Die Suche ergab 116 Treffer

von Cailean
So Nov 18, 2007 11:40 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Wie waren die Ferien/ Ciamar a bha na saor-làithean?
Antworten: 16
Zugriffe: 4095

Bha an nighean agam 's mise ann Alba Nuadh an Lùnastal. Bha e iongantach - tha an dùthaich glè bhrèagha 's tha a h-uile duine cho càirdeil.

Meine tochter und ich waren in august in Neuschottland. Es war wunderbar - die Landschaft ist so schön und die Menschen so freundlich.
von Cailean
So Nov 18, 2007 11:28 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Dè an uair a tha e? / Wie spät ist es?
Antworten: 24
Zugriffe: 5179

Tha e còig mionaidean fichead an dèidh deich sa mhadainn.
von Cailean
So Nov 18, 2007 11:21 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: cluich le faclan - cothrom ùr | neues Wortspiel
Antworten: 172
Zugriffe: 21160

cofaidh

Bidh mi ag ol cofaidh le bainne.
Ich trinke Kaffee mit Milch.
von Cailean
So Nov 18, 2007 11:14 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: geama ùr / ein neues Spiel
Antworten: 164
Zugriffe: 18646

Cha do chaidh mi a chonsairt an-raoir. Chunnaic mi ball-coise ann a thelebhieean - Alba v an Eadàilt.

Bidh mi a' gabhail biadh meadhan-latha a dh' aithghearr.
von Cailean
Sa Mai 05, 2007 2:48 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Das wetter (schreibt mal was!)
Antworten: 298
Zugriffe: 26586

Tha i fuar an seo cuideachd - glè fhuar. Chan eil i snog. Ach bha i ro fhada ro thioram 's ro bhläth.
von Cailean
Sa Mai 05, 2007 12:02 pm
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: Das wetter (schreibt mal was!)
Antworten: 298
Zugriffe: 26586

Tha an t-uisge ann an seo - mu dheireadh thal! Agus tha a h-uile duine glè thaingeil.

Es regnet hier endlich, und jeder ist sehr dankbar.l
von Cailean
Di Mai 01, 2007 7:57 am
Forum: Allgemeines
Thema: Chan eil 'sa Ghàidhlig...
Antworten: 0
Zugriffe: 755

chan eil 'sa Gearmailtis ach tha e intinneach -

www.highland-elibrary.com

Cailean
von Cailean
Di Dez 05, 2006 7:46 am
Forum: Allgemeines
Thema: Will mich mal vorstellen
Antworten: 12
Zugriffe: 1456

Hi Steffi

Ja, das ist irgendwo in Baden-Württemberg - im Ostalbkreis - nicht weit von Bayern aber schon ein bischen entfernet von "südlich von München".

Ich habe bis jetzt vier Kurse bei Michael in Bonn gemacht - waren alle sehr gut. Ist zu empfehlen.

tioraidh.

Cailean
von Cailean
Sa Dez 02, 2006 1:25 pm
Forum: Allgemeines
Thema: Will mich mal vorstellen
Antworten: 12
Zugriffe: 1456

Mit den Lehrern, da habe ich auch noch nicht ganz durchgeblickt, ich weiß nur, dass es in Süddeutschland keinen gibt.

Hi Steffi - agus fàilte! Es sind in der Tat keine Lehrer in Süddeutschland aber ein paar Lerner. wo bist du genau? Ich wohne in 73529.

Cailean
von Cailean
Fr Nov 17, 2006 6:56 pm
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: Gerade reingestolpert
Antworten: 16
Zugriffe: 2226

Gälisch ist aber keine "alte" Sprache Es ist genauso neu oder alt wie Deutsch, Englisch, usw


Das weiß ich nicht, a Mhona - ich erinnere mich gelesen zu haben, Gällisch sei eine der - wenn nicht die - älteste(n) Sprache(n) Europas.

Korrigier mich, wenn ich falsch liege.
von Cailean
Di Okt 03, 2006 9:37 pm
Forum: Cò mise? . . . Wer bin ich?
Thema: noch ne neue
Antworten: 6
Zugriffe: 1178

Hi Jule. Ceud Mìle fàilte - Willkommen
von Cailean
Sa Sep 30, 2006 4:57 pm
Forum: ceòl-bàrdachd-leabhraichean
Thema: Beannachd
Antworten: 6
Zugriffe: 1497

A Mhicheil - "Anonymer User" - seo mi! Dhìochuimhnich mi "einzuloggen".
-
von Cailean
Sa Sep 30, 2006 3:45 pm
Forum: ceòl-bàrdachd-leabhraichean
Thema: Beannachd
Antworten: 6
Zugriffe: 1497

A Shleite

Feasgar math dhut! Chan eil fhios agam co-dhiù, a tha mi a tuigsinn do chèist: bha Sòmhairle Mòr mac Gillebride mac Gilledomnan an rì ciad na h-eileanan. Bha trì mhic aige - Dhùgaill, Raghnall is Aonghas.

Cò bha/tha "an Dùile mòr nan sian"? Dia?

Tioraidh.

Cailean
von Cailean
Sa Sep 30, 2006 10:11 am
Forum: ceòl-bàrdachd-leabhraichean
Thema: Beannachd
Antworten: 6
Zugriffe: 1497

Tha a'bheannach seo bo "Carmina Gadelica" le Alexander Carmichael (1928). Tha mi a smaoinich gu'm bheil i brèagha: Craobh nan ubhal, gu robh Dia leat, Gu robh gealach, gu robh grian leat, Gu robh gaoth an ear 's an iar leat, Gu robh Dùile mòr nan sian leat, Gu robh gach nì thàna riamh leat, Gu robh ...
von Cailean
Fr Sep 22, 2006 8:35 am
Forum: Halb Gälisch, Halb Deutsch
Thema: CO-FHARPAIS | WETTBEWERB
Antworten: 13
Zugriffe: 1858

OK, Micheal - ist da - unter "spòrs is fealla dha".

Zur erweiterten Suche