Die Suche ergab 15 Treffer

von Michael
So Apr 04, 2010 6:40 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: geama ùr 2: dathan - neues Spiel 2: Farben
Antworten: 289
Zugriffe: 23165

Re: geama ùr 2: dathan - neues Spiel 2: Farben

Das bedeutet also, Bha ghlas a' mhadainn ist doppelt gemoppelt.

Ich habe nicht erkannt, dass ghlas bereits eine Vergangenheitsform darstellt.

Tapadh leat.
von Michael
Do Apr 01, 2010 12:06 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: cluich le faclan - cothrom ùr | neues Wortspiel
Antworten: 172
Zugriffe: 24200

Re: cluich le faclan - cothrom ùr | neues Wortspiel

gàrradh = Garten

Chan eil ar gàrradh glè mhòr, ach tha mi mealtainn ag obair no a' cadal an-seo.
Unser Garten ist nicht sehr groß, aber ich genieße es darin zu arbeiten oder zu schlafen.
von Michael
Do Apr 01, 2010 11:49 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: geama ùr 2: dathan - neues Spiel 2: Farben
Antworten: 289
Zugriffe: 23165

Re: geama ùr 2: dathan - neues Spiel 2: Farben

Dè a tha dath ùr a 's toil leat agad? :?: Welche neue Farbe magst Du haben? Ups, natürlich. Dann übernehmen wir doch direkt den Vorschlag von NoClock Thing dath ùr: gorm @ NoClock Thing : Den Begriff ghlas a' mhadainn habe ich von dwelly.info, Suche: glas unter der Überstzung: "the morning daw...
von Michael
Di Mär 30, 2010 9:54 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: geama ùr 2: dathan - neues Spiel 2: Farben
Antworten: 289
Zugriffe: 23165

Re: geama ùr 2: dathan - neues Spiel 2: Farben

Ich hatte eigentlich nachgeguckt. Wahrscheinlich doch nicht ganz richtig :oops: Bha ghlas a' mhadainn aig trí mionaidean dheug gu seachd an-diugh. Der Sonnenaufgang/Dämmerung war heute um 6:47 Uhr Bha na taighean agus na cranntail glas oir bha i glè chèothach. Die Häuser und die Bäume waren grau/grü...
von Michael
Fr Mär 26, 2010 8:41 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: geama ùr 2: dathan - neues Spiel 2: Farben
Antworten: 289
Zugriffe: 23165

Cheannaich mi leabhar ùr agus ruadh le dà cheud duille.

Ich habe ein neues, rotes Buch mit 200 Seiten gekauft.

A cheana tha "der Umschlag" ruadh a-mhàin. Ach chan eil mi eòlach air am facal.

Eigentlich ist nur der Umschlag rot. Ich kenne aber das Wort nicht.


Dath ùr: purpaidh
von Michael
Fr Mär 26, 2010 8:13 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: cluich le faclan - cothrom ùr | neues Wortspiel
Antworten: 172
Zugriffe: 24200

AGHAIDH - Gesicht

Feumaidh gach aghaidh brèagha sròn.

Jedes schöne Gesicht braucht eine Nase.
von Michael
Mi Mär 24, 2010 8:12 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: geama ùr 2: dathan - neues Spiel 2: Farben
Antworten: 289
Zugriffe: 23165

Chan eil an saoghal geal a-nis agus loma làn sneachd.

Die Welt ist jetzt nicht mehr weiß und voller Schnee.

Dath ùr: gorm (mo roghainn dath :-) )

Neue Farbe: grün (meine Lieblingsfarbe :-) )
von Michael
Mi Mär 24, 2010 7:54 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: cluich le faclan - cothrom ùr | neues Wortspiel
Antworten: 172
Zugriffe: 24200

Tha a' ghrian uabhasach teth. Ach tha e nas teth anns an ifhrinn.

