FILMALBA 2009 Gälisches Filmfestival Bonn

Isbeal
Beiträge: 986
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Mo Nov 30, 2009 12:37 pm

Feumaidh mi aontachadh le Mona - bha oidhche àlainn gu dearbh a bh' ann a-raoir, le ceòl agus leughadh, agus bha oidhche ceart cho àlainn DiSathairne - fosgladh FilmAlba agus dà fhilm eadar-dhealaichte (An Hiortach agus Màiri Mhòr nan Òrain), a dà chuid le ceòl, brèagha, inntinneach agus druidhteach.

Bha mòran chothroman ann a bhith a' bruidhinn Gàidhlig cuideachd, ris na h-aoighean à Alba fhèin agus ri oileanaich eile.

Agus tha dà oidhche a bharrachd ann fhathast - sgoinneil! :D

Die letzten 2 Nächte waren wirklich schön - und es gibt noch zwei. Kann ich nur empfehlen - nichts wie hin! :P

Harald
Beiträge: 39
Registriert: Fr Nov 06, 2009 8:41 pm
Wohnort: Wesselburen
Kontaktdaten:

Beitragvon Harald » Mo Nov 30, 2009 1:27 pm

Glè h-intinneach ri a' leughadh! (Richtig geschrieben??? :?: )
Mit dem Wörterbuch in der Hand habe ich beide Beiträge verstanden - von zwei oder drei Vokabeln oder grammatischen Feinheiten abgesehen, die mein Wörterbuch nicht hergab... - Z.B. Mona:
...sin a ghluasad: Was konntest Du nicht bewegen? Ist "sin" in diesem Fall reflexiv zu verstehen, also Dich selbst?
Tha mi duilich - das Meiste muss ich leider noch auf Deutsch schreiben... Und da in Bonn wird sicher nur Gälisch gesprochen: da hätte ich sicher noch keine Chance, etwas zu verstehen...
Harald

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Mo Nov 30, 2009 1:36 pm

Quatsch, natürlich wird da nicht nur Gälisch gesprochen... zu den Filmen kommen auch ganz viele Leute, die kein Gälisch können, einfach aus Interesse. Die gälischen Filme sind untertitelt (englisch) und der Film morgen ist auf deutsch, soweit ich weiß. Und gestern abend bei der Lesung waren auch einige da, die kein oder nur wenig Gälisch sprechen, wir haben ja auch alles zweisprachig gelesen.

Zu meinem Satz: "...feumaidh mi obair gu 6:30f agus cha b' urrainn dhomh sin a ghluasad" ->
Ich muss bis 18:30 arbeiten und kann das nicht verschieben (d.h. meine Termine). War auch nicht so intelligent ausgedrückt, eher so dahingesagt ;)
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Catriona
Beiträge: 640
Registriert: Do Jan 12, 2006 5:51 pm
Wohnort: Essen

Beitragvon Catriona » Di Dez 01, 2009 12:09 am

Gu mì-fhortanach chan urrainn dhomh thighinn don Fhilm Alba.
Tha mi tinn.

Caitríona :cry:

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Di Dez 01, 2009 12:40 am

Catriona hat geschrieben:Gu mì-fhortanach chan urrainn dhomh thighinn don Fhilm Alba.
Tha mi tinn.

Caitríona :cry:


Tha mi duilich sin a leughadh.


An dòchas gum fàs thu nas fhèarr a dh' aithghearr.
Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Beitragvon NoClockThing » Di Dez 01, 2009 11:04 am

Is truagh sin :(

Bha mi ann a' chiad dà oidhche is chòrd e rium glan glan :D
'S e saoghal a th' anns gach cànan

Catriona
Beiträge: 640
Registriert: Do Jan 12, 2006 5:51 pm
Wohnort: Essen

Beitragvon Catriona » Mi Dez 02, 2009 10:51 pm

Sin beatha! :(
Ach tha mi toilichte gun do chòrd e riubh.

Chan eil mi ceart fhathast ach beagan.

Thèid mi do dh' Èiphit a-màireach ach chan eil mi builleach cinnteach ma bhios mi fallainn gu leòr. Chì mi cò-dhiù.

Bidh mi air ais ann an cola-deug.

Caitrìona

Isbeal
Beiträge: 986
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Do Dez 03, 2009 1:01 am

Tha mi an dòchas gum bi turas math dhut a dh'aindeoin sin! :D

Isbeal
Beiträge: 986
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Do Dez 03, 2009 10:53 am

Tha mi air a bhith ag innse do charaidean is co-obraichean mu Film Alba, agus dè cho math a bha e - feumaidh mi sin a radh an seo cuideachd a-nis!

Meal do naidheachd, a Mhìcheil - 's e tachartas soirbheachail agus prìseil a bh'ann - agus ghabh sinn spòrs mòr ann cuideachd. :D

Ich erzähle Freunden und Kollegen dauernd über FilmAlba und wie gut es war - jetzt muss ich das gleiche hier tun. Herzliche Glückwünsche an Michael - es war eine erfolgreiche und wertvolle Veranstaltung und hat uns auch viel Spass gemacht.

Tha am film goirid (5 min.) 'Siubhlachan' ri fhaicinn air YouTube a-nis:
http://www.youtube.com/watch?v=L6nce2T0 ... onse_watch

Der Kurzfilm 'Siubhlachan' ist inzwischen auf YouTube zu sehen:

http://www.youtube.com/watch?v=L6nce2T0 ... onse_watch

Der liebevoll aber realistisch gedrehter Dokufilm über das Leben in Barra und North Uist, Wendekreis des Schafs, wird bei Bayern 3 am Sa 12. Dez. um 23.30 im Fernsehen gezeigt:

http://www.br-online.de/bayerisches-fer ... 826487.xml

:D


Zurück zu „Allgemeines“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast