Die Suche ergab 11 Treffer

von Silvia
Sa Jul 03, 2010 11:33 am
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: Halò!
Antworten: 3
Zugriffe: 644

Re: Halò!

Halò agus fàilte ort! :D Hallo und Willkommen! Ciamar a tha thu fhèin? A bheil e cho blàth ann an Graz cuideachd? Wie geht es Dir? Ist es in Graz auch so warm? Tha mi a’ fuireach ann am Magdeburg. Tha mi ag ionnsachadh aig an taigh cuideachd leis na leabhraichean „Kauderwelsch“ agus „Lehrbuch der Sc...
von Silvia
So Mai 30, 2010 9:10 pm
Forum: ceòl-bàrdachd-leabhraichean
Thema: Mòr-Duais Eòrpach nan Òran
Antworten: 3
Zugriffe: 815

Re: Mòr-Duais Eòrpach nan Òran

'S e naidheachd math a th' ann.
Ach tha mi duilich, cha toigh leam an t-òran. 'S docha bha mi ga cluinntinn ro tric.
von Silvia
Mi Mai 19, 2010 6:41 pm
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: Halò, is mise Silvia
Antworten: 11
Zugriffe: 1421

Re: Halò, is mise Silvia

Genau genommen habe ich vor ungefähr einem Jahr angefangen Gälisch zu lernen. Mit dem Kauderwelsch-Büchlein und Beag air Bheag. Also waren schon ein paar „Vorkenntnisse“ vorhanden als ich das Lehrbuch in die Finger bekommen habe. Jetzt arbeite ich mich durch das Lehrbuch, „plapper“ mit dem was ich b...
von Silvia
Sa Mai 15, 2010 10:28 pm
Forum: Allgemeines
Thema: Gälisch in Deutschland - wozu?
Antworten: 11
Zugriffe: 2989

Re: Gälisch in Deutschland - wozu?

Okay - das mag etwas idealistisch klingen; aber wo Menschen durch Mehrheit oder Macht erdrückt werden, da bin ich immer gern bereit ihnen zu helfen, wieder auf festen Boden zu kommen, und seien meine Möglichkeiten dazu auch noch so klein. Und ich denke, es kann eine Hilfe sein, wenn ich als einer v...
von Silvia
Sa Mai 15, 2010 10:10 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Das Wetter 2
Antworten: 369
Zugriffe: 35856

Re: Das Wetter 2

Cha robh an t-sìde breagha an diugh idir. Bha an t-uisge ann fad an latha agus tha i gaothach is fuar an-seo. Feumaidh mi a‘ cur geansaidh blàth orm… oder die Heizung aufdrehen. (Chan eil fhios agam ciamar a chanas mi sin sa Gàidhlig). Anns a‘ Chèitean !!!!!!! :( Tha mi an dochas gum bi an t-sìde na...
von Silvia
Sa Mai 15, 2010 9:55 pm
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: Halò, is mise Silvia
Antworten: 11
Zugriffe: 1421

Re: Halò, is mise Silvia

Halò! Tha mi ann a-rithist. Bha mòran obair agam anns an oifis. Feasgar bha mi ro sgith a sgrìobhadh sa Gàidhlig agus chan eil ach bha mi a` leughadh na naidheachdan ùra. Bidh mi a‘ feuchainn ri rudeigin a sgrìobhadh nas trice a-nis. Hallo! Ich bin wieder da. Ich hatte im Büro viel Arbeit. Abends wa...
von Silvia
So Mär 07, 2010 1:07 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Das Wetter 2
Antworten: 369
Zugriffe: 35856

Nuair a bha mi a’ faicinn a-mach às an uinneig anns a' mhadainn bha a h-uile sìon geal.
Als ich heute morgen aus dem Fenster geschaut habe war alles weiß.

Tha an geamhradh ann a-rithist. :(
Der Winter ist wieder da.
von Silvia
Sa Feb 13, 2010 11:31 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Cèol Gàidhlig
Antworten: 12
Zugriffe: 2215

Mòran taing. Tha na molaidhean bhuaibh glè mhath! :D Vielen Dank! Eure Empfehlungen sind sehr gut. Isbeal, Is toigh leam Runrig cuideachd. Tha na h-òrain Gàidhlig aca a’ cordadh rium gu h-àiridh. Tha mi ag èisteachd ris an CD “Gaelic Collection” tric. Ich mag Runrig auch. Ihre gälischen Lieder gefal...
von Silvia
Sa Feb 13, 2010 11:24 pm
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: Halò, is mise Silvia
Antworten: 11
Zugriffe: 1421

Tapadh leibh! (für das nette Willkommen) :D Tha mi toilichte air lorg am bòrd-brath seo. Cinnteach bidh mi an-seo tric . Ich bin froh, dass ich dieses Forum gefunden habe. Ich werde sicher oft hier sein. Isbeal, Die gälische Schreibweise meines Namens gefällt mir. Allein wäre ich wahrscheinlich nich...
von Silvia
Mi Feb 10, 2010 10:50 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Das Wetter 2
Antworten: 369
Zugriffe: 35856

Bha an sneachd ann an-diugh a-rithist agus tha i nas fhuaire na bha i anns an-dè. Brrr….. Tha mi fuar. Cha toigh leam an geamhradh. Cuin a bhios an t-earrach ann? Heute hat es wieder geschneit und es ist kälter als gestern. Brrr.... Mit ist kalt. Ich mag den Winter nicht. Wann wird es Frühling? (Wan...
von Silvia
Mi Feb 10, 2010 9:32 pm
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: Halò, is mise Silvia
Antworten: 11
Zugriffe: 1421

Halò, is mise Silvia

Halò a h-uile duine! Ciamar a tha sibh? 'S e Silvia an t-ainm a th' orm. Tha mi a' fuireach ann am Magdeburg. Gu mi-fhortanach chan eil cursaichean Gàidhlig (ann?) an-seo. Tha mi ag ionnsachadh aig an taigh leis na leabhraichean “Kauderwelsch” agus “Lehrbuch der gälischen Sprache”. Eigentlich wollte...

Zur erweiterten Suche