Die Suche ergab 58 Treffer

von Naosg
Mo Mai 20, 2019 11:30 am
Forum: bho Ghàidhlig gu Deutsch
Thema: Mar gum biodh (?)
Antworten: 4
Zugriffe: 20

Mar gum biodh (?)

Ò, mòran taing! Tha mi a' smaoineachadh gur e rud feumail a tha sin. Mura h-eil fios agad dè chanas tu, mar gum biodh :D
von Naosg
Do Mai 16, 2019 12:47 pm
Forum: bho Ghàidhlig gu Deutsch
Thema: Mar gum biodh (?)
Antworten: 4
Zugriffe: 20

Mar gum biodh (?)

Tapadh leat airson freagairt cho luath, a Steffi! :) Thuig mi "mar gum biodh" gu ceart a rèir coltais. Ach tha mi a' smaoineachadh gun cuala mi e aig deireadh seantains gu tric, nach eil sin rud beag neònach? Bha mi a' smaoineachadh gum biodh rudeigin ga leantainn, leithid "mar gum bi...
von Naosg
Do Mai 16, 2019 11:04 am
Forum: bho Ghàidhlig gu Deutsch
Thema: Mar gum biodh (?)
Antworten: 4
Zugriffe: 20

Mar gum biodh (?)

Halò, im Radio höre ich Leute oft etwas sagen, was für mich wie "mar gum bitheadh/biodh" klingt, aber ganz sicher bin ich mir nicht. Ich dachte, das heißt einfach "als ob (es so wäre)", aber in diesen Zusammenhängen ergibt das keinen Sinn. Kann es vielleicht auch als Füllwort ben...
von Naosg
Fr Mär 29, 2019 11:37 am
Forum: von Deutsch gu Gàidhlig
Thema: Kompensieren, aufwiegen, wettmachen
Antworten: 2
Zugriffe: 30

Kompensieren, aufwiegen, wettmachen

Das klingt überzeugend, mòran taing Isbeal! :D
von Naosg
Do Mär 28, 2019 11:20 am
Forum: von Deutsch gu Gàidhlig
Thema: Kompensieren, aufwiegen, wettmachen
Antworten: 2
Zugriffe: 30

Kompensieren, aufwiegen, wettmachen

Halò a h-uile duine! Ich habe mich gestern mit meinem caraid-cànain unterhalten und wir haben einen Ausdruck für "kompensieren" gesucht, im Sinne von "Die Schönheit der Hebriden kompensiert das Wetter". Für "compensate" haben wir "dìol" gefunden, aber nur mit ...
von Naosg
Do Mär 14, 2019 11:03 am
Forum: Gràmar na Gàidhlig
Thema: Zeitformen Konditionalsätze
Antworten: 6
Zugriffe: 83

Zeitformen Konditionalsätze

Ò sgoinneil, mòran taing a-rithist! 'S e làrach-lìn fìor inntinneach a tha seo cuideachd.
von Naosg
Do Mär 07, 2019 6:06 pm
Forum: Gràmar na Gàidhlig
Thema: Zeitformen Konditionalsätze
Antworten: 6
Zugriffe: 83

Zeitformen Konditionalsätze

Mòran taing, Isbeal!

Zweimal Konditional finde ich persönlich auch einfacher, genau wie im Deutschen :)
von Naosg
Mo Feb 18, 2019 9:34 pm
Forum: Gràmar na Gàidhlig
Thema: Zeitformen Konditionalsätze
Antworten: 6
Zugriffe: 83

Zeitformen Konditionalsätze

Tapadh leat a Shlèite!
von Naosg
Sa Feb 16, 2019 11:38 am
Forum: Gràmar na Gàidhlig
Thema: Zeitformen Konditionalsätze
Antworten: 6
Zugriffe: 83

Zeitformen Konditionalsätze

Halò a h-uile duine! Wir haben gerade im Kurs Konditionalsätze und die werden ja mit Konditional im Haupt- und Nebensatz gebildet, nach dem Muster "Nam biodh ... bhiodh ...". In ein paar Liedern u. ä. sind mir Sätze aufgefallen, die mit der Vergangenheit im Nebensatz gebildet wurden, nach ...
von Naosg
Mi Feb 13, 2019 11:48 am
Forum: von Deutsch gu Gàidhlig
Thema: Gällisch lernen
Antworten: 1
Zugriffe: 40

Gällisch lernen

Hallo Viola, es gibt verschiedene Sprachen, die als Gälisch bezeichnet werden, das ist manchmal etwas verwirrend. Hier im Forum lernen wir Schottisch-Gälisch, Irisch(-Gälisch) ist zwar eng damit verwandt, aber eine andere Sprache. Mit Möglichkeiten zum Irischlernen kenne ich mich nicht so gut aus, a...
von Naosg
Mi Dez 19, 2018 6:38 pm
Forum: coitcheann
Thema: Nollaig Chridheil
Antworten: 2
Zugriffe: 69

Nollaig Chridheil

Nollaig chridheil dhuibhse cuideachd!

Tha clasaichean agam fhathast an t-seachdain seo, ach an uair sin tha dùil agam ri Nollaig chiùin còmhla ris an teaghlach.

Tha mi an dòchas gum bi turas math agad sa Ghearmailt, a Shlèite!
von Naosg
Di Nov 20, 2018 4:22 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: An t-sìde
Antworten: 43
Zugriffe: 1580

An t-sìde

Mo chreach, tha e a' cur sneachd! An toiseach, cha b' e ann ach measgachadh sgreataidh de sneachd agus uisge (nuair a bha mise a-muigh air a' bhaidhseagal :mc:), ach a-nis tha an t-adhar gu tur geal. Tha e a' coimhead glè bhrèagha tron uinneig. Feumaidh mi dol a-mach a-rithist a dh'aithghearr, ge-tà...
von Naosg
Di Nov 06, 2018 11:43 am
Forum: Keltisch-Linguistisches
Thema: Etymologisches Wörterbuch für Schottisch-Gälisch
Antworten: 0
Zugriffe: 51

Etymologisches Wörterbuch für Schottisch-Gälisch

Halò a h-uile duine, Ich bin auf der Suche nach etymologischen Wörterbüchern für Gälisch. Bis jetzt finde ich immer nur Verweise auf das Wörterbuch von A. MacBain, was zwar hilfreich, aber ja auch schon ziemlich alt ist. Kennt jemand noch ein neueres Wörterbuch oder eine andere Möglichkeit, auch die...
von Naosg
Mo Okt 29, 2018 10:48 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: An t-sìde
Antworten: 43
Zugriffe: 1580

An t-sìde

"cho ciùin gun gabhadh cuileag bheag deoch" - abair abairt! Is toil leam sin gu mòr :)
von Naosg
Di Okt 23, 2018 11:06 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: An t-sìde
Antworten: 43
Zugriffe: 1580

An t-sìde

Mar as àbhaist, is toil leam cuideachd nuair a bhios an t-sìde rud beag garbh. Is toil leam am foghar gu sònraichte. Ach an-diugh tha i dìreach gruamach agus chan eil sin a' còrdadh rium. Tha an iarmailt air a còmhdachadh le sgòthan agus chan fhaic thu a' ghrian idir. Agus an-dè dh'fhàs mi bog fliuc...

Zur erweiterten Suche