Die Suche ergab 519 Treffer

von Anna
Fr Feb 27, 2015 12:09 pm
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: Halò, is mise Florian
Antworten: 3
Zugriffe: 494

Re: Halò, is mise Florian

Fàilte an seo!

Herzlich willkommen!

Wenn du wirklich lernen willst, ist das Buch die beste Option.

Ansonsten frag und schreib und es wird geholfen werden. ..
von Anna
Mi Apr 30, 2014 9:18 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Tachartasan beag an latha- kleine Begebenheiten des Tages
Antworten: 180
Zugriffe: 12846

Re: Tachartasan beag an latha- kleine Begebenheiten des Tage

'S e latha uabhasach brèagha a bha ann a-bhòn-dè agus mar sin bha mi a-muigh air an rothair. Vorgestern war ein unglaublich schöner Tag und deshalb war ich mit dem Rad unterwegs. 'S e àm na bliadhna a th' ann an-dàsta gus blàthan a' sgìthich a chruinneachadh. Es ist im Moment die Zeit des Jahres um ...
von Anna
Sa Apr 19, 2014 5:19 pm
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: Fáilte
Antworten: 4
Zugriffe: 524

Re: Fáilte

Hallo Nicole, ein gutes Buch ist das "Lehrbuch der schottisch-gälischen Sprache" von Michael Klevenhaus, wie man es aus der Schule kennt, nur besser. Inklusiver einer Audio-CD. Die Pläne sind ja groß, aber wenn du wirklich willst, kannst du in dem Zeitraum viel lernen. Viel Spaß dabei und ...
von Anna
Mi Apr 02, 2014 6:19 pm
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: Madeinn mhath, tha mi Manuela
Antworten: 6
Zugriffe: 626

Re: Madeinn mhath, tha mi Manuela

Failte an seo bhuamsa cuideachd.

Herzlich willkommen hier auch von mir.

Fang an und wenn du Fragen hast, frag einfach. :D

Viel Spaß hier....
von Anna
Do Mär 27, 2014 3:12 pm
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: Latha Math
Antworten: 3
Zugriffe: 473

Re: Latha Math

Das scheint ja auch Sinn zu machen :D

Viel Spaß dabei und willkommen hier
von Anna
Mo Mär 24, 2014 9:27 am
Forum: von Deutsch gu Gàidhlig
Thema: Waldkauz Songtext
Antworten: 3
Zugriffe: 1315

Re: Waldkauz Songtext

Wenn es so hochoffiziell ist, schicke den Text doch zum Übersetzen an Michael Bauer in Glasgow. Er macht das beruflich und ist für euch wohl die Beste Adresse.
Und nach einer Audioaufnahme könntet ihr dann auch direkt fragen..

Viel Erfolg
von Anna
So Mär 02, 2014 12:12 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Sgeul beag - eine kleine Geschichte
Antworten: 89
Zugriffe: 7066

Re: Sgeul beag - eine kleine Geschichte

Tapadh leat, a NCT, aber zwei Sachen verstehe ich nicht :1. Sin rud-eigin air a bha Ruairidh eòlach. Nach dem air kommt ein indirekter Relativsatz und ich meine mich zu erinnern, dass in einem indirekten Relativsatz die abhängige Form des Verbs, hier also air an robh, kommt. Warum gilt diese Regel h...
von Anna
Mi Feb 26, 2014 9:35 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Sgeul beag - eine kleine Geschichte
Antworten: 89
Zugriffe: 7066

Re: Sgeul beag - eine kleine Geschichte

"Cha chuidich" fhreagair Catrìona. "Am faic thu am boireannach air a bheil am falt bàn? 'S e òinseach uabhasach a th'innte. Chaidh sinn dhan aon sgoil agus bha i a' dèanamh mo bheatha an sin glè dhoirbh. " "Nein" antwortete Catrìona. "Siehst du die Frau, die die bl...
von Anna
Fr Feb 21, 2014 5:44 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Sgeul beag - eine kleine Geschichte
Antworten: 89
Zugriffe: 7066

Re: Sgeul beag - eine kleine Geschichte

"Dè tha thu a' faicinn an sin?". Chaidh Ruairidh chun na h-uinneige agus choimhead e a-mach oirre "Was siehst du dort?" Ruairidh ging zum Fenster und schaute heraus. "Tha oileanaich eile dìreach a' ruigsinn". Shìn Caitrìona a làmh a-mach agus chunnaic Ruairidh na daoine...
von Anna
Di Feb 18, 2014 6:09 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Sgeul beag - eine kleine Geschichte
Antworten: 89
Zugriffe: 7066

Re: Sgeul beag - eine kleine Geschichte

"An tèid thu dhan chèilidh a-nochd?" dh'atharraich i an cuspair gu h-obann. "Gehst du heute Abend zum Cèilidh?" wechselte sie auf einmal das Thema. "Dè a' chèilidh a tha thu a' ciallachadh?" dh'fhaighnich Ruairidh dhìth. "Welches Cèilidh meinst du?" fragte Rua...
von Anna
Do Feb 13, 2014 2:05 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Sgeul beag - eine kleine Geschichte
Antworten: 89
Zugriffe: 7066

Re: Sgeul beag - eine kleine Geschichte

" 'S ann, gu dearbh! " fhreagair Calum, "Ja, sicher" antwortete Calum, "Chaidh a chur ann an làimh greiseag an dèidh dha co-bhualadh leis a' chàr aig Ruairidh anns an oidhche ud. "Er wurde gefasst eine Weile nach dem er mit Ruairidhs Wagen kollidiert ist in dieser Nacht...
von Anna
Do Jan 16, 2014 4:07 pm
Forum: Allgemeines
Thema: Ich brauche dringen eine Überstzung
Antworten: 2
Zugriffe: 455

Re: Ich brauche dringen eine Überstzung

Ich bin zwar kein Profi, aber es scheint irisch-gälisch zu sein.

Wir erfreuen uns hier an schottischem Gälisch. ;)
von Anna
Di Jan 14, 2014 3:57 pm
Forum: coitcheann
Thema: 2014 - dè as miann leibh?
Antworten: 6
Zugriffe: 719

Re: 2014 - dè as miann leibh?

Is miann leam:


ruith 5 km còmhla rim mhac
ruith 10 km leam fhìn
leasachadh a' Ghàidhlig agam
chan obair cus
tog tuilleadh ùine còmhla rim theaghlach
von Anna
Do Jan 02, 2014 8:29 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Buth-obrach/ Workshop Wikipedia
Antworten: 2
Zugriffe: 575

Re: Buth-obrach/ Workshop Wikipedia

'S ann fìor inntinneach a tha am buth-obrach seo. Bidh mi ann...
von Anna
So Dez 29, 2013 6:33 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Prèasantan Nollaig
Antworten: 2
Zugriffe: 572

Re: Prèasantan Nollaig

Halò a charaidean chòire, Hallo Freunde, tha mi an dòchas gun robh làithean na Nollaige math, sìtheil is corfhurtail agaibh. Ich hoffe, ihr hattet gute, friedliche und angenehme Weihnachtstage gehabt. Bha iad seachad cho luath dhomh 's bha iongnadh orm. Sie waren für mich so schnell vorbei, ich war ...

Zur erweiterten Suche