Die Suche ergab 34 Treffer

von Sophia
So Aug 28, 2016 10:02 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Mein 2 Satz Tagebuch :D
Antworten: 184
Zugriffe: 7901

Mein 2 Satz Tagebuch :D

Halò, ciamar a tha sibh? Hallo, wie geht es euch? A bheil sibh air saor-làithean? Seid ihr im Urlaub? An-diugh bha mi aig an taigh, agus bha mi ag ionnsachadh beagan Gàidhlig. Heute war ich zu Hause und habe ein bisschen Gälisch gelernt. Ach bidh mi ag obair a-rithist a-màireach. Aber morgen werde i...
von Sophia
So Jul 31, 2016 10:03 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Mein 2 Satz Tagebuch :D
Antworten: 184
Zugriffe: 7901

Mein 2 Satz Tagebuch :D

An-diugh bha sinn ann am pàirc mhor.

Heute waren wir in einem großen Park.

Bha i glè mhaìseach, ach bha an t-sìde glè bhlàth agus bha am pathadh oirnn.

Er war sehr schön, aber es war sehr warm und wir hatten Durst.
von Sophia
Mi Apr 27, 2016 9:00 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Mein 2 Satz Tagebuch :D
Antworten: 184
Zugriffe: 7901

Mein 2 Satz Tagebuch :D

Madainn mhath!

An-diugh tha i fuar agus ceòthach le fras no dha.

Heute ist es kalt und neblig mit ein paar Regenschauern.

Ach bhidh i brèagha a-màireach.

Aber morgen wird es schön.

Di-Sathairne bhi sinn a´ coiseachd; is toil leinn gu mor.

Am Samstag werden wir wandern; das gefällt uns gut.
von Sophia
Di Apr 26, 2016 10:35 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Mein 2 Satz Tagebuch :D
Antworten: 184
Zugriffe: 7901

Mein 2 Satz Tagebuch :D

Vielen Dank für die Korrekturen, Slèite!

An-diugh chan eil an sneachd ann an seo, ach tha an t-uisge ann agus tha i stoirmeil.
Heute schneit es hier nicht, aber es regnet und es ist stürmisch.
von Sophia
Di Apr 26, 2016 9:18 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Mein 2 Satz Tagebuch :D
Antworten: 184
Zugriffe: 7901

Mein 2 Satz Tagebuch :D

Di-Dòmhnaich bha i gle fhuar an seo agus mar sin bha sinn aig an taigh. Sonntag war es hier sehr kalt, und deshalb waren wir zu Hause. Bha mi a´ leughadh leabhar agus ag ionnsachadh beagan Gàidhlig. Ich habe ein Buch gelesen und ein bisschen Gälisch gelernt. Geht das so mit dem "beagan" an...
von Sophia
Mo Apr 25, 2016 3:44 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Mein 2 Satz Tagebuch :D
Antworten: 184
Zugriffe: 7901

Mein 2 Satz Tagebuch :D

Tha mi ag obair an-drasta. Im Moment bin ich bei der Arbeit.

An-diugh tha an t-sneachd ann, agus cha toil leam idir. Heute schneit es, und das gefällt mir gar nicht.
von Sophia
Sa Feb 06, 2016 1:38 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Mein 2 Satz Tagebuch :D
Antworten: 184
Zugriffe: 7901

Re: Mein 2 Satz Tagebuch :D

Tha i brèagha an-diugh.
Heute ist es schön.

Tha mi ag ionnsachadh Gàidhlig an-drasta.
Im Moment lerne ich Gälisch.

Agus tha mi a´leughadh leabhar, ach tha e ann an Beurla.
Und ich lese ein Buch, aber es ist auf Englisch.

Dè tha sibh a´dèanamh an-diugh?
Was macht ihr heute?
von Sophia
Do Feb 04, 2016 12:06 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Mein 2 Satz Tagebuch :D
Antworten: 184
Zugriffe: 7901

Re: Mein 2 Satz Tagebuch :D

Hmmm... :mhoire:

dann erstmal einfach so:

Heute ist das Wetter schlecht.
Tha an t-sìde dona an-diugh.

