Gälischkurse Herbst/ Winter

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Gälischkurse Herbst/ Winter

Beitragvon Micheal » Mo Jun 23, 2008 10:36 am

A chàirdean chòire,

Seit heute morgen sind die neuen Termine für Gälisch- und Liederkurse veröffentlicht. Ausserdem gibt es Anfang November einen Harfenkurs mit der schottischen Harfenistin Karen Marshalsay.

Alle Infos wie immer unter www.schottisch-gaelisch.de



Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Isbeal
Beiträge: 996
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Mo Jun 23, 2008 5:33 pm

Schon angemeldet....

Clàraichte mar-thà...


:D

Livia
Beiträge: 151
Registriert: Mo Feb 18, 2008 9:06 am
Wohnort: Dresden
Kontaktdaten:

Beitragvon Livia » Di Jun 24, 2008 1:24 pm

Oh, oh ... da werde ich mal ans Organisieren gehen und mir zumindest das Harfenwochenende schon mal vormerken. Sprachkurs hab ich im Hinterkopf.... Sobald ich Kind und Hund versorgt hab, melde ich mich an (oder eher umgedreht - erst anmelden, dann organisieren :roll: ?). Wie ist das mit Übernachtungsmöglichkeiten? Leihharfe - müsste ich mal sehen, weil ich ja kein Auto hab (als überzeugter Radfahrer). Aber ich werde alle Hebel in Bewegung setzen und freu mich jetzt schon!!!!

Gibt es eine Anmeldefrist?

Liebe Grüße, Livia

Livia
Beiträge: 151
Registriert: Mo Feb 18, 2008 9:06 am
Wohnort: Dresden
Kontaktdaten:

Beitragvon Livia » Di Jun 24, 2008 1:28 pm

Ach so, ich hab für das Wochenende 6./.12. keinen Preis gesehen. ???? Denn das interessiert mich naütrlich auch...

Tapadh leat. Livia

Catriona
Beiträge: 640
Registriert: Do Jan 12, 2006 5:51 pm
Wohnort: Essen

Beitragvon Catriona » Di Jun 24, 2008 9:27 pm

Nach eil ceann-latha ann airson buthan-obrach do dh' adhartaich a Mhìcheil? No a bheil mi dall? :?
Bidh ùidh mhòr agam air a' chùrsa seo.

Dùrachdan

Caitrìona

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Di Jun 24, 2008 11:55 pm

A Chaitrìona chòir,
cha bhi, chan eil adhartaich gu leòr ann a thig do chùrsa.
Thig iad uile dhan chlas-oidhche.


le meas


Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Di Jun 24, 2008 11:57 pm

Livia hat geschrieben:Ach so, ich hab für das Wochenende 6./.12. keinen Preis gesehen. ???? Denn das interessiert mich naütrlich auch...

Tapadh leat. Livia



Preise findest Du unter dem Button: Preise und Anmeldung.


le meas

Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Catriona
Beiträge: 640
Registriert: Do Jan 12, 2006 5:51 pm
Wohnort: Essen

Beitragvon Catriona » Mi Jun 25, 2008 9:40 am

A Mhìcheal chòir,

tha sin bochd nach bidh buthan-obrach do dh' adhartaich ann :(
Saoilidh mi mu bhuthan-obrach aig ìre meadhanach ma-thà.

Caitrìona

Catriona
Beiträge: 640
Registriert: Do Jan 12, 2006 5:51 pm
Wohnort: Essen

Beitragvon Catriona » So Jul 13, 2008 8:58 pm

Obh, cha bhi buthan-obrach aig ìre meadhanach ann cuideachd!
Dè nì mi ma-thà? :(

Caitrìona

Micheal
Rianaire
Beiträge: 2373
Registriert: Mo Jun 09, 2003 9:38 pm
Wohnort: Bonn/ A' Ghearmailt
Kontaktdaten:

Beitragvon Micheal » Mo Jul 14, 2008 8:21 pm

Ich muss schauen, wie es zeitlich passt, dann gibt es vielleicht einen Workshop für Fortgeschrittene. Leider hören immer mehr Gälischlerner ausgerechnet dann auf, wenn sie einigermaßen gut geworden sind.