Die Sonne ist unglaublich heiß. Aber in der Hölle ist es am Heißesten.
von Michael
Di Mär 23, 2010 6:06 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Das Wetter 2
Antworten: 369
Zugriffe: 35364

'S e latha àlainn agus grianach cuidechd an-seo. Der Tag ist auch hier schön und sonnig Bha mi anns an ghàraidh aig mo muinntir fad an latha. Ich war den ganzen Tag lang im Garten meiner Eltern. Bidh i nas blaithe na a-màirech tha i an-diugh. Morgen wird es noch wärmer als es heute ist.
von Michael
Di Mär 23, 2010 5:53 pm
Forum: bho Ghàidhlig gu Deutsch
Thema: 2 Wörter - 1 Bedeutung / dà fhacal - aon chiall
Antworten: 4
Zugriffe: 1052

Ich bedanke mich für die erschöpfenden (im positiven Sinne :-) ) Antworten. Im Moment habe ich mein Budget für Neuanschaffungen schon ausgereizt, ich benutze daher das Online-Wörterbuch dwelly.info Tha faclair eile, gu bheil feumaidh mi aithnich? Gibt es ein anderes (Online-Wörterbuch), dass ich ken...
von Michael
Di Mär 23, 2010 11:01 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: geama ùr 2: dathan - neues Spiel 2: Farben
Antworten: 289
Zugriffe: 23165

Chan eil mi-fhìn a' faicinn beathach/ciog gu bheil i uaine. Ich selbst habe kein Tier gesehen, dass türkis-grün ist (Könnte ich auch a als Einleitung für den Nebensatz benutzen?) Fòs agus chan eil mi ag ainthneachadh. Und ich kenne auch keines. Agus thu? Und du? Dath ùr: bàn-dhearg Neue Farbe: rosar...
von Michael
Di Mär 23, 2010 10:37 am
Forum: bho Ghàidhlig gu Deutsch
Thema: 2 Wörter - 1 Bedeutung / dà fhacal - aon chiall
Antworten: 4
Zugriffe: 1052

2 Wörter - 1 Bedeutung / dà fhacal - aon chiall

Madainn mhat! Ich benutzte verschiedene Lernquellen (u.a. TAIC und den Kauderwelsch Band) und habe 2 Fragen bezüglich der genauen Abgrenzung von Wörtern. là - latha = Tag ùine = Zeit(raum) agus uair = Zeit? eisimpleir: Tha mi a' leughadh fad an ùine a-nis. Ich lese jetzt schon eine lange Zeit Mòran ...
von Michael
So Mär 21, 2010 7:06 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Das Wetter 2
Antworten: 369
Zugriffe: 35364

Bha i sgothach ach blàth an-duigh.

Heute war es bewölkt, aber warm.

Tha mi an dòrach gu bhi i grianach a-màireach oir bidh mi a'gabharl an trèan.

Ich hoffe, dass es morgen sonnig wird, weil ich den Zug nehme (mit dem Zug fahre).
von Michael
So Mär 21, 2010 6:55 pm
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: Halò!
Antworten: 3
Zugriffe: 519

Taphad leat airson do fàilte. (...für dein Willkommen.) Tha mi ag ionnsachadh aig an taigh. Tha mi a' lorg an obair agus bha mi ann am Bonn airson a' chòmhradh Ich suche eine Arbeit und war in Bonn wegen eines Gespräches (Genitiv?) (Einstellungsgespräch) Falls ich tatsächlich die Stelle bekomme, wer...
von Michael
So Mär 21, 2010 2:09 pm
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: Halò!
Antworten: 3
Zugriffe: 519

Halò!

Latha math

'S e Michael an t-ainm a th'orm.
Tha mi ceithir bliadhna fichead a dh'aois.
Tha mi a'sgrìobhadh agus a'leughadh anns an Ghàighlig gach latha.
Jedenfalls versuche ich es ... :-)

Tha mi an dòchas gu tha mi an ùine math an seo.

Michael

Zur erweiterten Suche