Das mit dem "auch" findet sich auch irgendwann :)

Vielen Dank für die Korrektur!
von Sophia
Do Feb 04, 2016 11:44 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Mein 2 Satz Tagebuch :D
Antworten: 184
Zugriffe: 7901

Re: Mein 2 Satz Tagebuch :D

Auch heute ist das Wetter schlecht. Chan eil an t-sìde dona an-diugh nas motha. Im Moment regnet es nicht, aber es ist bewölkt und stürmisch. Chan eil an t-uisge ann an-dràsta, ach tha i sgòthach agus stormeil. Ich weiß nicht, wie das Wetter in Schottland ist. Chan eil fhios agam ciamar a tha an t-s...
von Sophia
Mi Feb 03, 2016 4:56 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Mein 2 Satz Tagebuch :D
Antworten: 184
Zugriffe: 7901

Re: Mein 2 Satz Tagebuch :D

Hm, dann lass ich das besser noch mit dem againn :-)


stimmt das denn dann überhaupt?
Chan eil an t-sìde brèagha an seo cuideachd

Sorry, ich will nicht zu viele Umstände machen - aber dann merke ich mir noch was falsches...

Viele Grüße!
von Sophia
Mi Feb 03, 2016 4:03 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Mein 2 Satz Tagebuch :D
Antworten: 184
Zugriffe: 7901

Re: Mein 2 Satz Tagebuch :D

Danke, Steffi! Tapadh leat, a Shteffi! (hoffe, das stimmt :-)) Das Wetter ist auch hier nicht schön, es ist schrecklich nass. Chan eil an t-sìde brèagha an seo cuideachd, tha i uabhasach fliuch. Ich probier außerdem mal Steffis Konstruktion: Wir haben hier auch kein schönes Wetter. Chan eil an t-sìd...
von Sophia
Di Feb 02, 2016 5:15 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Mein 2 Satz Tagebuch :D
Antworten: 184
Zugriffe: 7901

Re: Mein 2 Satz Tagebuch :D

Eine kleine Variante :-) Heute ist es nicht windig, und es regnet nicht. Es ist sonnig, und Touristen aus Schottland sind da. Chan eil i gaothach an-diugh, agus chan eil an t´uisge ann. Tha i grianach, agus tha luchd-turais à Alba ann. (geht das so?) Könnte man alternativ auch sagen: und Touristen a...
von Sophia
Mo Feb 01, 2016 11:43 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Mein 2 Satz Tagebuch :D
Antworten: 184
Zugriffe: 7901

Re: Mein 2 Satz Tagebuch :D

Guten Morgen!
Madainn mhath!

Heute ist es kühl und windig. Es regnet hier, und ich bin im Zimmer.
Tha i fionnar agus gaothach an-diugh. Tha an t-uisge ann an seo, agus tha mi ann an seòmar.

Ich wohne nicht in Schottland.
Chan eil mi a´fuireach ann an Alba.
von Sophia
Sa Jan 30, 2016 1:58 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Mein 2 Satz Tagebuch :D
Antworten: 184
Zugriffe: 7901

Re: Mein 2 Satz Tagebuch :D

Hallo, da bin ich wieder :naire:
Halò, tha mi ann!

Wie geht es euch?
Ciamar a tha sibh?

Meine kleinen Übungssätzlein für heute:

Bist Du der Franzose aus Paris?
Is thusa am Frangach à Paris?

Wohnst Du in London?
A bheil thu a´fuireach ann an Lunnainn?

Viele Grüße!
von Sophia
Fr Aug 07, 2015 11:48 am
Forum: Allgemeines
Thema: Hürden überwinden - z. B. Lenition und Aussprache
Antworten: 8
Zugriffe: 848

Re: Hürden überwinden - z. B. Lenition und Aussprache

Hallo NoClockThing, vielen Dank für den Tip mit der website!! Die online-Wörterbücher habe ich schon entdeckt, momentan schau ich ab und zu Wörter bei faclair.com nach und höre sie mir da an; das ist wirklich sehr sehr hilfreich! Neulich habe ich bei youtube auch eine Fernseh-Reihe wohl aus den spät...

Zur erweiterten Suche