Rannsachadh luchd-leughaidh/Leserfragebogen 2009

NoClockThing
Rianaire Teicneolach
Beiträge: 2078
Registriert: So Jan 29, 2006 7:13 pm
Wohnort: Àite mo chridhe
Kontaktdaten:

Rannsachadh luchd-leughaidh/Leserfragebogen 2009

Beitragvon NoClockThing » Mi Jul 01, 2009 8:04 am

Tha Comhairle nan Leabhraichean airson barrachd fiosrachaidh fhaighinn air a’ mhargaidh a th’ ann airson leabhraichean Gàidhlig. Le bhith a' lìonadh a' cheisteachain aca, bidh cothrom agaibh air eàrlas leabhair luach £50 a bhuannachadh. Gabhaidh an ceisteachan Gàidhlig a lìonadh taobh a-staigh 5-10 mionaidean, neo faodaidh sibh tuilleadh fiosrachaidh an toiseach.

Comhairle nan Leabhraichean macht eine Leserumfrage, und es gibt einen Buchgutschein für £50 zu gewinnen. Es dauert ca. 5-10 Minuten, den Fragebogen auszufüllen. Man bekommt den Fragebogen auch auf Englisch hier, wenn man noch nicht genug Gälisch kann.
'S e saoghal a th' anns gach cànan

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Mi Jul 01, 2009 8:45 am

Rinn mise e mar-tha :)

Hab's schon gemacht.

Ged nach eil mi buileach cinnteach a bheil sin ceadaichte don luchd-sgrìobhaidh a tha air am foillseachadh le CnL ;)

Obwohl ich mir nicht sicher bin, ob man das darf, als bei CnL veröffentlichter Schriftsteller.
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Isbeal
Beiträge: 986
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Mi Jul 01, 2009 2:14 pm

Rinn mise cuideachd e agus chuir mi e gu mòran daoine eile. Tha e inntinneach cuideachd faicinn dè na faclan agus abairtean a thagh iad san rannsachadh, anns na cèistean agus anns na liostaichean (m.s. 'eucoir' airson Krimis). Dh'ionnsaich mi cuid! :P

Agus a Mhona, fhreagairt thu gu cinnteach nad leughadair, nach do fhreagairt? ;-)
Neo nach bi thu a leughadh idir, nad oileanach leisg? :shock: :twisted:

Ich habe es auch schon gemacht, und an viele anderen weitergeleitet. Es ist interessant, welche Wörter und Ausdrücke sie für die Umfrage gewählt haben, in den Fragen und in den Listen, z.B. 'eucoir' für die Sparte 'Krimis'. Ich habe dazugelernt!

Und Mona, du hast sicherlich als Leser ausgefüllt, oder? Oder liest du gar nicht, als faule Studentin?
:shock: :twisted:

mona nicleoid
Beiträge: 2420
Registriert: Di Jun 10, 2003 2:33 pm
Wohnort: gleann a' cheò ;-)
Kontaktdaten:

Beitragvon mona nicleoid » Mi Jul 01, 2009 3:17 pm

:shock: Bidh mi a' leughadh fad na h-ùine, ach na laithean seo chan eil cothrom gu leòr agam gus leabhraichean Gàidhlig a leughadh, oir feumaidh mi tòrr stuth ionnsachaidh a leughadh. Agus tha mi a' leughadh leabhraichean ann an cànanan eile. Tha sin doirbh, tha taghadh ro mhòr ann ma tha mòran chànanan agad ;)

Ich lese die ganze Zeit, aber im Moment habe ich nicht so viel Gelegenheit gälische Bücher zu lesen, weil ich so viel Lernkram lesen muss. Und ich lese Bücher in anderen Sprachen. Das ist schwierig, man hat eine zu große Auswahl, wenn man viele Sprachen spricht.

Tha cuid leabhraichean Gàidhlig agam fhathast nach do leugh mi gu ruige seo, agus nì mi sin ann an saor-laithean an oilthigh. Tha mi ag iarraidh bàrdachd Ghàidhlig a leughadh a-rithist cuideachd.

Ich habe noch einige gälische Bücher, die ich noch nicht gelesen habe, und das mache ich dann während der Semesterferien. Ich will auch wieder gälische Lyrik lesen.
~ ~ ~ ψυχης εστι λογος εαυτον αυξων ~ ~ ~

Isbeal
Beiträge: 986
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Mi Jul 01, 2009 3:27 pm

mona nicleoid hat geschrieben::shock: Bidh mi a' leughadh fad na h-ùine, ach na laithean seo chan eil cothrom gu leòr agam gus leabhraichean Gàidhlig a leughadh, oir feumaidh mi tòrr stuth ionnsachaidh a leughadh. .


Tha fios agam, chan e ach fealla-dhà a bh'ann ...

'' :twisted: ''

:lol:

Das weiss ich, war nur ein Witz... :D


Zurück zu „Allgemeines“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast