo ich dich bisher nicht gesehen habe, wie läuft es in Ottawa? Erzähl uns ein bisschen darüber (in einem passenderem Teil des Forums)! :lol:


Zurück zu „Allgemeines“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast