Die Suche ergab 11 Treffer

von Elke.T
Do Sep 24, 2015 8:34 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Verkleinerungsformen
Antworten: 1
Zugriffe: 288

Verkleinerungsformen

Madainn mhath a charaidean, cha robh mi anns a´ Bhòrd-Brath car ùine fhada. Ach ionnsaichidh mi Gàidhlig fhathast. :) ich war lange Zeit nicht mehr im Forum. Aber ich lerne immer noch Gälisch. Tha mi an dochas gum bi sibh math. Ich hoffe es geht euch gut. Feumaidh mi cleachdadh Gaidhlig deanamh agus...
von Elke.T
Mi Jul 09, 2014 12:40 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Tachartasan beag an latha- kleine Begebenheiten des Tages
Antworten: 180
Zugriffe: 13037

Re: Tachartasan beag an latha- kleine Begebenheiten des Tage

Nuair chuala mi a bha Gearmailtich a’ buannachadh 7:1 an aghaidh Bhraisileich chan eil mi ag iarraidh creid. :mc: Als ich gehört habe, dass die Deutschen 7:1 gewonnen haben, wollte ich es nicht glauben. Ach bha mi a‘ cuimhneachadh fothail oidhche an-raoir. Aber ich erinnerte mich an den Lärm letzte ...
von Elke.T
Do Dez 13, 2012 7:07 am
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: Is mise Elke
Antworten: 12
Zugriffe: 1014

Re: Is mise Elke

Mòran taing!

Die Seiten sind echt klasse, da hab ich ja noch einiges durchzuarbeiten.
Gibt es die auch schon auf Deutsch? 8-)
Oder wo ist zumindest ein englisches Verzeichnis für Gälisch-Anfänger? :priob:
von Elke.T
Mi Dez 12, 2012 7:37 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Rèidio nan Gàidhlig
Antworten: 6
Zugriffe: 923

Re: Rèidio nan Gàidhlig

Bha mi a' tuigsinn "cuideachd", "ach" agus "agus" ait tùs cuideachd. Ich verstand auch "cuideachd", "ach" und "agus" zuerst. Tha mi ag èisteachd ri Radio nan Gàidheal ann an oifis air àird a' mheadhan latha. Ich höre RnG im Büro am Mittag. ...
von Elke.T
Di Dez 11, 2012 7:27 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Rèidio nan Gàidhlig
Antworten: 6
Zugriffe: 923

Re: Rèidio nan Gàidhlig

Tha mi ag èisteachd ri Radio nan Gàidheal cuideachd.
Auch ich höre RnanG.

Chan eil cus mi a' tuigsinn ach bha mi a' tuigsinn "sgrìobhadh" an-diugh. Nach math sinn? :)
Ich verstehe nicht viel, aber heute habe ich "Schreiben" verstanden. Ist das nicht toll?
von Elke.T
Mo Dez 10, 2012 8:54 pm
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: Is mise Elke
Antworten: 12
Zugriffe: 1014

Re: Is mise Elke

Halò Elke! Nach math sinn? Is toil leam mo "Namensvetterin". Ist das nicht toll? Ich mag meine "Namensvetterin". (verflixt, wie leniert man das? 8-) ) Wenn wir beide so weitermachen, müssen sich die anderen in diesem Bereich anstrengen, damit man auch mal einen anderen Namen lese...
von Elke.T
Mo Dez 10, 2012 2:30 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Das Wetter 2
Antworten: 369
Zugriffe: 30910

Re: Das Wetter 2

Bha mo chridhe agus mi a´ coiseachadh leis a´ chu. Bha i sneachd. Bha e breàgha. Mein Schatz und ich waren mit dem Hund Spazieren. Es schneite. Das war schön. An-diugh tha i fuar ach tha i an t-uisge ann am Bonn. Tha mi ag obair ann an oifis an t-seachdain-sa uile. Heute ist es kalt, aber es regnet ...
von Elke.T
Fr Dez 07, 2012 11:16 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Das Wetter 2
Antworten: 369
Zugriffe: 30910

Re: Das Wetter 2

Bidh sneachd ann an nochd. Is toil leam sneachd, ach chan eil toil leam draibhadh air sneachd. Es wird schneien in der Nacht. Ich mag Schnee, aber ich mag nicht (Auto) Fahren auf Schnee. Ich glaube, es hätte "bidh i sneachd ann an nochd." heißen müssen. Chan eil bha i sneachd ann am Bad H...
von Elke.T
Do Dez 06, 2012 2:41 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Das Wetter 2
Antworten: 369
Zugriffe: 30910

Re: Das Wetter 2

Tha i griannach agus glè fhuar ann am Bonn an diugh. Es ist sonnig und kalt in Bonn heute. Is toil leam a´ ghrian. Tha mi agus mo chù a' coiseachadh. Ich mag die Sonne. Ich und mein Hund gehen spazieren. Bidh sneachd ann an nochd. Is toil leam sneachd, ach chan eil toil leam draibhadh air sneachd. E...
von Elke.T
Di Dez 04, 2012 7:52 pm
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: Is mise Elke
Antworten: 12
Zugriffe: 1014

Re: Is mise Elke

Feasgar math! Tapadh leibh (für euer Willkommen) Bha mi ag ionnsachadh Gàidhlig (aonad a trì agus aonad a ceithir) deireadh-seachdaine sa chaidh. Is toil leam Gàidhlig gu mòr. Bha an t-uisge ann agus bha sneachd ann am Bad Honnef an-duigh. A bheil bha an t-sìde agaibh? @ Michael ann am Königswinter:...
von Elke.T
Mi Okt 31, 2012 3:08 pm
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: Is mise Elke
Antworten: 12
Zugriffe: 1014

Is mise Elke

Halo. Hallo Is mise Elke agus is mise Gearmailteach. Ich heiße Elke und bin Deutsche. A bhith a' fuireach aig "Bad Honnef" faisg "Bonn". Ich wohne in Bad Honnef nahe Bonn [i]Den Rest muss ich auf Deutsch machen, da ich gerade erst angefangen habe, Gälisch zu lernen. :) Mein Mann ...

Zur erweiterten Suche