Mìcheal
Deutsches Zentrum für gälische Sprache und Kultur
Acadamaidh na Gàidhlig sa' Ghearmailt
http://www.schottisch-gaelisch.de
***************************************

Catriona
Beiträge: 640
Registriert: Do Jan 12, 2006 5:51 pm
Wohnort: Essen

Beitragvon Catriona » Di Jul 15, 2008 8:25 pm

Tha mi an dòchas gum biodh sin freagarrach dhut a Mhìcheil!
Cha bhi mise a' stad leis a' Ghàidhlig.

Caitrìona

Isbeal
Beiträge: 996
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Mi Jul 16, 2008 10:32 am

Catriona hat geschrieben:Tha mi an dòchas gum biodh sin freagarrach dhut a Mhìcheil!
Cha bhi mise a' stad leis a' Ghàidhlig.

Caitrìona


Cha bhi neo mise! 8)

Tha mi ag aontachadh le Catrìona. Chan urrainn dhomh gealltainn 100% gum bi mi ann, oir feumaidh mi obair (buithtean-obrach, deuchainnean amsaa) Di Sathairne uireannan, ach fheuchainn ri a bhith ann. Gu h-àbhaisteach bidh e ag obrachadh!

Isbeal
Beiträge: 996
Registriert: Do Jun 29, 2006 11:25 pm

Beitragvon Isbeal » Fr Sep 05, 2008 11:48 pm

Bi na cùrsaicheana' tòieachadg a dh'aithgjearr - tha mi toilichte. Bha mi gan ionndrainn.

Tha mi an dòchas gum bi tòrr daoine anns a h-uile cùrsa a-rithist. :D

Mìle taing airson na litir-chairt, a Mhìchel.

Naidheachdain gu math inntinneach ann - do cheum deiseil, leabhar ùr, leabharlann ùr, sgeulachdan goirid foillsichte.... :D

Chan urrainn dhomh tighinn dhan bhùth-obrach Karen Marshalsey, gu mhì-fhortanach, ach bidh mi anns a' chlàs-oidhche Diluain a-rithist. Bidh mi gur faicinn a dh'aithghearr! :D

Catriona
Beiträge: 640
Registriert: Do Jan 12, 2006 5:51 pm
Wohnort: Essen

Beitragvon Catriona » So Sep 07, 2008 10:08 pm

Na buidhe dhut Isbeal!
Chan urrainn dhomh dhan chlàs-oidhche a thighinn. Tha mi an dòchas fhathast gum bidh cothrom eile ann.
Tha mi ag ionndrainn na leasanan Gàidhlig gu mòr.
Is dòcha gum bi mi gad choinneachadh a-rithist aig cùrsa sam bith.

Dùrachdan

Caitrìona

Livia
Beiträge: 151
Registriert: Mo Feb 18, 2008 9:06 am
Wohnort: Dresden
Kontaktdaten:

Beitragvon Livia » Di Sep 09, 2008 9:40 am

:( Ich habe Miachel schon geschrieben, dass ich leider im Dezember nicht nach Bonn kommen kann. Vor-Weihnachtszeit ist immer besonders arbeitsintensiv und ich schaffe es nicht, mir das Wochenende freizuschaufeln. Ich bin wirklich sehr traurig, aber vielleicht freut sich jemand anders, wenn er durch meine Absage noch mitmachen kann. Der Lieder-Workshop ist ja lt. Rundbrief sehr gefragt...

Nichts destro trotz lerne ich weiter - auch Lieder... :wink: Und irgendwann komm ich dann auch mal nach Bonn.

Viele Grüße aus Dresden, Livia


Zurück zu „Allgemeines“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast