Die Suche ergab 15 Treffer

von Tobias
Di Feb 16, 2010 9:53 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: geama ùr 2: dathan - neues Spiel 2: Farben
Antworten: 289
Zugriffe: 21356

Tha an sneachd a' falbh, tha mi a' faicinn glas a-rithist.

Dath ùr: liath
von Tobias
Mo Feb 01, 2010 11:11 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Geama: An Ginideach
Antworten: 177
Zugriffe: 17040

Hallo Catriona,

wenn das Deine Beispielsätze sein sollen, dann könnte ich die ja noch nicht mal auf Deutsch schreiben...

Wäre aber interessant, wie die auf Gälisch klingen.

Tobias
von Tobias
So Jan 31, 2010 7:00 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Geama: An Ginideach
Antworten: 177
Zugriffe: 17040

Nach toil le duine sam bith an geama seo?

A Chatrìona, cha do sgriobh thu seantans.
von Tobias
So Jan 31, 2010 6:27 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: geama ùr 2: dathan - neues Spiel 2: Farben
Antworten: 289
Zugriffe: 21356

'S e dath gorm a th' anns an leabhar ùr airson luchd-ionnsachaidh Gàidhlig. Dath ùr: dubh Tha mi duilich. Entschuldigung. Das neue Buch für Gälisch Lernende ist blau. An Livia: mit diesem Gälisch-Satz war ich auch so gefordert, daß ich ganz vergessen hatte, daß die Übersetzung dazu muß :oops:
von Tobias
So Jan 31, 2010 12:11 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Das Wetter 2
Antworten: 369
Zugriffe: 32881

Bha gealach làn agus achag geal nuair a bha mi a' feithamh ris a' bhus. Cha robh mi a' faicinn sgòth agus chan eil taighean an sin. Agus bha uabhasach sàmhach. Bha e seachd uairean sa mhadainn an-diugh. Es war Vollmond und die Felder waren weiß als ich auf den Bus wartete. Ich hatte keine Wolke gese...
von Tobias
Di Jan 19, 2010 12:03 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Das Wetter 2
Antworten: 369
Zugriffe: 32881

Oh mo chreach! 4°C. Tha an sneachd a' falbh.

Um Gottes Willen! 4°C. Der Schnee verschwindet.
von Tobias
So Jan 10, 2010 8:31 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Das Wetter 2
Antworten: 369
Zugriffe: 32881

Tha an sneachd còrdadh rium. Tha uile sàmhach. Chan eil i ach rud beag fuar an seo. Tha sràidean gile anns a' bhaile againn. Nach eil e àlainn?

Ich mag Schnee. Alles ist still. Es ist hier aber nur ein bißchen kalt. In unserem Ort sin die Straßen weiß. Ist das nicht schön?
von Tobias
So Jan 03, 2010 8:19 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Dè nì sibh aig àm na Nollaige? / was macht ihr Weihnachten?
Antworten: 13
Zugriffe: 2102

Feumaidh mi briosgaidean a dhèanamh cuideachd, nì mi sin madainn Di-Luain, is dòcha (chan eil an duine agam aig an taigh an uair sin, tha sin feumail ;)). Ich muss auch noch Plätzchen backen, das mache ich wohl am Montagmorgen (da ist mein Mann nicht zu Hause, das ist praktisch ;)). Carson? Nach to...
von Tobias
So Nov 22, 2009 7:03 pm
Forum: Allgemeines
Thema: St Kilda Audio-Diashow mit Vogelgesang
Antworten: 5
Zugriffe: 682

Tha e glè bhreagha agus inntinneach.

Tobias
von Tobias
So Nov 22, 2009 6:38 pm
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: Halò à Baden-Württemberg
Antworten: 11
Zugriffe: 1430

Danke Mona! Was ist das schlimme dabei? Die ganzen Satzstrukturen der korrigierten Sätze kommen mir bekannt vor, habe ich also schon gelernt - und nicht angewendet... Ich hoffe, daß sich das im Laufe meines Forumsaufenthaltes und der noch ausstehenden Kurse das schnellstens ändern wird. Grüße Tobias
von Tobias
Mo Nov 16, 2009 10:48 pm
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: Halò à Baden-Württemberg
Antworten: 11
Zugriffe: 1430

Hallo Harald, vielleicht ist richtiger: ich durch meine Frau. Zusammen besuchen wir den Kurs seit - ich glaube - 1 1/2 Jahren. Sie hatte die ersten drei Wochenendkurse alleine gemacht. Ich denke, daß du gerade in einem Forum wie diesem hier fragen kannst, wie das und das Wort noch mal heißt, oder wi...
von Tobias
Mo Nov 09, 2009 3:15 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: An toigh leibh èirigh tràth? Steht ihr gern früh auf?
Antworten: 15
Zugriffe: 2747

Cha toil leam èirigh tràth, ach feumidh mi. Tha an t-acras air beathaichen againn. Agus chan eil iad sàmbach ma tha iad a' lorg biadh. Tha mi air soar-làithean an-dè. Mar sin bha mi a' dol don leabaidh agam air ais an uair sin agus bha mi nam chadal a-rithist. Ich mag nicht früh aufstehen, aber ich ...
von Tobias
Mo Nov 09, 2009 2:34 pm
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: Halò a Schleswig-Holstein!
Antworten: 13
Zugriffe: 1226

Fàilte an seo, Harald!

Warst Du zufällig auf dem Mòd, weil Du in Oban warst, oder bist Du gezielt dorthin gefahren?

Tobias
von Tobias
Mo Nov 09, 2009 2:27 pm
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: Halò à Baden-Württemberg
Antworten: 11
Zugriffe: 1430

Tapadh leibh.

Isbeal hat geschrieben:A bheil sibh a' fuirich air tuathanas??

Chan eil. Chan eil sinn a' fuireach air tuathanas. Tha taigh le gàrradh againn. Bha ceoraich ann an seo.

NoClockThing hat geschrieben:Tha deagh Ghàidhlig agad mu thràth :D

Is dòcha tha sin a' còrdadh ri Michael. Tha e gam theagaisg.

Tobias
von Tobias
Do Nov 05, 2009 12:34 am
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: Halò à Baden-Württemberg
Antworten: 11
Zugriffe: 1430

Halò à Baden-Württemberg

Halò, 's e Tobias an t-ainm a th' orm. Tha mi pòsta. Tha mi ag ionnsachadh Gàidhlig ann am Bonn. Tha a' bhean agam ag ionnsachadh Gàidhlig cuideachd. Mar sin bidh sinn a' bruidhinn Gàidhlig comhla ruinn fhèin uaireannan. Gu mì-fhortanach tha beagan Gàidhlig againn a-mhàin. Chan eil mi a' tuigsinn tò...

Zur erweiterten Suche